مروری بر حوادث ایران در چهارشنبه 7 دی 1390

پول مرد تمام شد، زن درخواست طلاق داد

ایسنا نوشت: زنی در دادگاه گفت: همسرم از لحاظ مالی در وضعیت بسیار خوبی قرار داشت اما بعد از ورشکستگی در تجارت رفتارهای او به کلی تغییر کرد و الان غیرقابل تحمل شده است. این زن 40 ساله در دادگاه خانواده حضور یافت و درخواست جدایی از همسر 62 ساله‌اش را به دادگاه ارائه کرد و دلیل جدایی‌اش را رفتارهای ناپسند همسرش اعلام کرد و گفت: 30 سال گذشته زمانی که به عقد دایم همسرم درآمدم، متوجه شدم همسرم دارای خصوصیات اخلاقی ناپسندی است که من نمی‌توانم با آنها کنار بیاییم. اما 30 سال از آن روزها می‌گذرد و من بعد از این مدت طولانی درخواست جدایی دارم. همسرم از لحاظ مالی، دارای وضعیت بسیار مناسبی بود اما متاسفانه بعد از ورشکست شدن در کار تجارت، تمامی زندگی‌مان رو به نابودی رفت و خود او نیز اخلاق و رفتارش به کلی تغییر کرد. بعد از شکست همسرم در تجارت، عصبانیتش چند برابر شده بود به طوری که من و دخترهایم را به شدت کتک می‌زد و بعد از گذشت چند ساعت به حالت اولیه باز می‌گشت و از ما عذرخواهی می‌کرد اما به تازگی رفتارهایش غیرقابل تحمل شده است.
شوهر این زن در ادامه اظهارکرد: همسرم فردی است که تمام خوبی‌های من را نادیده می‌گیرد، در آن دورانی که از لحاظ مالی در وضعیت بسیار خوبی به سر می‌بردیم، من ایده‌آل‌ترین همسر دنیا بودم اما اکنون چه شده که غیرقابل تحمل شده‌ام. رفتارهای من طبیعی است، زیرا بعد از ورشکسته شدن تحمل آن اوضاع برای من بسیار طاقت‌فرسا بود و همسرم به جای اینکه در کنار من باشد، مقابل من ایستاد. من حاضر به جدایی نیستم و از همسرم می‌خواهم از درخواست جدایی‌اش انصراف دهد.
زن نیز در ادامه گفت: من نمی‌توانم رفتارها و کتک‌های همسرم را تحمل کنم و خواهان جدایی از او هستم. قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات طرفین حکمی مبنی بر خلاق صادر نکرد و رسیدگی به پرونده را به جلسه آینده موکول کرد.

  

جزئیات درگیریهای مسلحانه ‌در مرزهای کشور/ سه شرور به هلاکت رسیدند

سایت پلیس نوشت: جانشین فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با تشریح جزئیات پنج درگیری مسلحانه با اشرار در شرق و غرب کشور طی دو روز گذشته گفت: در جریان درگیری با اشراری که از مرز زابل قصد ورود به کشور داشتند137 کیلو گرم مواد مخدر کشف شد. 
امیر احمد گراوند در مورد جزئیات درگیریهای روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری ماموران مرزبانی با اشرار اظهار داشت: عده ای از اشرار از هنگ مرزی زابل قصد ورود به کشور را داشتند که ماموران مرزبانی متوجه موضوع شده و در یک درگیری مسلحانه سه نفر از آنها را به هلاکت رسانده و دو نفر نیز مجروح شدند. ضمن اینکه اشرار با باقی گذاشتن137 کیلو گرم مواد مخدر و یک جسد به داخل خاک افغانستان گریختند. وی از کشف بیش از هزار فشنگ گرینف و خودرو از اشرار در مرز سراوان خبر داد و افزود: ماموران در درگیری مسلحانه دیگری در مرز سراوان از ورود سه خودروی اشرار به کشور جلوگیری کردند.
جانشین فرمانده مرزبانی کشور از درگیری دیگر با اشرار در نوار مرزی نهبندان خبر داد و تاکید کرد: در این درگیری 6 فرد مسلح که با دو دستگاه موتورسیکلت قصد ورود غیرمجاز به کشور را داشتند با اقدامات پیشگیرانه ماموران مرزبانی تعدادی از آنها به هلاکت رسیده و تعدادی نیز به افغانستان متواری شدند. گراوند با اشاره به کشف سلاح جنگی در غرب کشور گفت: ماموران مرزبانی با انجام اقدامات اطلاعاتی از ورود محموله سلاح جنگی از طریق نوار مرزی غرب کشور باخبر شدند. بلافاصله با انجام اقدامات عملیاتی نیروهای مرزبانی روز گذشته قاچاقچیان سلاح را در نهر عنبرآباد دهلران شناسایی کردند و با آنها درگیر شدند. افراد شرور هنگامیکه آتش نیروهای مرزبانی را سنگین دیدند با جا گذاشتن مقادیری سلاح به داخل کشور عراق متواری شدند.

