رئیس کمیسیون ویژه اصل 44 قانون اساسی گفت: بیرون از مجلس علیه طرح کارشناسی که از بهمن ماه گذشته روی آن کار شده است، جوسازی می شود.

به گزارش خبرآنلاین، حمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون ویژه اصل 44 مجلس در نشست علنی مجلس در اخطاری با بیان اینکه روال بررسی طرح بهبود فضای کسب و کار از بهمن ماه آغاز شده و در تمام مراحل تصویب این طرح نمایندگان دولت حضور داشتند، افزود: در حالیکه نمایندگان مجلس مشغول بحث کارشناسی در رابطه با مواد این طرح هستند در بیرون از مجلس جو رسانه ای نامناسبی شکل گرفته است.
 
طرح بهبود فضای کسب و کار حدود 6 جلسه اخیر کاری در مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفته است، بررسی این طرح از بهمن ماه سال گذشته در کمیسیون های مجلس شورای اسلامی آغاز شد.
 
فولادگر با اشاره به تیتر اصلی یک روزنامه افزود: دیروز روزنامه رسمی دولت اتهام زد که مجلس بدون کارشناسی به دنبال سیاسی کاری و تصویب طرحی برای حاکمیت اشراف بر کشور است.
 
فولادگر با تاکید بر اینکه مجلس جلسات کارشناسی زیادی برای بررسی این طرح برگزار کرده است، تصریح کرد: اجازه ندهید بحث های کارشناسی آلوده به مباحث سیاسی شود.
 
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به این اخطار گفت:  برخی رسانه ها بداخلاقی نکنند و اجازه دهند فضای کارشناسی در مجلس حاکم باشد.
/27212
 
 
 
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 188765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =