عضو جبهه پایداری معتقد است راهبرد دشمنان انقلاب اسلامی وارد کردن چهره‌های مرعوب و دل‌بسته به لیبرالیسم به مجلس است.

جواد ابطحی در گفت‌‌وگو با خبر‌آنلاین در خصوص راهبرد‌های دشمنان انقلاب برای تأثیر‌گذاری در انتخابات مجلس، گفت: اولین و اصلی‌ترین راهبرد آنها تضعیف مشارکت حد‌اکثری مردم است و تمام تحریم‌ها، فشار‌های اقتصادی و فضا‌سازی‌ها با این هدف شکل می‌گیرد تا مردم به این نتیجه برسند که رای ما تاکنون چه اثری داشته که از این به بعد بخواهد مؤثر باشد.
وی با بیان اینکه از نگاه آنان تضعیف مشارکت مشروعیت نظام را زیر سؤال می‌برد، اظهار داشت: با این اقدامات می‌خواهند القا کنند که نظام جمهوری اسلامی مشروعیت ندارد و از آن پس حلقه‌های دیگر پروژه‌ خود را دنبال کنند.
عضو کمیسیون شورا‌های مجلس دومین اقدام راهبردی غرب را وارد کردن چهره‌های مرعوب و دل‌بسته به لیبرالیسم در مجلس دانست و گفت: آنها این اقدام را از طریق برخی از اصلاح‌طلبان و اصولگرایانی که اسم اصولگرایی را یدک می‌کشند ولی در عمل دل‌بسته به غرب هستند دنبال می‌کنند که نمونه مشخص آن در جریان حاشیه دولت است.
وی گفت: این راهبرد از نظر آنان منجر به به شکل‌گیری مجلسی همانند مجلس ششم خواهد شد که در آن یکی از نمایندگان در همان زمان در کشور‌های اروپایی با آمریکایی‌ها ارتباط برقرار می‌کرد.
ابطحی نتیجه دیگر ورود چنین افرادی را شکل گرفتن مجلسی دانست که اگرچه در تضاد با ولایت فقیه نباشد ولی سینه چاک و حامی ولایت هم نباشد.
نماینده مردم خمینی شهر و عضو جبهه پایداری در خصوص اقدامات ضد‌انقلاب برای تأثیر‌گذاری بر انتخابات مجلس هم ضد انقلاب به دنبال این است که با ایجاد جو نا‌امنی موجب امنیتی شدن فضای انتخابات شود و این موضوع یکی از مسائلی است که ما اکنون نگران آن هستیم و جزو چالش‌های انتخاب تلقی می‌شود.
وی امنیتی شدن فضای انتخابات، تحرکات قومی و کشاندن مسایل صنفی به حوزه سیاسی را از جمله شیوه‌های ضد انقلاب برای امنیتی نشان دادن فضای انتخابات دانست .
عضو جبهه پایدار در پاسخ به پرسش دیگر خبر‌آنلاین درباره اینکه برای افزایش مشارکت در شهر‌های بزرگ چه می‌توان کرد، اظهار‌داشت: برپایی مناظرات انتخاباتی و میدان دادن به رقبا موجب افزایش مشارکت در انتخابات می‌شود.
وی که معتقد است عملکرد شورای نگهبان در خصوص تأیید صلاحیت‌ها برای انتخابات مجلس نهم بهتر از گذشته بوده است گفت: تأیید کردن کبریت‌های بی‌خطر اشکال ندارد!
عضو جبهه پایداری درباره برخی شایعات در خصوص رد صلاحیت روح‌الله حسینیان، گفت: این شایعات زیاد است، ایشان تأیید صلاحیت شده است.
27219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 196873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =