«جدایی نادر از سیمین» به کارگردانی اصغر فرهادی از ایران در هشتاد و چهارمین دوره جوایز اسکار جایزه بهترین فیلم خارجی زبان را از آن خود کرد.

به گزارش خبرآنلاین، مراسم اعطاء جوایز اسکار 2012 دوشنبه صبح به وقت ایران در کداک تیه‌تر لس آنجلس برگزار شد.
اصغر فرهادی پس از دریافت جایزه اسکار گفت: «ایرانیان بسیارى در سرتاسر جهان در حال تماشاى این لحظه‌اند و گمان دارم خوشحالند. نه فقط به خاطر یک جایزه‌ مهم یا یک فیلم یا یک فیلمساز. آن‌ها خوشحالند چون در روزهایى که سخن از جنگ، تهدید، و خشونت میان سیاستمداران در تبادل است نام کشورشان ایران از دریچه‌ باشکوه فرهنگ به زبان مى‌آید. فرهنگى غنى و کهن که زیرگرد و غبار سیاست پنهان مانده. من با افتخار این جایزه را به مردم سرزمینم تقدیم مى‌کنم. مردمى که به همه‌ فرهنگ‌ها و تمدن‌ها احترام مى‌گذارند و از دشمنى کردن و کینه ورزیدن بیزارند.»

«جدایی نادر از سیمین» پارسال در اولین نمایش جهانی خود در جشنواره فیلم برلین موفق به دریافت خرس طلای بهترین فیلم و جوایز خرس‌ نقره‌ای بهترین گروه بازیگری زن و بهترین گروه بازیگری مرد شد.

این فیلم از آن زمان تاکنون بیش از 50 جایزه از جشنواره‌ها و جوایز سینمایی در سراسر دنیا دریافت کرده است. لیلا حاتمی، شهاب حسینی، پیمان معادی، ساره بیات، سارینا فرهادی، علی‌اصغر شهبازی، بابک کریمی، شیرین یزدان‌بخش، کیمیا حسینی و مریلا زارعی در «جدایی نادر از سیمین» بازی می‌کنند.

«کله‌شق» ساخته میشائیل آر. روسکام از بلژیک، «پانویس» ساخته جوزف سدار از رژیم صهیونیستی، «در تاریکی» ساخته آنی‌یژکا هولاند از لهستان و «آقای لازار» ساخته فیلیپ فالاردو از کانادا دیگر نامزدهای جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی‌زبان بودند.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 200894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 468
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام US ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک
    • شهاب PL ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      من مونده ام منفی به این پست دیگه چه معنی میده که 3 تا منفی خورده
    • ! IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      من نمی دونم اینایی که رای مخالف دادن واقعا چجور آدمایی هستند
    • امیر IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      یک لحظه فقط فکر کنید با دیدن فیلم های اونور چه بکری در مورد کشورشون فکر می کنید با دیدن این فیلم در مورد کشورمئن چه فکری،اگه تو خوانواده من بالفرض همش دروغ باشه آگه بخوام همش این دروغ و جار بزنم دیگران خیلی استقبال می کنند تبریک فرهادی نمی دونیم این فیلم اینقدر زیبا بود که سارکوزی و ابوما . مرکل برا دیدنش چنان کردند خدایا فقز تاریخ می تواند در این مورد حرف بزند امیدوارم من جزوه سادگان ظاهر بین نباشم کاش در آلمان می بودید و می دیدید بعد از دیدن این فیلم در مورد کشورتان و زندگیتان چها میگفتند
    • بدون نام IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      آقا خدایی پیغمبری چرا بعضی ها منفی میدن ؟!!!!!! از این که یه ایرانی تونسته تو دنیا اسم ایرانو تا این اندازه سر زبونا بندازه ناراحتین؟!!!! پیشرفت فقط به چیزای هسته ای پزشکی و نمیدونم اینا نیست، به این چیزا هم هست.
    • بدون نام IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      من موندم این نظر منفیها برای کجا هستند!!! تبریکککککککککککککککک آقای فرهادی عزیز که دل ملت را خوشحال کردی
    • ایرج NL ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      236 9
      افرین به اصغر فرهادی تبربک به مردم شریف ایران
    • بدون نام IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      منفی ؟؟؟؟
    • بدون نام IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      چیه شلوغش کردین؟ با یک جایزه اجنویها قات نزنین. اصل جایزه و تحویل گرفتن اجنویها شبهه ناکه. واسه اینکه یک فیلم نفاق انگیز بوده بردنش بالا تا بیشتر تو ملت ایران نفوذ کنن. و الا چرا قبلا از این خبرها نبود؟ مگه فیلم زیر درخت زیتون یادمون رفته؟ بابا یک کم هم همیت ایرانی و اسلامی داشته باشیم. الآن وقت حمایت از دستاورد های انرژی هسته ایه.
    • بدون نام IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      دم اصغرآقای صلح دوست گرم.گل کاشتی داداش
    • ایرانی IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      157 6
      تبریک به همه حتی آنهائی که ناآگاه ویاازروی بغض وکینه نمره منفی میدهند.درست یانادرست،خوب یابد، سیاسی یاغیرسیاسی و ........ هرجورکه باشدباعث نمایش هنروفرهنگ غنی خاک پاک وطنمان شد.اگر سیاسی برنده شده باشدکه میشودمثال عدوشودسبب خیراگرخداخواهدواگرهم غیرسیاسی باشدکه لابد حق بوده برنده شود.مبارک ملت ایران وتشکرفراوان ازجناب فرهادی وسایرین.اضافه کنم بنده بی هنرچندی پیش این فیلم رادیدم وهرچی فکرکردم چه چیزی باعث موفقیتهای این فیلم شده به نتیجه نرسیدم.البته عرض کردم که"بنده بی هنر"طبیعی است که عدم درک بنده دلیلی نیست که خوشحال نباشم که هستم و خیلی زیادهم خوشحالم.همه رابه خداوسایرمقدسات وغیرمقدسات قسم میدهم این نتیجه راسیاسی نکنید.مثل جایزه نوبل نشود.هرچنددرقضیه جایزه نوبل آن خانم محترم هم بی تقصیرنبود
    • آمنه IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      در جواب اونايي كه از راي هاي منفي تعجب كردند اين جايزه فرهادي مثل اين مي مونه كه مثلا يك كتاب خطي خيلي ارزشمند و نشانه هويت خانوادگي را با يك ماشين آخرين مدل عوض كنيم بايد ببينيم چه بهايي براي اين جايزه داده ايم
    • حسین IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      180 7
      یعنی اگه تو یه فیلم آلمانی یه آلمانی زد یکی دیگه رو کشت ما باید بگیم آلمانها همه قاتلن؟اگه کسی با دیدن این فیلم نتیجه بگیره که ایرانیها دروغگو اند ،باید بگم فرق فیلم و واقعیت رو نمی دونه.
    • بدون نام DE ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      158 4
      امیر خان! چی‌ میگفتن تو آلمان ؟ والا من که اینجا زندگی‌ می‌کنم و با کلی‌ خارجی‌ که این فیلم و دیدن حرف زدم، آلمانی یا غیر آلمانی که این فیلم و دیدن چیز بدی دربارهٔ ایران یا ایرانی‌ نگفتن اصلا. حالا نمیدونم شما کجای آلمان بودی و کی‌ چی‌ گفته که ناراحتت کرده !
    • بدون نام IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      114 6
      حرف من با کسی است که میگه با این فیلم در مورد کشور ما چی فکر می کنند و .... دوست عزیز شما معنا و مفهوم و هدف سینما یا به طور کلی هنر را نفهمیدید! این فیلم مستند نیست یک، سیاهنمایی یک گروه و قوم خاص رو هم نکرده، روایت یک رویداد خانوادگیه با ابعاد اجتماعی و فرهنگی. اون فیلمهای به به و چه چه سینما نیست دوست من اونها رو بزار برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی، همیشه نمیشه شوخی کرد و تعریف کرد و اصلا از چی تعریف کرد ... شما یک نگاه دوباره به جامعه ما بکن یعنی هیچ کس بخاطر منافعش دروغ نمیگه ... این فیلم اسکار برد به خاطر اینکه یک رویداد ساده خانوادگی رو در سطح اجتماعی و در یک زمینه فرهنگی خاص کار کرد.
    • پویان IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      51 2
      ببین حسادت و چه کارا که نمیکنه بابا جان مگه همین فکر توی جشنواره فجر جایزه نگرفت نکنه اینجام احنبی ها دست داشتن
    • میلاد IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      42 2
      اصغر آقا چاکریم
    • بدون نام IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      12 99
      من تا پیش از این به جایزه ی اسکار اعتقاد داشتم , جایزه ی اسکار برای من شاخصی بود برای شناختن فیلم خوب از بد , ولی امروز که این جایزه به چنین فیلمی داده شد دیگر از این پس نمیتوانم به این جایزه اعتماد کنم جایزه ای که پیش از این به دست کارگردانانی بزرگ و به فیلم های بزرگ اعتا می شد امروز به یک فیلم مزخرف بی سرو ته که شاید تنها نقطه ی درخشان فیلم بازی شهاب حسینی است داده شد . امروز لکه ی ننگی بود برای آکادمی اسکار روی سخن من با افرادیست که درگیر تعصبات و وابستگی های قمی نژادی نیستند می باشد این موفقیت برای یک نفر بود و ننگ آن برای شصت میلیون نفر الان هیجان زده اید به زودی خواهید فهمید که امروز چه خیانتی بهتون کرد و شما تشویقش کردید من به همه ی کسانی که سخنان من رو درک می کنند تسلیت می گویم ...
    • بدون نام IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      10 82
      من تا پیش از این به جایزه ی اسکار اعتقاد داشتم , جایزه ی اسکار برای من شاخصی بود برای شناختن فیلم خوب از بد , ولی امروز که این جایزه به چنین فیلمی داده شد دیگر از این پس نمیتوانم به این جایزه اعتماد کنم . جایزه ای که پیش از این به دست کارگردانانی بزرگ و به فیلم های بزرگ اعتا می شد امروز به یک فیلم مزخرف بی سرو ته که شاید تنها نقطه ی درخشان فیلم بازی شهاب حسینی است داده شد . امروز لکه ی ننگی بود برای آکادمی اسکار روی سخن من با افرادیست که درگیر تعصبات و وابستگی های قمی نژادی نیستند می باشد این موفقیت برای یک نفر بود و ننگ آن برای شصت میلیون نفر الان هیجان زده اید به زودی خواهید فهمید که چه خیانتی بهتون کرد و شما تشویقش کردید من به همه ی کسانی که سخنان من رو درک می کنند تسلیت می گویم ...
    • بدون نام IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      72 3
      من اصلا اين فيلم رو نديدم و نخواهم ديد چون كلا اهل فيلم نيستم. ولي حرف هايي كه آقاي فرهادي در مورد مردم ايران زدند اون هم تو اون موقعيت وقتي كه ميليون ها آدم از سراسر دنيا دارن مي بينند و مي شنوند باعث مي شه كه بگم اين هموطن ما خيلي با ارزشه و با غيرته. اون يك قهرمان واقعي و منو مثل اكثر ايراني ها عاشق خودش كرده. پاينده باشي مرد
    • بدون نام IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      22 1
      آقای امیر لطفا سعی کن چشاتو رو حقایق نبندی این دروغه!
    • بدون نام IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      40 1
      خانم آمنه فرهادی چیزی دروغ رو نمایش نداد چشامونو رو حقایق به جهت تلخ بودنش نبندیم.
    • ایرانی IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
      22 0
      هموطن بدون نام دوشنبه ساعت 19:35:اعتقادشماازاسکارازچه بابت حاصل شده بود؟چه اطلاعات جامعی ازاسکارداشتید؟وقتی جایزه اسکاربرایتان شاخصی بودبرای تشخیص فیلم خوب ازبدبه معنای این میباشدکه خودتان قدرت تشخیص نداشتیدوالبته ایرادی نیست بسیاری اینطورندودرنتیجه تصمیم میگیرندنظرتخصصی دیگری راقبول کنند.تقلیدازمراجع دینی هم تقریبا"برهمین اصل استواراست.وقتی الآن به خاطراسکارگرفتن فیلم جدائی نادر ........... اعتقادخودبه اسکارراازدست داده ایدیعنی همان موقع هم به اسکاراعتقاد نداشتید.ازفیلمی خوشتان میآمدواسکارمیگرفت فکرمیکردیداسکارخوب هست.این بعنی درون خودتان راهم نمیشناسید.بهتر است وقتی اینگونه هستیدنظرندهید.به نظرم اگرمینوشتید"اعطا"صحیحتربود.شمایک لغت ساده راغلط مینویسیدچگونه درمورداین فیلمن ظرمیدهید؟
    • بدون نام IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
      2 9
      شکی نیست که جایزه ی اسکار بزرگترین و معتبرترین جایزه ایه که به فیلم ها داده میشه ... و همچنین یک فیلم برای اینکه فیلم خوبی باشه نیاز به فاکتور هایی داره ... تا پیش از این فیلم هایی که کاندیدای اسکار می شدند تمام این فاکتور ها رو داشتند ... که اگر یکی دو تا از فیلم ها رو هم تماشا نمیکردیم مطمئن بودیم که جایزه جایزه ی معتبریه و بیخودی به کسی داده نمیشه ... پس این جایزه برای من ملاکی بود برای تشخیص فیلم خوب از بد ... البته توجه شود که منظور از فیلم خوب فیلمی نیست که حتما باید اون فیلم رو دوست داشته باشی چه بسا فیلمی باشه که دوستش نداشته باشی و همه ی فاکتور های یک فیلم خوب رو هم داشته باشه ... ولی یک فیلم مزخرف بی سروته که حداقل فاکتور های یک فیلم خوب رو هم نداره چرا باید اسکار بگیره ؟!
  • داریوش IR ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    واقعا تبریک می گم به مردم با حال ایران و تسلیت می گم به اونهایی که نمی خواستن این اتفاق بیفته و حالا هم که فرهادی جایزه رو برده میان تو صحنه تا اسکار و فرهادی و حاتمی و ... رو خار و کوچک جلوه بدهند !
    • بهبود IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      86 6
      بايد به همه تبريك گفت .... بايد ياد بگيريم كه همه رو ببخشيم هر چند كه نتوانيم فراموش كنيم
  • پدرام IR ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    درود بر اصغر فرهادی عزیز من نمی دونم باید چی بگم ... فقط فقط خوشحالم ... تا حد مرگ ... اصغر خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی چاکریم ............................
  • علیرضا GB ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    افتخارآفرین ...تبریک به فرهادی وهمه ایرانیان
  • مهدي IR ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    شايد بهترين خبري بود كه اين روزها همه انتظار شنيدن آن را داشتند. تبريك به همه مردم ايران
    • بدون نام IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      تو کف اونایی هستم که منفی می دن!!!!!!!!!
    • حسین IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      واقعا گل گفتی
  • علی‌ CA ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    مبارک همه باشه
  • بدون نام IR ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    تبریک به همه
  • بدون نام IR ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    براي همه كساني كه ايران را دوست دارند، خبر خيلي خوبي بود. تبريك به همه مردم ايران
  • بدون نام SE ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    مبارکه :)
  • سعید CA ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    تبریک این موفقیت به هموطنان و چه سخنرانی هوشمندانه ای , ممنون اصغر فرهادی که باعث افتخار ایران و ایرانیان شدی
    • بدون نام IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      ارزش جملات گفته شده از فیلم کمتر نیست. درود بر تو آقای فرهادی
  • ایرانی IR ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    اصغر فرهادی از این که دل ملتی رو شاد کردی ازت متشکرم .
  • سامان IR ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    این لحظه ی به یاد ماندنی رو تبریک میگم.
  • ali IR ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    تبريك ميگم
  • بدون نام US ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    تبریک به تک تک ایرانی ها، غرور آفرین بود. لطفا متن سخنان اصغر فرهادی رو هم بزارین تا همه ببینن این مرد بزرگ در اون لحظه به چیزی جز مردمش و فرهنگ کشورش فکر نمیکرد
  • Karen IR ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    تبریک میگم.وای خیلی خوشحالم
  • سارا US ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    باعث افتخار ایران و ایرانی .تبریک به همه هموطنان عزیزم.
  • بدون نام IR ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    حماسه جداییییییییی
  • مهر CA ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    تبـــــــــــــــــریـــــــــــــتک
  • بدون نام IR ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    دمشون گرم.
    • بدون نام IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      دمشون گرم؟به خاطر چی؟هر خارجی که این فیلم رو ببینه با خودش فکر می کنه همه ی مردم ایران دروغگو و اخاذ هستن و به حال مادر فیلم حسرت می خورند که چرا نمی تونه مهاجرت کنه و دخترش رو از جهنمی به اسم ایران نجات بده
    • ایران IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      آقایون یه کم منطقی باشید. اولاً توی هر فیلمی که دادگاه هست باید دروغ باشه فرقی نمی کنه ایران باشه یا آمریکا یا اروپا. پس این فیلم ربطی به دروغگویی همه نداره. ثانیاً مهاجرت همه جای دنیا هست. ربطی به جهنم و بهشت نداره. مهاجرت همیشه از بوده و هست و خواهد بود. پس زنده باد ایران. زنده باد اصغر فرهادی. .....
    • بدون نام IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      كي گفته كه اين فيلم از وضعيت ايران سياهنمايي ميكنه؟ جز اينه كه داره يك خانواده با سطح مالي متوسط به بالا و با اصالت و فهميده رو نشون ميده كه حتي توي مشكلاتشون هم به اخلاق و اصول پايبند اند؟ دوم اينكه نياز نيست خارجي ها از توي اين فيلم به ميل به مهاجرت ايراني ها پي ببرن! فكر ميكنيد دنيا از سيل مهاجرات جوونها،‌استعداد ها و خانواده هاي ايراني به خارج از ايران مطلع نيست؟ مشكل كار جاي ديگه است. جناب فرهادي،‌باعث افتخار بشريت هستي. ممنونم.
    • بدون نام IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      شما و امثال شما عادت کردین همه چی رو با این دید ببینین چرا نمیگی هر خارجی که این فیلمو ببینه با خودش فکر می کنه مردم ایران همیشه بر سر اعتقادشون هستن هر چند که شاید با یه دروغ کوچیک زندگیشون زیر و رو بشه به یه دختر 11 ساله اجازه میدن خودش تصمیم بگیره مهاجرت کنه یا نه و نه اینکه مادرش براش تصمیم بگیره این دسته از آدما منتظرن ایران دوباره به عقب برگرده تا بتونن برن دربار نه عزیز من درسته که شرایط ایران روز به روز فقط از لحاظ سیاسی برای من سخت تر میشه اما نمیشه فرهنگ غنی ایرانی رو نادیده گرفت نمیشه مردم خونگرم ایران رو نادیده گرفت به قول دوستی : جامعه بد نیست مردمش بد هستند
    • منصور IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      197 7
      دوست عزیزی که نوشتید موضوع فیلم باعث بدنامی ایران میشه مگر فیلمهای مشهور کوروساوا که در همه اونها نمادی از دروغ خیانت ریا هست ، نشون میده ژاپنی ها آدمهای پستی هستند؟!! فیلم داستانی رو شما با فیلم مستند اشتباه گرفتید. این صفتها در همه انسانهای همه جوامع هست و فیلمهائی در سطح جهانی موفق هستند که وجه مشترک خصلتهای همه انسانها رو در در خودشون بیان کنند و جدائی نادر از سیمسن همین کارو کرده و نشون داده انسانها همه میتونن دروغگو باشند جز بچه ها و این داستان ارتباطی خاصی با ایران نداره و یک حکایت عمومیه
    • بدون نام IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      169 8
      هم وطن محترم ، دليل كسب اين همه جايزه از نگاه غير ايراني ها اين نيست كه ايران جاي خوبي نيست و يك زن به خاطر دخترش نمي تونه از كشور خارج شه ، بلكه اون چيزي كه اين فيلم به نمايش گذاشت اين بود كه همه انسان ها خوب هستند اما با توجه به قرار گرفتن آدم ها در شرايط مختلف ، به اجبار رفتارهايي بر خلاف خواسته هاشون انجام ميدن. ( اگر دقت كنين ، هيچ كدوم از شخصيت هاي فيلم بار منفي ندارند) پس: دمشون واقعا گرم
    • بدون نام IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      174 9
      لابد هرکی هم اخراجیهای3 رو ببینه فکر میکنه همه کاندیدهای انتخاباتی یا کلاشند یا مال مردم خوور و نان به نرخ روزخور بقیه ملت هم بز اخوش............... نه عزیز دمشون گرم.دم اصغر فرهادی وتیمش هم گرم ... چشم همه حسودها هم ...
    • امید IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      149 5
      اگه شما با دیدن هر فیلم آمریکایی فکر میکنید که تمام آمریکایی ها یانکی و قاتل هستن اونها هم با دیدن این فیلم همچین فکری خواهند کرد.
    • كام AU ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      146 7
      ببین آخه یکم فک کن، آبرو ایران رو کی‌ برده؟ آخه فیل هم بلد نیستی‌ ببینی، موضوع فیلم رو هم آسان اشتباه فهمیدی،... آفرین به ایران و ایرانی‌،دمه فرهادی هم گرم. چشم همه حسودان کور.
    • بدون نام US ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      130 5
      دوست عزیز و گرامی : اگر بنا باشه با یه فیلم در مورد یه کشور قضاوت بشه همون بهتر که نشه ... لابد شما از همون دسته ادمهایی هستین که تا یه فیلم خارجی رو میبینید میگین : بیا اینا همشون همینجورین؟!! فکر کنم شما از عزیزان مخالف این جایزه هم بی انصافتر باشید .
    • بدون نام IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      114 7
      من تو این فیلم هیچ چیز غیر واقعی و یا غلو شده ندیدم مگر شخصیت پدر فیلم(نقش آقای معادی)که به نظرم آدم اینقدر با شخصیت و اخلاق گرا تو ایران کم پیدا میشه!!! که تا این حد به فکر پدرش باشه و یا تا این حد از دروغ گفتن به فرزندش ابا داشته باشه ...
    • بدون نام IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      153 7
      مگه اینطوری نیست؟ این همه جرم و جنایت و آمار بالای طلاق و اوضاع بد اقتصادی به چه دلیل هست؟ مگه ما مسلمون نیستیم؟ علتش اینه تا یک کسی پیدا شد خواست از خودمون انتقاد بکنه زود تو سرش زدیم که چرا داری دشمن رو شاد میکنی؟ چرا از خودمون انتقاد میکنی؟ داریم به سمت نابودی پیش میریم و هنوز در دریای اوهام خود غوطه ور هستیم
    • بدون نام IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      196 8
      بد سوختيا شما برو همون اخراجيها رو نگا كن عزيز
    • رضا IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      165 6
      عزیزم شما اگه بلدی یه فیلم بساز و از خوبی ها و زیبایی های زندگی اجتماعی و اقتصادی در ایران بگو و فقط یکی از اون جوایز رو ببر. فیلم مستند که نساخته همه بیان بگن ایران اینجوریه . داستان زندگی یه خونوادس. تو اسپایدرمن رو میبینی فکر میکنی همه تو آمریکا مرد عنکبوتین ؟
    • آرش حسینی IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      142 5
      هر کی این فیلم و ببینه می گه: آفرین به غیرت ایرانی و محبت ایرانی که پدرش و تنها نمی ذاره، می گه لعنت به این زن که همراه شوهرش تو لحظه های سخت زندگی نیست و به فکر خارج رفتنشه و نمی دونه که هیج جا وطن نمی شه ولی وقتی می فهمه که روی برگشت نداره، می گه عجب ایرانیها لینقدر صبور و نجیبن که با این همه مشکلات زندگی بازم صداقتشون و معرفتشون رو نگه داشتن و بخاطر پول شرافتشونو نمی فروشن (اشاره به زن خدمتکار که حاضر نشد قسم دروغ بخوره). عزیزم به همون خدا قسم که با همه این مشکلاتی که ایران الان داره بازم بهترین جا واسه ایرانی ایرانه. فقط دعا کنیم ایران سرافراز باشه و سیاستمدارامون عاقل باشن.
    • بدون نام IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      واقعا اگه این جوایز سیاسیه چرا جایزه رو به فیلم اسراییلی که رقیب جدایی نادر از سیمین بود ندادن؟؟؟؟
    • 1 IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      171 4
      شما مثل اینکه این قسمت فیلم رو ندیدی که اون خانمی که مستخدم بود به دلیل مشکلات مالی زیادی که داشت تو اون شرایط حاضر نشد به خاطر قسم دروغ پول بگیره.شما با فیلم مشکل ندارین شما با فرهادی و نظرش مشکل دارین با فرهادیها مشکل دارین و این خیلی بده
    • iman IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      124 4
      آخه مرد حسابی شما گویا چشمهاتو بستی و همه چیز رو خوب میبینی!! مهاجرت از ایران ازین هم که تو این فیلم نشون داره میده سخت تره! و دلیلش فقط سیاسی شدن تمام ابعاد جامعه است! چشمهات رو بشور همه چیز رو استکباری نبین!
    • بدون نام IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      114 5
      به "بدون نام" زاویه نگاه وقتی تنگ باشد حتما تنگ نظری هم بدنبال دارد ، حتی از این زاویه تنگ نگاه شما هم حق با فرهادی است. اما مردم دنیا و بخصوص اهل سینما وسعت دید بهتری دارند و اینقدر راحت با تماشای یک فیلم به قضاوت یک ملت نمینشینند. این فرهنگ کوته نظرانه که در خود میبینیم از نتایج دوری از ملتها و فرهنگهاست.
    • بدون نام IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      مگه داره دروغ میگه؟ معلومه اکثرا جماعت ایرانی ریاکارن! ظاهر و باطنشون یکی نیست! خیلی مطلب ساده اییه نمیدونم چرا نمیخواییم قبول کنیم!؟
    • بدون نام IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      1 21
      مردم دنیا شناخت درستی از ایران ندارند ما هم نباید با ساخت چنین فیلم هایی دید مخاطب جهانی رو به خودمون بدتر کنیم حرف من اینه. خیلی ها پاشون رو از ایران بیرون نگذاشتند و نظر مردم دنیا را راجع به ایران و مردم کشورمون رو نمی دونند
  • بدون نام IR ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    این موفقیت رو به همه همطنانم تبریک می‌گم.
    • امير IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      هر فرد خارجي لزوما اينقدر عقب مونده فكر نمي كنه كه شماي ايراني درباره خودت فكر ميكني.واقعا جاي تاسف داره اين طرز تفكر!!!!!
  • یک ایرانی با افتخار IR ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    هورااااااااااااااااااااااا
  • محمد امين اسدى IR ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    آقاى فرهادى باعث سربلندى همه ى ايرانيان شديد.حالا من از شوق چجورى بخوابم؟٨ صبحم كلاس دارم:)
  • محمد IR ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    اصغر عزيز! ممنونم ازت امروز روز سرافرازي هر ايرانيه براي همگي مبارك باشه خوشحالم خوشحال...
  • بهروز CA ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    اصغر جان متشکریم! براستی که گل کاشتی.
  • مرتضی IR ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    واقعا عالیه ... به شدت خوشحال شدم ... با وجود اینکه پشت سر شما خوبان و عزیزان بسیار حرف و حدیث بود، اما شما همواره مانند کوهی استوار در برابر این مشکلات ایستادید و قدرت خودتون رو به اثبات رسوندید ... واقعا نمیدونم چی بگم ... خوشحالمون کردید ...
  • بدون نام IR ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    بهت افتخار می کنیم اصغر فرهادی
  • محمد IR ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    خيلي خوشحالم و به آقاي فرهادي و تمام مردم ايران، اين پيروزي بزرگ رو تبريك ميگم. واقعآ مايه ي مباهت و غروره... احسنت به گروه اين فيلم و البته داوران جوايز اسكار... يا حق...
  • بدون نام IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    تبريك و تبريك و تبريك.
  • على سنجرى US ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    هووورا
  • مهران IR ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    درود بر اصغر فرهادی...به وجودش افتخار می کنم
  • رضا IR ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    سلام ... اقا گل کاشتی تبریک تبریک تبریک ...بهترین لحظه زندگیمه بدون هیچ تعصبی .... پاینده باشی ایران
    • بدون نام IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      23 43
      آقا پس ایران - استرالیا چی میشه؟؟؟ ین که معلوم بود می گیره اون معلوم نبود!!!
  • بدون نام A1 ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    تبریک....جای افتخار داره...
  • مهناز IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    تبررررییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییک.بی نظیری آقای فرهادی.
  • امیر IR ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    در این لحظه بسیاری از مردمان کشورم ما را تماشا می کنند و همگی خوشحال هستند؛ نه به خاطراهمیت دادن به ما یا به خاطر فیلم یا سازنده آن، بلکه در این دورانی که ما از جنگ صحبت می‌کنیم و ترس و رعب بین کشورهایمان رد و بدل می‌شود، نام کشورم ایران در این جا با فرهنگ و تمدن بی‌نظیرش برده می شود. فرهنگ غنی و باستانی کشورم زیر گرد و غبار سنگین سیاست پنهان شده است. من با افتخار این جایزه را به مردم کشورم تقدیم می کنم؛ مردمی که به تمام تمدن ها و فرهنگ ها احترام می‌گذارند و هر گونه خصومت و خشمی را خوار می‌شمارند... فرهادی عزیز بهت افتخار میکنم......... و درود میفرستم به شرفتتتتتتتتتتتتتتت . . . هنرمند یعنی " تو " .. همین
    • بدون نام IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      137 6
      آقا منفی چه معنی داره ؟؟ انتظار داشتید میگفت مرگ بر آمریکا ؟؟
  • فائزه US ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    ممنون فرهادی
  • بدون نام IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    به اصغر فرهادی و همکاراش و همچنین به ملت ایران تبریک میگم... :-)
  • مجتبی IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    زنده با ایران و ایرانی زنده باد اصغر فرهادی
  • امید IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    اینا همه توطئه دشمنان اسلام است!!!
    • بدون نام IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      87 7
      ایییی که وگفتی یعنی چه؟/////////
    • بدون نام IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      68 5
      اين كه گفتي يعني چي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • بدون نام IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      89 7
      واقعا کوته بینی و واقعا فکر میکنی اسلام واقعی تو هستی
    • بدون نام IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      77 6
      هورااااااااااااااا
    • نوید IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      78 8
      توهم
    • محمد حسین IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      101 5
      این فیلم هر جایزه ای که بگیره حقشه از دریچه هنر یک شاهکاره... پاسخ یکی از دوستان که گفتن از دیدن این فیلم چه برداشتی میکنن خارجیا از دیدن این فیلم برداشت میکنن که همه در زندگی خاکسترین دروغ های شیرین حقیقت زشت که اینکه تصمیم گرفت که درست میگه کی غلط کی اشتباه میکنه کی راست سخته وقتی مردم جهان میبنن هیچ سیاستی نیست جدایی یک برش از زندگی نتیجه گیری رو میگزاره به پایه سما تصمیماتی در زندگی که اینقدر سخته که هر کس یک جور تصمیم میگیره... خلاصه سیاست و نمیدونم اینا رو کار نارم هر جایزه گرفته حقش بوده چون یک سطح از همه فیلم های ایرانی بالاتر بود
    • بدون نام IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      68 6
      شما زیاد خودشو ناراحت نکن :)
    • persiaboy CN ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      112 8
      دشمن این مملکت تویی و امسال تو که نمی تونی سربلندی کشورتو ببینی.. شرمسارم از داشتن هموطنی مثل تو آقای!! امید خبر آنلاین سانسور نکن
    • بدون نام IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      30 1
      بابا جمله اميد جنبه طنز داشته
    • بدون نام IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      14 1
      رفیقمون با کنایه حرف زده چرا جو گیر شدین؟؟؟
  • مصطفی US ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    برای این همه احساس غرور که اصغر فرهادی به وجود آورده شایسته بهترین تقدیرهاست. نام فرهادی یک بار دیگه در تاریخ ایران ثبت شد
  • محمد IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    تبریییییییییییییییییییک! درودبرتمام ایرانی ها! درودبرفرهادی عزیز!
  • بدون نام IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    همه ايراني ها رو خوشحال كردي آقاي فرهادي، اميدوارم هميشه موفق باشي. با آرزوي بهترين ها براي شما
    • بدون نام IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      117 8
      آنهایی که مخالف خوشحالی مردم ایران هستند و رای منفی دادند بیمارند
  • بدون نام IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    خیلی خوشحالم واینکه کاش تلویزیون حداقل در موردش صحبت کنه
  • فرزاد IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    فرهادي جان . اشكمو دراوردي . خيلي خيلي خيلي خيلي خوشحالمون كردي . خدا خوشحالت كنه . (از بوشهر)
  • بدون نام IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    احسنت بر اصغر فرهادی که به بهترین نحو از ایران و ایرانیبودن خودش دفاع کرد. صد آفرین هم بر خبر آنلاین که نشون داد واقعا آنلاینه :)
  • خوشحال IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    این جایزه مبارک مردم صلح دوست ایران. یک تشکر ویژه از جناب فرهادی و تیم بازیگری مخصوصا سرکار خانم حاتمی و شهاب حسینی، پیمان معادی. درود بر شما
  • از شهر هنر اصفهان IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    داد اصغِر !تبریک می گم!رو سفیدمون کرذه ی همشهری!
    • بدون نام IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      54 5
      دادا اصغر
  • محسن IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    مبارکه .... فقط همین ...
  • امیر IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    65 3
    تبریک به تمام مردم ایران و آقای فرهادی عزیز
  • sael IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    86 3
    خیلی خوشحال شدم . و تسلیت میگم به همه ی اونایی که این جایزه و صحبتهایی که آقای فرهادی کرد مثل خار تو چشاشون فرو رفت . آقای فرهادی ممنون از اینکه به همه ی دنیا گفتی که ما اونجوری نیستیم که معرفی شدیم . مرسی .
  • بدون نام IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    69 3
    آخ جوووووووون شیرینی میدم من امروز
  • بدون نام IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    83 4
    بزن اون کف قشنگهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه رو
  • علي از كرج IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    71 4
    من به عنوان يك ايراني اين موفقيت بزرگ آقاي اصغر فرهادي كه مايه افتخار و سربلندي ايران عزيز ما هست را به فرهادي و تمامي عوامل و دست اندركارن فيلم و همه ايرانيان تبريك مي گويم. وقتي خبر اين موفقيت بزرگ را شنيدم اشك شوق و شادي ريختم زنده باد ايران عزيز ما
  • بدون نام IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    68 4
    جاش هست که خیلی ها که بد خواهت هستند سر تعظیم فرو بیارن و تبریک بگن.نه اینکه بغض و کینه و حسادت خودشونو نشون بدن!
