دو خبر درباره دو همسرکشی در ایران، با واکنش های متفاوت کاربران خبرآنلاین مواجه شد؛ بسیاری معتقدند یکی از دلایل همسرکشی، تاثیرات ماهواره است.

کاریری در این باره نوشته: "به نظر من ریشه تمام این کارها در ماهواره است
قبلا رابطه نا مشروع مخصوصا برای افراد متاهل ننگ بود ولی با این فیلمهای بی محتوا و درجه 3 که جذابیتشان
فقط در رابطه های مخفیانه است باعث شده قبح این کار از بین برود و در نظر مردم عادی شود.
وقتی مردی با هیجان به زنان در فیلم نگاه میکند و شیفته انان میشود
همین اتفاق برای زن نیز می افتد و نتیجه ان سردی زندگی و بعد شروع اختلاف و بعد طلاق-قتل-رابطه مخفیانه
اتفاق میافتد
راه حل :
صدا سیما با برنامه های روشنگرانه عواقب تماشای ماهواره را بیان نماید
قوه قضاییه با برخورد قاطع و سریع و محاکمه ادر ملا عام عاقبت این کارها را نشان دهد.
و مهمترین بخش خودمان که زمینه را ایجاد نکنیم (عدم تماشای سریالهای ماهواره ای و فیلمهای مبتزل و ایجاد فضای گرم در خانواده)

موافقان این نظر، تعداد قابل توجهی هستند. اما در سوی دیگر، مخالفان هستند که می گویند: "تربیت اجتماعی ما ایرانی ها در این چند سال زیر صفر بوده و متاسفانه ما ایرانی ها هر روز بیشتر به سمت بی اخلاقی ها سوق پیدا می کنیم ای کاش به جای ظاهر سازی یک مقدار به فکر باطن باشیم . شما در اطرافیان خودت نگاه کن آیا همه اونهایی که از ماهواره استفاده می کنند عوض شدن (به صورت منفی) حتما اینطوری نیست اونهایی که با اصالت تر و پر ترند تغییرات مثبت دارند این محدودیت های بیجا است که ما ایرانی ها رو به این سمت برده."

برای خواندن نظرات دیگر، رای و پاسخ به آنها، به این خبر و این خبر مراجعه کنید.

نکته: نظراتی که در خبر اصلی و یا این خبر منتشر شده اند، هیچ کدام نظر و عقیده خبرآنلاین نیست؛ خبرآنلاین تنها نظرات کاربران خود را منتشر می کند.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 198287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 25
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
    13 64
    من کاملا" باخبر انلاین موافق هستم(در مورد این موضوع)
  • بدون نام IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
    72 8
    خبر آنلاین که تا به حال نظر منو منتشر نکرده!!!چرا انقد خودتون رو اذیت میکنید از خود قاتلین سوال کینید چقدر ماهواره میدیدن بعد ریشه یابی کنین.اون اقا گفتن فقر هیچ دخلی نداره در صورتی که اکثر تجاوزاتی که منجر به اعدام متجوازین شده به خاطر ناتوانی مالی برای ازدواج یه دختر ربودن و برای اخاذی اقدام به فیلم برداری هم کردن.یعنی اینام تحت تاثیر ماهواره این کارو کردن؟!!!شاید بعضیاشون حتی تلویزیون هم نداشتن چه برسه ماهواره.یعنی همه خائنین به همسر از ابتدای تاریخ تحت تاثیر ماهواره بودن!!!
  • شهاب PL ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
    67 6
    من نه توی این خبر نه توی اون خبر ندیدم کسی از ماهواره بعنوان عامل همسرکشی یاد کنه جز یک نفر که بشدت با مخالفت دیگر کاربران و نظرات منفی آنها مواجه شده. چرا الکی خبر میسازید؟؟
  • بدون نام GB ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
    48 1
    با تشکر از این اقدام خوب خبرآنلاین اما باید توجه داشته باشید که در اینجور مواقع بهتر است از نظرات صاحبنظران استفاده کنید. وگرنه این فیلم ها در همه جای دنیا داره پخش میشه... باید هر چه زودتر ریشه اصلی افزایش خشونت در جامعه ( که البته به نظر من به خاطر اقتصاد و بیکاری هست) پیدا بشه.
