علی لاریجانی با اشاره به تحریم ایران از سوی اتحادیه اروپا گفت: مدیریت اجرایی کشور باید به این تحریم به عنوان فرصت بنگرد به این معنا که باید به تولیدکنندگان و صنعت‌گران داخلی تکیه کرده و زمینه‌های کار آنها را فراهم کند.

 به گزارش خبرآنلاين، علی لاریجانی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه فرودگاه بین‌المللی قم و منطقه گردشگری طرلاب با بيان اينکه به اين ترتيب، در آینده از حرف‌های درشت آنها جلوگیری مي​شود، تصریح کرد: تولیدکنندگان داخلی دارای برخی مشکلات هستند که باید مدیریت‌های اجرایی به حل آنها بپردازند و بانک‌ها و برخی بخش‌های اجرایی به سرمایه‌گذاران کمک کرده و فضای کسب و کار را تسهیل کنند.
وی توصیه کرد تا افراد فعال در بخش‌های اقتصادی بر حل مشکلات صنعت‌گران، دامداران و کشاورزان تمرکز کنند تا بتوانند با سرعت و بهره‌وری بیشتر کار کنند.
گزيده سخنان وي را به نقل از فارس بخوانيد:
·         باید کارهای اداری سامان پیدا کند تا از تسهیلات دولت استفاده کرده و با احداث این مجموعه علاوه بر امکانات فرودگاهی، فعالیت‌های جانبی و تفریحی به عموم ارائه شود.
·         در برنامه سهم فراوانی برای سرمایه‌گذاران خارجی گذاشته شده و در صندوق توسعه ملی 20 درصد درآمد کشور از نظر منابع نفت، گاز و میعانات گازی تنها به بخش خصوصی اختصاص پیدا کرده است. اکنون در پروژه‌های مختلف امکان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی وجود دارد و صندوق امکانات ارزی تسهیلات خوبی به سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهد.
·         /2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 195694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
    1 1
    نمیشه بدون تحریم مسئولیت خود را فرصت خدمت گذاری بدانیم .