حسن عباسی دیگری در راه است!

توهین مستقیم به علی پروین و حسن روشن.آن هم به دلیل اصرار مجری برای بیان خواننده مورد علاقه‌شان.

اصرار مجری برنامه و پرسیدن سوال های بی ربط روی آنتن زنده!مگر مجله خانه و خانواده و بخش سرگرمی است که از دو اسطوره استقلال و پرسپولیس سوال می کنید خواننده مورد علاقه تان کیست؟

تازه مهمانان شما حرمت نگه داشتند و با پرسیدن یک سوال به شما فرصت دادند تا سوالی که پرسیده بودید را اصلاح کنید؛آنجا که روشن گفت:«قدیم یا جدید؟»

پروین از هایده نام برد و روشن از معین.در روزگاری که دولت هم و غمش را گذاشته تا مقدمات حضور یکی مثل معین در ایران را فراهم کند یعنی چراغ سبز است.در شرایطی که صدا و سیما هایده و معین را سانسور نمی کند(بدون شک پخش زنده های صداوسیما با تاخیر است)یعنی چراغ سبز است.جالب اینجاست که یک روز بعد،فیلمی از علی پروین در برنامه تلویزیونی دیگری منتشر می شود که به راحتی از جواد یساری و عباس قادری و رفتن به کافه و لذت بردن از صدای آنها حرف می زند و تلویزیون سانسور نمی کند!همان عباس قادری که با ابراهیم رییسی هم دیدار کرد و از سال ها بغض های فرو خورده اش برای برگزاری یک کنسرت گفت!

چند روز پس از این اظهار نظرها و در قم.

یدالله حسینی، مسئول هیئت خادم الشهداء قم در یک ویدیو به علی پروین و حسن روشن حمله می کند و با الفاظ رکیک آنها و البته مجریان ویژه برنامه نوروز رو خطاب قرار می دهد.چیزی از بزرگی علی پروین در فوتبال ایران نمی گوییم اما آقایان شما که از شهدا وام می گیرید هیچ می دانید که حسن روشن برادر شهید است؛حداقل حرمت برادر شهید بودن حسن روشن را حفظ می کردید.

اصلا می دانید که وحید هاشمیان هم برادر شهید است اما حتی یک بار آن را جایی نقل نکرده است؟‌آنها اصلا دوست ندارند از خانواده شهید بودن خود ذره ای امتیاز بگیرند.چند وقت قبل حسن عباسی چشم هایش را بست و دهانش را باز کرد و به فوتبالیست ها اهانت کرد و این بار مسئول یک هیات در قم دارد همان راه عباسی را می رود.حداقل از شهیدشان شرم می کردید.

یا از سالها خدمت پروین و روشن به فوتبال و جوانان ایران.پروین و روشن دوستاره تیم ملی ایران در دهه ۵۰ بودند که افتخارات زیادی آفریدند. علی پروین سلطان فوتبال ایران است و پرافتخارترین در عرصه فوتبال و مربیگری.روشن هم تنها بازیکن ایرانی است که در جام جهانی، جام ملت‌ها و المپیک توانسته گل بزند.

آنها اصرار دیدند که از علاقه شان گفتند؛چه بسا که هایده و معین مورد علاقه خیلی از سران مملکت هم هستند اما آن را جایی بازگو نمی کنند.حرمت نگه دارید آقایان!

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1887194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =