یکی از بهترین مرکز خریدهای جهان به نام Harrods در لندن به زودی میزبان اپل خواهد بود.

digitaltrends نوشت: این مرکز خرید 163ساله به خاطر کالاهای لوکس و هزاران نفر خریداری که هر روز از آن دیدن می‌کنند در جهان معروف است. پس خیلی تعجبی ندارد که اپل هم بخواهد در آن جایی برای خود داشته باشد.
اپل هم اکنون بیش از 360 مغازه و نمایندگی فروش در شهرهای مختلف در سرتاسر جهان دارد. کاملا روشن است که این غول فن آوری برای یازدهمین سالگرد ایجاد این فروشگاه‌هایش به دنبال مکانی بگردد که کمی متفاوت باشد، مکانی که بیشترین خریدار به سمتش سرازیر شود و از پرداخت‌های آنها لذت ببرد.
به دنبال بازگشایی بزرگترین فروشگاه اپل در ماه گذشته در Grand Central Terminal نیویورک، خبرهایی رسید مبنی بر اینکه سازنده آیفون به زودی فروشگاهی را در مشهورترین مرکز خرید جهان یعنی Harrods لندن باز خواهد کرد.
بر اساس گزارش 9to5Mac این فروشگاه هم شبیه سایر فروشگاه‌های اپل است با همان قفسه‌های منظم چوبی آشنا که سری محصولات این کمپانی را نمایش می‌دهند. البته این فروشگاه به علت نامعلومی دیگر Genius Bar ندارد.
این مکان در درون Harrods به اپل امکان دسترسی به تعداد زیادی متقاضی را خواهد داد زیرا این مرکز خرید 163 ساله سالانه در حدود 15 میلیون خریدار را از نقاط مختلف دنیا به خود جذب می کند. دو سال پیش یکی از خاندان‌های سلطنتی قطر از طرف محمد ال فاید این مرکز خرید معتبر را به قیمت 1.5 میلیارد پوند خرید. در این مکان لوکس‌ترین کالاها در 7 طبقه و 330 بخش با مساحت 90 هزار متر مربع در هر طبقه به فروش می رسد.
9to5Mac همچنین گفته تاریخ دقیقی برای بازگشایی این فروشگاه در Harrods اعلام نشده است اما می توان تصور کرد که این بازگشایی خیلی زمان نمی برد. لندن در حال حاضر 5 فروشگاه دیگر اپل را هم در خود دارد ولی Harrods اولین مکانی است که اپل در یک مرکز خرید فروشگاه می زند.
2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 195255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
    4 2
    درايران هم فروشگاه رسمي دارد ؟
    • خبرآنلاين IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
      6 0
      خير. اپل در ايران فروشگاه رسمي ندارد
  • بدون نام US ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
    5 1
    پاساژ گلستان؟ یا تندیس؟ یا فردوسی