 

جشنواره کالای قاچاق در لنج!

ایسنا نوشت: فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف محموله بزرگ کالای قاچاق از یک لنج در آب‌های این استان خبر داد. سردار رضا محمدی یگانه گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اقدام فردی در امر تهیه، توزیع و انتقال مواد محترقه و سایر اقلام قاچاق از کشورهای عربی بررسی موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت. پس از هماهنگی با مقام‌قضایی ماموران وارد لنج شدند و پس از دستگیری متهم با هویت غلامحسین مقادیر زیادی کالای قاچاق از جمله پنج دستگاه موتورسیکلت سنگین، 7500 قوطی اسپری جنسی، 11میلیون و 347هزارترقه، 258هزارسیگارت، 20560 عدد فشفشه، 2453 عدد پایه دیش، 1500 عدد ال‌ام‌بی، 2660 عدد دیش، 1669 عدد دستگاه دریافت از ماهواره، 3642 عدد قرص و پودر نیروزا، 6100 عدد شوکر الکتریکی، 20 عدد دیش مخابراتی بزرگ و غیره را کشف و ضبط کردند.

 

کشف 700 قبضه اسلحه قاچاق در آذربایجان غربی

فارس نوشت: فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی گفت: در 9 ماه گذشته امسال بیش از 700 قبضه اسلحه قاچاق توسط ماموران مرزبانی آذربایجان غربی کشف و ضبط شده است. شهرام عباسی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد قابل توجهی اسلحه قاچاق اعم از شکاری و جنگی از قاچاقچیان کشف شد که 109 قبضه از این تعداد جنگی بوده و بقیه هم شکاری هستند.
وی تصریح کرد: برخورد جدی با قاچاقچیان اسلحه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفته است چنانچه کسی برای سودجویی و کسب منفعت مالی در این زمینه اقدامی انجام دهد با برخورد مرزبانان و ماموران این فرماندهی روبه‌رو می‌شود. هفته گذشته مرزبانان حدود 120 قبضه اسلحه اعم از شکاری و جنگی از قاچاقچیان کشف و ضبط کردند و برای تشکیل پرونده و رسیدگی بیشتر به مراجع قانونی انتقال دادند.

 

اسباب بازی ها در آتش سوختند

سایت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نوشت: روش نامناسب انبارداری و چینش ناایمن کالاها موجب دشوار شدن عملیات آتش نشانان هنگام خاموش کردن آتش سوزی شد که عصر دیروز در انبار اسباب بازی رخ داد.
یک واحد آپارتمانی در طبقه دوم ساختمانی در بازار حضرتی، بازار چهل تن، سرای حاج محمدعلی که از آن به عنوان انبار اسباب بازی استفاه می شد، گرفتار شعله های آتش شد و خسارت مالی فراوانی بر جا گذاشت. رخداد این آتش سوزی عصر دیروز به سامانه 125 اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 7، 4، 97 و 3 را همزمان ساعت 17:26 دقیقه راهی محل حادثه کرد.
محمد تیمور خانی رییس ایستگاه 7 بازار که از ابتدا در محل حادثه بود گفت: آتش نشانان همزمان با ایمن سازی محل و پس از اطمینان از این که سرایدار ساختمان در آتش سوزی گرفتار نشده، ابتدا با مهار کردن شعله های آتش از سرایت آن به انبارهای مجاور جلوگیری کردند سپس با استفاده از تجهیزات خاموش کننده از سه جهت به شعله های آتش یورش بردند و سرانجام موفق شدند آتش را کاملا خاموش کنند. سید رسول محمدی- فرمانده آتش نشانان- هم گفت: روش نامناسب انبار داری و وجود تعداد زیاد حفاظ روی درب و پنجره ها اجرای عملیات را در این محیط برای آتش نشانان دشوار کرده بود.
47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 191542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
    0 0
    یعنی این خانم 40 ساله که سی سال از زندگی مشترکش می گذره 10 سالگی ازدواج کرده ؟؟؟؟