  • میلاد IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
    27 51
    من یه سؤال دارم از کسانی که میگن نگاه کردن این سریال ها ربطی به این مسایل نداره؟ واقعا به خاطر چی این سریال ها رو نگاه می کنین؟ حتی من شنیدم تو یکی از این سریال ها عشق پدر و دختری مطرح شده. کم کم دارن قبح محارم رو هم از بین می برن و یه عده می شینن پای سریال ها و با خیانت زن و شوهر به هم دیگه لذت می برن. بعدم میگن ربطی نداره. خوب وقتی از خیانت و مخفی کاری لذت می برین دیگه چرا اینجا نظر می ذارین، موارد بعدیش خودتون خواهید بود. بعد راحت می گین مرده باید طلاق میداد، آره به جون عمه خودم و خودتون. زن متأهلی که دنبال این مدل هوس میره به همین راحتی هم نفقه و مهریه و ارث شوهرش و جایگاه کاذب اجتماعی خودشو از دست نمیده.
    • ناشناس IR ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
      12 38
      بله این سریالهای عشق ممنوعه کم کم به عشق محارم و انواع ممنوعتر هم میرسه و بازم زن و بچه یه عده میشینن پاش و کیف می کنن چون هیچ ربطی نداره و آدم خودش میتونه تصمیم بگیره!
  • مهرداد CH ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
    53 7
    نمردیمو معنی قابل توجه رو هم فهمیدیم موافقان اون نظر (صدا سیما با برنامه های روشنگرانه.....) تا لحظه ای که من دیدم 22 نفره در حالی که مخالفاش 108 نفرن
  • بدون نام IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
    10 38
    یکی از زیاد شدن خیانتها از طرف زن تعلق گرفتن مهریه است
  • بدون نام IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
    37 4
    چرا هیچ کس راجع به خبر دوم که قتل در اثر توهم ناشی از استعمال مواد مخدر بود و هیچ ربطی به ماهواره نداشت نمیگه؟!چرا نمیگین این توهم ها و خماری و نعشه بودنها باعث خیلی قتل ها شده؟باعث بدبینی و شکاک شدن به خیانت همسر هم میشه.حتما اعتیادم اگه ریشه یابی بشه به خاطر ماهورارست!!!
  • مهدی IR ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    41 2
    اگر مراحل طلاق و حمایتهای قضایی سهل الوصول شود خانمی که از ناهنجاریهای شخصیت همسرش رنج می برد . شرایط ارتکاب به خیانت و جنایت دیگر نداردپس بسیار راحت از همسرش جدا می شود و زندگی جدیدرا بدون خیانت و جنایت شروع می کند.بدا به حال مسولینی که از قانونگذاری فروگزاری کنند.
  • فهیمه ف ک IR ۰۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    24 5
    ما که تا اونجایی که خبرها رو خوندیم همه این مسایل مربوط به شیشه و دیگر مواد توهم زاست! یک حرف با خبر انلاین : جدیدا" هر چه کامنت میذاریم چاپ نمیشه؟ این دیگه چه مدلشه؟
  • بدون نام IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    18 1
    با نظر مهدی موافقم.
  • بدون نام IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    38 7
    پس اگه اینطوره در کشورهای دیگه نباید هیچ مردی زنده باشه
  • بدون نام IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    23 4
    نظر مردم در باره ماهواره را از روي پشت بامهايشان بپرسيد.مردم ما بسيار اخلاقي هستند بيش ار انچه شما تصور مي كنيد . مشكلات اعتياد و ناداني را به حساب همه نگذاريد.
