اسکان، نظارت و کاهش تصادفات جاده‌ای سه موضوع مهم ستاد خدمات سفر در ایام نوروز ۱۴۰۳ است

استاندار سمنان گفت: اسکان، نظارت‌ها و کاهش تصادفات جاده‌ای، سه موضوع مهم ستاد خدمات سفر در ایام نوروز ۱۴۰۳ است.

به گزارش خبرگزاری حبرآنلاین استان سمنان، سید محمدرضا هاشمی در هفتمین جلسه ستاد خدمات سفر به زائران و مسافران ویژه نوروز ۱۴۰۳ که روز یکشنبه ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار شد، گفت: سه موضوع مهمی که باید برای افرایش رفاه و ایمنی مسافران در استان مدنظر ستاد خدمات سفر باشد، موضوع اسکان، افزایش مدت ماندگاری مسافران و کاهش تصادفات جاده‌ای و نظارت بر واحدها و اصناف خدمت رسان در ارتباط با مسافران و زائران است.

استاندار سمنان افزود: ضمن رعایت و حفظ حرمت ماه رمضان در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۳، نظارت بر قیمت‌ها در بازار، خبازی ها و رعایت الزامات بهداشتی در مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی مدنظر باشد.

سید محمدرضا هاشمی گفت: شهرداری‌ها در بهسازی ورودی‌های شهرها و در زیباسازی، مبلمان شهری و گل‌آرایی شهرها و اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در برپایی نوروزگاه ها و نمایشگاه‌های صنایع‌دستی اقدامات مطلوبی را انجام داده‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

او افزود: ستاد خدمات سفر استان در آمادگی کامل در تمامی حوزه‌ها برای میزبانی از مسافران و زائران در استان سمنان است.

استاندار سمنان با اشاره به اقدامات مؤثر سال ۱۴۰۲ برای کاهش تصادفات جاده‌ای گفت: یکی از مهم‌ترین دستاوردها در سال گذشته کاهش ۳۸ درصدی تصادفات جاده‌ای بود که لازم است مانند سال گذشته اقدام شود.

سید محمدرضا هاشمی بابیان اینکه تمامی امکانات باید در جهت کاهش تصادفات جاده‌ای در استان استفاده شود، افزود: دفتر امور روستایی و شوراها استانداری با همراهی و همکاری دهیاری روستاهای همجوار مسیر راه‌های اصلی مانند سال گذشته با حضور ماشین‌های چراغ گردان در کنار محورهای مواصلاتی در کاهش تصادفات جاده‌ای ایفای نقش کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1885598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =