ربیعی نزدیک به نیمکت فولاد؛ خوزستانی‌ها در انتظار چراغ سبز ذوب‌آهن

ایرنا نوشت: مدیران باشگاه فولاد خوزستان در انتظار پاسخ مسئولان ذوب‌آهن در خصوص شرایط محمد ربیعی هستند.

بعد از کسب نتایج ضعیف فولاد خوزستان با علیرضا منصوریان و شکست سنگین این تیم برابر ملوان بندرانزلی، این مربی از سمتش برکنار شد تا ایگناسیو مارتینز اسپانیایی هدایت فولاد را برعهده بگیرد.

فولاد با مارتینز نیز عملکرد سینوسی داشت. در زمان حضور این مربی، خوزستانی‌ها موفق به کسب چهار برد و سه تساوی شدند و در چهار دیدار نیز شکست خوردند؛ همین موضوع سبب شد تا هواداران فولاد نسبت به عملکرد این مربی نیز معترض باشند. در نهایت با شکست خانگی فولاد در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی برابر چادرملو اردکان، هواداران این تیم خواستار اخراج مربی اسپانیایی شدند.

با توافق دو طرفه بین باشگاه فولاد با این مربی اسپانیایی، مارتینز از هدایت خوزستانی‌ها برکنار شد تا مدیران این باشگاه مذاکرات خود را با گزینه‌های مدنظر آغاز کنند.

محمد ربیعی یکی از گزینه‌های باشگاه فولاد است که مدیران خوزستانی مذاکرات مثبتی را با او داشتند. از همین رو ربیعی بعد از شکست ذوب آهن مقابل ملوان، در رختکن با بازیکنان خود خداحافظی کرد تا به صورت تلویحی جدایی خود از گاندوها را اعلام کند.

اگرچه باشگاه ذوب‌آهن با جدایی این مربی موافقت کرده، اما جدایی او منوط به نظر قطعی مدیران کارخانه ذوب‌آهن است. این درحالی‌ است که مدیران باشگاه فولاد هم‌اکنون در اصفهان حضور دارند تا بعد از جدایی ربیعی از ذوب‌آهن قرارداد خود با این مربی را رسمی کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1873942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =