روایت مدیرعامل پرسپولیس از گره‌گشایی شهدای خدمت در ورزش

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اگر قرار باشد فقط یک مورد از هزاران خدمت شهید آیت‌الله رئیسی را در ورزش بگویم، همین ماجرای خصوصی پرسپولیس و استقلال است.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روز چهارشنبه با حضور در مراسم تشییع شهدای خدمت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ابتدا باید شهادت این عزیزان و رئیس جمهور کشورمان را به ملت ایران تسلیت بگویم. من بارها خدمت چند نفر از این بزرگان بودم.

وی افزود: در چند نوبت نیز که باشگاه پرسپولیس در بخش بین‌الملل مشکل داشت خدمت شهید حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه رسیدیم. وی بدون هیچ فوت وقتی کمک کرد. باور نمی‌کنید مانند وزیر ورزش پیگیری و در اسرع وقت مشکل ما را برطرف کرد.

درویش تصریح کرد: شهید مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی نیز به جهت اینکه در سازمان خصوصی‌سازی بود، من شاهد بودم شبانه‌روز برای واگذاری استقلال و پرسپولیس وقت گذاشتند و این اتفاق که روزی زمین مانده بود را محقق کردند. چند روز پیش با من تماس گرفتند و اعلام کردند با اینکه من در تبریز هستم اگر مشکلی باشد در خدمت شما خواهم بود.

مدیرعامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد فقط یک مورد از هزاران خدمت شهید آیت‌الله رئیسی را در ورزش بگویم، همین ماجرای خصوصی کردن پرسپولیس و استقلال است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1910280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =