تنها چهار روز دیگر فرصت برای ثبت نام در انتخابات مجلس نهم، زمان باقی است.به گفته وزیر کشور تا کنون 1020نفر برای این رقابت ثبت نام کرده​اند که141نفر نامزد رقابت در تهران هستند.

به گزارش خبرآنلاین، در این روز نه تن از نمایندگان کنونی مجلس با حضور در ستاد انتخابات کشور ثبت نام کردند. غلامعلی حدادعادل، غلامرضا مصباحی​مقدم و محجوب نمایندگان کنونی تهران و  رمضان شجاعی کیاسری نماینده ساری، مقیمی نماینده بهشهر، ادیانی راد نماینده قائمشهر، کرمی راد نماینده کرمانشاه، سیدمحمد سادات ابراهیمی نماینده شوشتر، محمدابراهیم نکونام نماینده مردم خوانسار و گلپایگان.
این در حالی است که به گفته علی بنایی، لاریجانی رئیس مجلس به درخواست علما و مردم از قم کاندیدا می‌شود.وی با بیان اینکه خواسته عمومی برای شرکت لاریجانی در مجلس از حوزه انتخابیه قم وجود دارد، تصریح کرد: در تمامی ملاقاتها و دیدارهایی که رئیس مجلس شورای اسلامی با مراجع تقلید، علما، فرهیختگان و قشرهای مختلف مردم دارند همگان معتقدند که لاریجانی به لحاظ شأنیتی که دارند جایگاه قم را در سطح ملی و فراملی توسعه داد. او جنبه سیاسی قم را رونق داد و درخواستهای زیادی برای حضور وی در مجلس از حوزه انتخابیه قم وجود دارد.
گفتنی است مهدی خزعلی یکی از متهمان حوادث پس از انتخابات هم امروز با حضور در فرمانداری تهران، خوستار داوطلبی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.
آنگونه که فارس نوشته مجتبی رحماندوست مشاور سابق رئیس جمهور در امور ایثارگران و رئیس کمیته ایثارگران جبهه متحد اصولگرایی نیز به همراه دو تن از جانبازان دوران دفاع مقدس که بر روی ویلچر قرار داشتند و پدر شهید وفایی در انتخابات نهمین دوره مجلس اسلامی ثبت نام کرد.
عباس مدحی برادر محمدرضا مدحی هم نامزد انتخابات آتی شد.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 191282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =