۰ نفر
۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۱

از نظر دادگاه کیم دات کام بنیانگذار مگاآپلود دلیلی برای فرار ندارد و این دادگاه تصمیم گرفته او را با قرار وثیقه آزاد کند.

با این حال با توجه به زماني که تا ماه مارس مشخص شده بود، هنوز معلوم نیست مقامات آمرکایی چه زمانی می خواهند برگه های استراداد وی را پر می کنند.
به گزارش digitaltrends دات کام به دنبال شکایت گروهی از مقامات آمریکایی که خواهان صحبت با مقامات آلمانی در زمینه نقض قوانین کپی رایت و در حدود 500 میلیون پول شویی بودند توسط پلیس نيوزلند دستگیر شد.[سابقه خبر]
تا کنون دادگاه بارها درخواست رهایی وی به قید وثیقه را رد کرده بود زیرا تصور می شد با استفاده از ثروت و امکانات کلان خود به راحتی فرار کرده و به آلمان و يا جایی که دیگر استرداد وی به مقامات آمرکایی ممکن نیست، برود.
با این حال New Zealand Herald گزارش داد که دادگاه در روز چهارشنبه به نتیجه‌ متفاوتی دست یافت. در دادگاه بیان شده که با توجه به این كه بخش اعظم بودجه و امکانات کیم دات کام هم اکنون توسط دادگاه توقیف شده است وی دیگر نمی تواند از هلی‌کوپتر شخصی خود برای فرار استفاده کند.
قاضی اضافه کرد: به نظر می رسد او دلایل زیادی برای ماندن در نيوزلند دارد، از یک طرف خانواده و از طرف دیگر برای جنگیدن بر سر حفظ دارایی. آزادی او به قید وثیقه شرایطی هم دارد. او نمی تواند در خانه مجلل خود از اینترنت استفاده کند. همچنین حق ندارد از مکانی که در آن زندگی می کند بیش از 50 مایل دورتر شود.
خوب بعد از این چه چیزی در انتظار کیم دات کام است؟ NZ Newswire گزارش داد که مقامات آمریکایی هنوز برگه های در خواست استرداد وی را پر نکرده اند. آخرین مهلت پرکردن این برگه ها 5 مارس است. با فرض اینکه آمریکا این درخواست را پر کند ، جابجایی او تا اواسط آگوست امکان پذیر نیست.
برخی از اتهامات دات کام 38 ساله و 3 تن از همکاران او عبارت است، نقض قوانین کپی رایت به منظور پول شویی. مقامات آمریکایی مي‌گويند که این بزرگترین مورد نقض قوانین کپی رایت است که آنها تا کنون با آن سرو کار داشته اند.
2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 200246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =