عضو کمیسیون برنامه و بودجه از تعویق بررسی بودجه سال 91 خبر داد.

به گزارش خبرآنلاين، موسی​الرضا ثروتی که شب گذشته با راديو گفت و گو مصاحبه مي کرد درباره وضعيت بودجه سال91 گفت: دولت پس از گذشت مهلت قانوني هنوز لايحه بودجه سال آينده را تقديم مجلس نکرده است و با توجه به اينکه تا پاپان هفته بودجه نمي رسد، مجلس هفته آينده تعطيل است و چند وقت ديگر نمايندگان حداقل سه هفته براي شرکت در انتخابات مجلس نهم در صحن حضور ندارند امسال هم بودجه با تاخير بررسي و تصويب خواهد شد.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به بودجه سال 90 گفت: امسال هم مجلس مشکل را حل مي کند و بودجه يک دوازدهم تصويب خواهد شد.
ثروتي با بيان اينکه اجراي قول‌ها و وعده‌هاي دولت در سفرهاي استاني 100سال طول مي کشد در تاييد اين ادعا گفت: هم اکنون که در نهمين ماه سال قرار داريم فقط 28درصد از بودجه هاي عمراني سال ابلاغ شده است.
نماينده مردم بجنورد در مجلس شوراي اسلامي، ضمن پيش بيني اينکه امسال حداقل 8هزارميليارد تومان تخلف بودجه اي دولت ثبت خواهد شد درباره رشد بودجه عمراني در سال 90 گفت: رشد، اقدامي صوري بود که از سوي دولت انجام شد و با دقت نظر مجلس از رقمي که دولت در لايحه آورده بود کمتر هم کرديم.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه ضمن يادآوري اينکه بودجه عمراني سال 89 از 15 اسفند به بعد ابلاغ شده بود درباره تحقق درآمدهاي دولت از محل ماليات، فروش شرکت ها و... ابراز ترددي کرد و گفت: در دو گزارش دولت به کميسون هاي مجلس از تحقق 20 و 25 درصدي درآمد دولت از محل ماليات گزارش شده است.
وي ضمن انتقاد از برخي رفتارهاي دولت گفت:اينکه گفته شود دو ميليون شغل ايجاد کرده ايم ولي کاري انجام نشود صحيح نيست.
ثروتي درباره موضع مجلس در برابر اقدامات دولت و رعايت نکردن قوانين هم تاکيد کرد: مجلس برخوردي پدرانه با دولت دارد.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 189871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =