فارس نوشت:

مراسم  اختتامیه هیجدهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها عصر امروز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار وحدت تهران برگزار شد.
در آیین اختتامیه جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها اسامی برگزیدگان اول تا سوم در بخش‌های مختلف خبرگزاری‌ها، استانی، پایگاه‌های اینترنتی، ترجمه، ویژه و مطبوعات سراسری مشخص شد.
 در بخش مطبوعات استانی سید ایمان ضیابری در گرایش مقاله سیاسی، محمد امین خوش نیت در گرایش مقاله فرهنگی، محمد تقی خسروی و مهدی وکیلی در گرایش مقاله اقتصادی، ناصر سعیدی در مقاله اجتماعی، مهرداد تبریزی در گزارش خبری، غلامرضا بنی‌اسدی در گزارش غیر خبری، احمد فیاض محمد آبادی در عکس غیرخبری، سید حسین حسینی در گرایش تیتر، مهدی رفائی در طنز مکتوب و شهرام رضایی در گرایش طرح و کاریکاتور رتبه‌های اول را به دست آوردند.
در بخش خبرگزاری‌ها فاطمه کریمی در گرایش گزارش رتبه اول را از آن خود کرد و در بخش‌عکس محسن رضایی رتبه اول را از آن خود کرد و مریم سلیمی و محمود نکونام به صورت مشترک رتبه نخست بخش مصاحبه خبرگزاری‌ها را توسط خبرگزاری فارس کسب شد.
در بخش ترجمه یاسین درودیان حائز رتبه نخست شد، مریم خباز و فاطمه رحیمی به ترتیب در بخش گزارش و مصاحبه پایگاه‌های اینترنتی رتبه‌های اول را کسب کرده‌اند همچنین در گرایش تفسیر و تحلیل خبر شاهرخ صالحی رتبه نخست پایگاه‌های اینترنتی را کسب کرد.
در بخش ویژه به ترتیب محمد خطیب، افسانه بها، محمد مهدی مؤذن و مهسا ماه‌پیشانیان در گرایش‌های تبیین نقش مطبوعات، رسالت مطبوعاتی، فرهنگ اسلامی و بیداری ملت‌های مسلمان رتبه‌های اول را کسب کرده‌اند.
در بخش مطبوعات سراسری آقایان و خانم‌ها بهروز پورسینا، صالح اسکندری، محمد مهدی سیار، سید یاسر جبرائیلی، نیلوفر حاجی قاضی، ایران واشقانی، مریم یوشی‌زاده به ترتیب در بخش های سرمقاله و یادداشت، مقاله سیاسی، مقاله فرهنگی، مقاله اقتصادی، مقاله اجتماعی، گزارش خبری و گزارش غیر خبری حائز رتبه‌های نخست شدند.
در بخش عکس خبری مطبوعات سراسری سجاد صفری دهکردی رتبه نخست را به دست آورد و در گرایش‌های عکس غیر خبری، خبر، تیتر، طنز مکتوب و مقالات تخصصی به ترتیب احمد معینی جم، امیر روح پرور، حسین قدیانی، امید مهدی‌نژاد و مهناز شایسته‌فر رتبه‌های نخست را به دست آوردند.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 199575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =