روزنامه اسرائیلی ها آرتص در گزارشی مشکوک وانمود کرد که نگران تضییع حقوق شیعیان در غزه است. <BR>

این روزنامه چاپ رژیم صهونیستی در گزارشی مدعی شد که نیروهای حماس با خشونت تمام به یک جمع کوچک اقلیت شیعه در نوار غزه که مشغول برگزاری مراسم عزاداری اربعین بوده اند حمله ور شده و چند نفر از آنها را پس از ضرب و شتم دستگیر کرده اند.
در این گزارش آمده است که این شیعیان در منزل شیخ زاید در محلی مابین بیت لاهیا و جبلیه جمع شده و مشغول عزاداری روز اربعین بوده اند که نیروهای حماس با یورش به این تجمع 14 نفر از آنها را دستگیر کرده است.
روزنامه صهیونیستی ها آرتص مدعی شده است که حماس نسبت به شیعیان غزه شدت عمل زیادی به کار گرفته و نگران نفوذ ایران در غزه است.
این روزنامه همچنین در گزارش خود از گرایش شدید اهل تسنن ساکن درغزه به مذهب شیعه پرده برداشته و ادعا کرده است که این موضوع مایه نگرانی مقامات جنبش حماس شده است.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 194610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
    45 5
    این اصلا هم ادعا نیست. حماسی ها همشون یه مشت سلفی افراطی هستند که دشمنان شیعه به حساب می آیند.
    • بدون نام IR ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
      4 9
      اشتباه هستش.نه شهید شیخ احمد یاسین سلفی بود نه شهید دکتر رنتیسی نه خالد مشعل و اسماعیل هنیه و ابومرزوق و.... از نظر فکر شاید تا حدی نزدیک به اخوان المسلمین مصر(و نه سوریه) هستن،با سعودی ها نسبتی ندارن اما تاحدی به قطر متمایلن البته مخالف دخالت قطر تو سوریه هستند. ضمنا موضوع اهل سنت با سلفی ها و وهابی ها تفاوت داره. اهل سنت محب اهل بیت هستن.
  • دلبری IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
    27 3
    فرموده اند انظر الا ما قال و لا تنظر الا من قال
    • بدون نام IR ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
      1 8
      این حدیث درباره اهل حق هست عزیز! والا در و گوهر هم از دهان معاویه خارج بشه اعتباری نداره. وسوسه های شیطان هم ظاهری کاملا خیرخواهانه و قشنگ داره
  • بدون نام IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
    42 4
    حالا مگه حرف دروغی گفته. هرچی ها آرتص بنویسه که دروغ نیست. اون ها ضد شیعه هستند این دیگه چشم بندی نیست که . فهمیدن این موضوع هم نیاز به داشتن دکترا نداره برادر
    • بدون نام IR ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
      7 2
      اونا ضد شیعه نیستن. این مطلب چند سال قبل تو بحبوحه جنگ 22 روزه مطرح شده بود و میگفتن فلسطینی ها ناصبی هستن.حماس یه گروه سلفی یا وهابی نیست و اهل سنت هم به اهل بیت ارادت دارن
    • فرشاد IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
      1 0
      دوست عزیز شما به موضوع از یه زاویه ء دیگه جز موضع حماس نگاه کنید اینکه اسراییل داره برای شیعیان نوار غزه در مقابل حماس و ایران دلسوزی می کنه به عقیده ء شما آیا در خوشبینانه ترین حالت تلاش برای ایجاد بدبینی و شک و اختلاف بین شیعیان نیست بسیار خوب می پذیریم که حماس سلفی های تند رویی هستند مطابق دیدی که شما دارید آیا نسبت دادن حمایت از حمله به عزاداان اربعین به ایران و ابراز نگرانی اسراییل از وضعیت این شیعیان برای ما جای سوالی به وجود نمیاره ؟ تصور نمی کنید بهتر باشه بجای تحلیل سوابق رویارویی برادران سنی و شیعه رویاروی این دشمن مشترک اسلام ایستاد و وقتی آگاهی کاملی به صحت و سقم یک موضوع وجود نداره بدوا بدترین احتمالات رو بجای دوستان و برادران " واقعیمون " ( شیعه یا سنی ) متوجه دشمن دونست ؟
  • محمد US ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
    26 0
    خبر روزنامه اسراییلی چه راست و چه دروغ باشد, چاره مشکل در کشورهای اسلامی که دارای مذاهب مختلف و ازجمله شیعه و سنی می باشند, کاهش تبعیض هایی است که معمولا" از طرف اکثریت بر اقلیت اعمال میگردد. این تبعیض ها متاسفانه اشکال مختلف فرهنگی,اجتماعی,سیاسی و... دارند و به شکل گسترده ای در همه جا بکارگرفته می شوند.
  • محمد IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
    6 8
    وای به حال گروهی که شیطان میانشان قصد برادری دارد. هیچ موقع اسراییل دلش برای کسی نسوخته که فقط دلش برای فتنه میتپد.
  • بدون نام IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
    4 5
    متاسفانه شیعان در بین مسلمین در اقلیت هستند .
  • رحمان@ IR ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
    5 5
    روزنامه هارتص دروغ ميگويد فلسطيني ها دشمن شيعه نيستن با اينكه اهل سنت با عكس و تصاوير مخالفند اما فلسطينها عكس سيد حسن نصرالله را به همراه عكس مقام معظم رهبري به خونه هاشون ميبرن و آن هم مي بالند فلسطينيها محب اهل بيت هستند.....