۰ نفر
۱۴ آذر ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۷

انتشارات نقش اندیشه این کتاب را به اهتمام مهدی مطهر با موضوع قیام حضرت اباعبدالله الحسین و عاشورای حسینی منتشر کرد. <BR> <BR>


به گزارش خبرآنلاین، کتاب «حقیقت مُثله» که دربردارنده دل نوشته های عاشورایی روایات، داستانها و احادیثی از امام حسین(ع) و روز تاسوعا و عاشورای حسینی است.

 

آنطور که روابط عمومی انتشارات نقش اندیشه گزارش داده، مهدی مطهر در بخشی از این کتاب آورده است: «حسین در خون خدا غوطه ور بود و زینب در غم دو عالم، اما نه کسوفی گریبانگیر خورشید شده تا او را سیاهپوش کند و نه تلنگری چون زلزله، زمین را به خود آورد حلقه ی اتصال زمین و آسمان از هم گسست اما چرخ روزگار چونان گذشته چرخید. خنده ای بر لبانش آمد خنده ای که همه اهل حرم را مسرور کرد اما چه زود خنده جای خود را به گریه داد خواب بود. انگار خواب آب دیده بود اما همان آب نیز گویی بر او حرام بود چراکه گریه، خنده اش را خاتمه داد.

دیگر برایش فرقی نمی کرد. رباب دیگر شیری نداشت تا طفل را سیراب کند. آب میخورد و نمی خورد دیگر رفتنی بود چراکه دیگر دست و پایی نمی زد و رباب را یاد تلذی انداخته بود مادر را به یاد ماهی انداخته بود، ماهی که بیرون از آب می افتد دست و پا می زند تا خود را به آب برگرداند.»

 

این کتاب در قطع پالتویی در 99 صفحه و با  قیمت یک هزار و 800 تومان منتشر و عرضه شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 187999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۴
    2 0
    خیلی تیتر مسخره ای زدید واقعا مسخره هستید بی شعورا