عضو جامعه اسلامی مهندسین می​گوید جدی​ترین راهبرد دشمن برای تاثیرگذاری بر انتخابات پیش رو، حضور کمرنگ مردم است.

 حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان و عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در گفت وگو با خبرآنلاین در خصوص راهبردهایی که دشمنان و ضد انقلاب برای تاثیر گذاری در انتخابات پیش رو مورد توجه قرار می دهند، گفت: همه برنامه ریزی های آنها حول این مساله استکه مردم پای صندوق رای حاضر نشوند و حضور گمرنگی داشته باشد.
وی با اشاره به پروژه سه گانه تحریم، تروریسم و حقوق بشر که از سوی کشورهای غربی به صورت مشترک دنبال می شود، افزود: آنها از طریق این سه ابزار به دنبال این هستند که  مشارکت مردمی را در انتخابات پائین بیاورند و به نوعی مشروعیت نظام را متزلزل نشان دهند.
 به گفته وی، حضور مردم در تمام سال های پس از پیروزی انقلاب هم برای خنثی کردن توطئه های دشمن و  در جهت اعتبار نظام اسلامی مهم و حیاتی بوده است، چون همانطور که مشروعیت نظام از ولایت فقیه است، مقبولیت آن هم به حضور گسترده مردم بستگی دارد و هر انتخابات نوعی رفراندوم در خصوص نظام جمهوری اسلامی هم است.
نماینده اصفهان در پاسخ به اینکه آیا شیوه رد صلاحیت کاندیداهای انتخابات ممکن است مشارکت عمومی را کاهش دهد، افزود: من فکر می کنم اگر منصفانه به شکایت ها رسیدگی شود، اتفاقا این موضوع می تواند به یک نقطه امید و اتکا تبدیل شود و نشان دهدکه دستگاه های نظارتی براساس حق و شرع ،صلاحیت ها را بررسی می کنند.
فولادگر با اشاره به ثبت نام نکردن برخی از چهره هایی که در مظان رد صلاحیت بودند، افزود: البته به صرف اینکه برخی سلیقه اصلاح طلبانه دارند کسیرا  رد صلاحیت نمی کنند. مگر کسانی که در جریانات فتنه فعال بودند. طبیعی بود افرادی که در جریان فتنه فعال بوده اند، یا اینکه به عنوان عناصر فتنه، منحرف یا مفسد شناخته شده بودند، وارد میدان نشوند؛ چرا که این گونه افراد رد صلاحیت می شدند.
عضو جامعه اسلامی مهندسین که معتقد است عدم حضور اصلاح طلبان با این هدف بوده که هزینه انتخابات به دوش نظام بیفتد، افزود: خیلی از جریان های اصلاح طلب معتقد بودند ما برای ورود به عرصه باید میدان داشته باشیم و به همین دلیل خیلی از افراد وابسته به این جریان سیاسی، ثبت نام نکردند. منتها بنده فکر می کنم جریان اصلاح طلبی اشتباه بزرگی را که از سال 88 آغاز کرده، هنوز در حال ادامه دادن است و خودش به دست خودش از عرصه سیاسی کنار رفت.
وی با بیان اینکه اگر بعد از انتخابات سال 88 این جریان به عنوان جریان منتقد دولت، درون نظام باقی می می ماند و اعتراض را تبدیل به آشوب و برخورد با اصل نظام نمی کرد، می توانست پتانسیل 13 میلیون رای خود در انتخابات را حفظ کند، افزود: اما سران آنها بدترین تصمیم را گرفتند و هنوز هم عوارض آن تصمیم ادامه دارد و حالا هم با عدم ورود به عرصه انتخابات، مرتکب اشتباه بزرگی شدند.
نماینده مردم اصفهان، ادامه داد: البته، بخشی از اصلاح طلبان مجلس در انتخابات ثبت نام کردند وب خش های دیگر هم  با چهره های سفید وارد عرصه شدند.
/29212
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 194928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • mehran CA ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
    0 56
    کاملا موافقم