  • امیر IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    13 51
    البته اگر یکم زبان خودتونو تقویت کنید و در گوگل به زبان انگلیسی سرچ کنید می فهمید در آمریکا . کشورهای اروپایی اول طلاق بعد همسرکشی چه آماری داره؟ در ضمن منفی نزن که به شعور خودت داری منفی می زنی من فقط راهنمایی کردم قضاوت با خودتون
    • بدون نام ES ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
      18 3
      خبر آنلاین عزیز! اگرچه این نوشتار بر مبنای نظرات خوانندگان تنظیم شده اما کاملا هدف دار است. ایران جزو معدود کشورهایی است که ماهواره در آن ممنوع است. از سالها قبل از پرواز ماهواره ها این نگرانی وجود داشت که بدون بستر سازی مناسب چه بلایی بر سر ما و ساختارهای ما خواهد آمد. اما مسئولین ما بدون هیچ تلاشی برای بستر سازی، فقط به ممنوعیت متوسل شدند. طبق معمول. ویدیو هم در ابتدا ممنوع بود ولی با مشکلاتی که همین ممنوعیت ایجاد کرد بعدا آزاد شد. تجربه نشان داده با نیروی قهریه نمیتوان ماهواره را از میان مردم برچید. چرا همچنان بر طبل ممنوعیت کوبیده میشود؟ چرا نمیخواهیم قدری واقعی تر فکر کنیم؟ نوشته اید قوه قضاییه با محاکمه در ملاعام عاقبت این کارها را نشان دهد!! کدام کارها؟ تماشای تلویزیون ماهواره ای؟
    • شهاب PL ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
      17 3
      منفی رو زدم اولبه این دلیل که با جمله شما مخالف بودم و آمار آمریکا رو نمیشه در مورد ایران اعمال کرد دوم هم به این دلیل که حق نداری به کسی بگی منفی بزنه یا نه
    • بدون نام IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
      19 14
      اقای باشعور که ژست افراد فهمیده رو به خودت میگیری(البته فقط ژستش رو)من یک پزشک هستم که در زبان مدرک تافل دارم و نصف کشورهای اروپایی و امریکا رو هم گشتم(اینو گفتم که بدونی از نظر زبان انگلیسی تو و فک و فامیلت و رفقات همه با هم به گرد پای من هم نمیرسید)میشه در مورد این امار طلاقی که در گوگل جستجو کردی به ما هم اطلاعات بدی و بگی تو کدوم سایته؟!یک سری به دادگاه های خانواده کشور خودمون بزن بعد اگه برات مقدور بود و پس اندازت اجازه داد یک سر هم به دادگاه های کشورهای اروپایی یا امریکا بزن اونوقت دیگه نیازی به جستجو تو گوگل هم پیدا نمیکنی خیلی از واقعیتها رو میتونی با چشمات اونجا ببینی..جالب اینه که جمعیت امریکا بیشتر از 4 برابر ایرانه...
  • محمد IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    16 1
    مشکل ما اینه که یا ازاینور بام می افتیم یا ازاون ور
  • بدون نام IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    18 7
    چرا تا یه اتفاقی میافته پای ماهواره میاد وسط
  • بدون نام IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
    11 4
    کاملا مخالفم.با تشکر
  • علي IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    8 21
    ببيند اقايوني كه ميگن تاثيري نداره ماهواره تاثيري نداره خود رابرت مورداك(رئيس شبكه فارسي وان) گفته هدف من تخريب بنيان خانواده هاي ايرانيه قبح گناه كه از بين بره فاتحه همه چي خوندست اينقد كثافت كاري زياد شده كه حدو مرزي نميشناسه البته اين يه مرحله گزاره توانشم خدا ميونه كي بايد پس بده
    • بدون نام IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
      7 3
      ببخشید این جمله رو رابرت مورداک به خود شما گفت که دیگران نشنیدن؟ به همین صراحت گفت؟
  • نازنین IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۲
    12 1
    در سریال عشق ممنوعه ما که ارتباط با محارمی ندیدیم شما معلوم نیست با چه نگاهی سریال می بینید در پایان هم خیانتکاران عاقبت بدی داشتند و از آنجایی که مردم ایران همیشه دنبال سریال و فیلم های آموزنده هستند بسیار این سریال آموزنده بود و نتیجه خیانتشون را دیدند. من کلا جز 1یا2سریال بقیه را دنبال نکرده و بیشتر فیلم های روز دنیارو می بینم اگر با این دید به این قضایا نگاه کنیم پس جای عقل و خرد انسان کجاست. با دیدن فیلم های جنایی قاتل و دزد می شیم با دیدن عاشقانه ها عاشق و با دیدن خیانت ، خیانت می کنیم. انسان هایی که این چنین تحت تاثیر قرار میگیرند بدون دیدن ماهواره هم فکر نمیکنم رفتار و عاقبت درستی داشته باشند
  • محمد IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
    1 0
    به خدا اگر تو مملکت ما حمل اسلحه مجاز بود الان جای 70 میلیون 7 میلیون بودیم آخه چرا هر چیزی رو به ماهواره ربط میدین به جای پاک کردن صورت مسئله یه بار که شده بشینید مسئله رو حل کنید. چرا همیشه باید دنبال ی مقصر خارجی واسه کارامون بگردیم. خبر آنلاین این دفعه دیگه نظر منو منتشر کن چیزه بدی نداره!