فارس نوشت:

رئیس سازمان زندان‌ها آخرین جزئیات حادثه سوء قصد به خودروی کارمندان زندان ایرانشهر را تشریح کرد. غلامحسین اسماعیلی درباره حادثه حمله افراد مسلح به خودروی دو کارمند زندان ایرانشهر در استان سیستان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مجروحان این حادثه داخل خودروی شخصی بودند و خودروی آنها متعلق به زندان نبوده است.وی ادامه داد: این افراد تازه از منزل خود خارج شده و عازم محل کار خود بودند که راکبان یک موتورسیکلت به سمت آنها آمده و آنها را به رگبار بسته است.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور خاطرنشان کرد : حال یکی از مجروحان که چهار گلوله به وی اصابت کرده است وخیم گزارش شده اما حال مجروح دیگر که 2 تیر به او اصابت کرده، مساعد است. اسماعیلی گفت: بررسی‌های تکمیلی را مسئولان قضایی انجام داده‌اند و نتیجه‌ را آنها اعلام خواهند کرد. تا جایی که من اطلاع دارم رئیس کل دادگستری استان و همچنین دادستان محل در محل حادثه و بیمارستان حاضر شدند و اطلاعات بیشتری را کسب کرده‌اند که قطعا می‌توان نتایج آخرین تحقیقات را از آنها پیگیری کرد.

وی در پایان گفت: با توجه به نوع حادثه که برخلاف حادثه کرج بود، این حادثه نتیجه یک اختلاف شخصی بوده است ولی در نهایت اظهارنظر اصلی باید از سوی مقام های قضایی رسیدگی کننده به این پرونده اعلام شود.

45282
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 196467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =