باوجود اینکه پیش بینی می شد هوای تهران و شهرهای بزرگ تا چند روز آینده در انتظار وارونگی هوا باشند، اما سازمان هواشناسی امیدواری هایی برای فرار موقت از کابوس اینورژن داده است.

به گزارش خبرآنلاین، پیش بینی های سازمان هواشناسی، از خنک شدن هوا به دلیل رسیدن سامانه بارشی به ایران حکایت می کند. سامانه ای که باعث افت دمای هوا می شود و البته از شنبه از شمال غرب ایران بارندگی در پی دارد. هرچند که این بارندگی ها مانند بارندگی های آبان و اوایل آذرماه نیست، اما به هر حال به دلیل باد، باران و برفی که به همراه دارد، کمی می تواند به تصفیه شدن هوای شهرهای بزرگ کمک کند.

با توجه به اعلام سازمان هواشناسی، از روز شنبه، در تهران باد می وزد و آسمان نیمه ابری است، در برخی نقاط هم برف می بارد. سازمان هواشناسی البته پیش بینی کرده است این بارش ها در استان های شمالی و غربی موجب اختلال در رفت و آمد هم شود.

همچنین برای استان های غربی هم باد و باران و برف از اواخر روز جمعه پیش بینی شده است. این بارندگی کاهش دما تا 10 درجه را به همراه دارد. هوای تهران تا روز شنبه، به 2 درجه زیر صفر در نیمه شب هم می رسد.

این سامانه روز یکشنبه به مناطق مرکزی و شرقی ایران هم می رسد و تا روز دوشنبه در ایران است و سپس از کشور خارج می شود.

به هر خال اتفاق خوبی است. حداقل هوای تهران و شهرهای بزرگ کمی تکان می خورد

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 188362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۷
    4 1
    سایت یاهو هم پیش بینی بارش باران کرده در تهران است
  • بدون نام IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۷
    6 6
    عجب عکسی
  • کامران US ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
    5 0
    تا کی باید برای فرار از آلودگی هوا منتظر تغییر جوی باشیم. واقعا حق ما اینه؟
    • بدون نام IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
      0 0
      بله
  • بدون نام IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۸
    8 0
    آیا امروز هوای تهران را دیدید؟ تا کی باید مردم تاوان بی فکری و بی عرضگی مدیران را بدهند، بخدا خفه شدیم، شمارا بخدا فکری کنید، البته می توانید به تولید این قراضه های چند دهه قبل ادامه دهید و به خودروسازان مدال های افتخار بدهید. یادتان نرود حتماً محدودیت تردد را بیشتر کنید .
  • بدون نام IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
    0 0
    تا کی منتظر باد برای رفع آلودگی هوا و دعا برای نیامدن زلزله باشیم چرا به فکر مردم نیستید آمار بالای سرطان و مشکلات قلبی و ریوی نشانگر وضعیت بحرانی آب و هوای می باشد به جای پاک کردن صورت مسئله به فکر حل آن باشیم سالهاست با آمدن فصل پاییز وضعیت هوای تهران همین است جدیدا" هم این گرد و خاک کشورهای همسایه هم اضافه شده که دیگر کلا" تهران با هوای سالم خداحافظی کرده سالهاست دم از جلوگیری از بحران زلزله را می زنیم اگر به جای این حرفها خانه ها را ضدزلزله می ساختیم امروز زلزله بصورت کابوسی برای مردم تهران نبود دست از حرف اضافه بردارید و به فکر مشکلات کشور باشید