  • سپـيده IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    74 4
    تبريك آقاي فرهادي نشون داد كه ميشه انجا موند و هنوز خيلي خيلي موفق شد. اميدي رو كه تو دل ما خشكونده بودند؛ او دوباره زنده كرد. براي خودم خوشحالم.
  • بدون نام IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    82 4
    خبر آنلاین برای این کارت تحسینت می کنم.
  • جمشید IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    68 3
    مبارک به فرهادی وتمام ایرانیان عزیز وگرامی
  • بدون نام IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    71 4
    آفرین آفرین و آفرین... حرفات خیلی قشنگ بود. به تو افتخار میکنیم و به هر کسی که نام ایران رو در در سرتاسر جهان به گوش همه برسونه. عده ای فکر میکنند فقط با سیاست میشه نام ایران رو جاودانه کرد و تو نشون دادی که با هنر میشه اینکار رو کرد. بدون جنگ بدون تهدید. جاودانه باد ایران ما و کسانی که در هنر در ورزش و در همه عرصه های پاک برای این کشور افتخار آفرینی میکنند
  • لاله سرخ IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    به به ... بالاخره اسكارو بهشون دادن ديگه عرض كرده بودم كه اسكار ماله ايشونه فيلم سفارشي بسازن واسه صهوينيستا بعد اسكارو هم نبره ؟ ميشه ؟
    • نیما آرین IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      53 2
      فقط صهیونیست ها؟؟ واقعا اگر پای استکبار جهانی و روباه پیر و فراماسون و امپریالیسم و بقیه برو بچه ها هم هست بفرمایید تا ما روشن بشیم.
    • حسين US ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      54 2
      آخه دوست عزيز، اين چه ربطي به صهيونيست داره ؟!!! شما وقتي کشور خودت هم کانديد اسکار باشه ، پول ميدي به کارگردان يه کشور ديگه تا فيلم موافق با نظر تو بسازه و جايزه رو ببره خونش و افتخارش بشه مال يه کشور ديگه؟ کي ميخواين ياد بگيرين که وقتي بحث افتخار ملي پيش مياد انقدر تنگ نظر نباشين !
  • يكي از همين دانشجوها IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    68 3
    ايول به آقاي فرهادي و همكارانش . " جدايي ها دمتون گرم "
  • بدون نام IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    9 128
    بخاطر موفقیت فیلم ایرانی تبریک می گم. ولی من فیلم رو دیدم با فیلمنامه ای ضعیف .. . نمی دونم برنده چی شد ؟!
    • نیما IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      14 0
      این که فراستی خودمونه.اسم مستعار نوشته
    • سامان IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      12 1
      شما آنتونی کوئین هستین مگه؟؟ یا داور اسکار؟؟ خلاصه اینکه ناراحت نباش! بزرگ میشی یادت میره!
  • باران IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    63 5
    اولين خبر بسيار شاد امروز كه توسط يه دوست با اس ام اس به من رسيد دريافت جايزه اسكار توسط آقاي فرهادي بود. زنده باد آقاي فرهادي و خرسندم هم وطني مثل آقاي فرهادي دارم.
  • رزيتا IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    55 4
    آخ جو ووووووووووووووووووووووووووووووووووون
  • بدون نام IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    7 121
    من هم تبریک می گم. ولی موندم کجای این فیلم جالب بود و برنده کدوم قسمت هنرمندانه شده؟!!!
  • بدون نام IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    53 3
    فوق العاده است. تبریک میگم به ملت و جامعه هنر ایران. امیدواریم مسوولان قدر بدانند و تقدیر کنند.
  • آدم IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    65 4
    درود بر هنر كه تاج سر همه ي مفاخر بشري است درود به همه ي هنر منداني كه زحمت فراوان كشيدند و اين فيلم رو ساختند درود به اصغر فرهادي و تيم هنر مندش درود به همه ي هنر دوستان
  • بدون نام IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    54 4
    فقط میشه گفت تبریییییک!!!
  • سهراب سپهری IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    50 4
    فقط میشه گفت دم اصغر گرممممممممممممممممممممممممممممممم
  • رضا IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    51 4
    ترا ای کهن بوم و بر دوست دارم به همه ایرانیان تبریک میگم
  • بدون نام US ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    51 2
    اشک شوق بعد از مدتهاانتظار سرازیر شد.غرورآفرینی دوباره. با تمام وجود از اصغر فرهادی ممنونیم که باعث غرور ایرانیان و شادیمان شد.
  • ابوالفضل IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    52 3
    جایزه فیلم یه طرف سخنان هوشمندانه و پرمعنای آقای فرهای یه طرف . به این اقا میگن هنرمند واقعی و آزاده
  • اميـــــــــــد IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    54 3
    اي ايران اي مرز پر گوهــــــــــر ، اي خاكت سر چشمه هنــــــــــر سپاس آقاي فرهادي عزيــــــــــــز، ملت ايران بايد تو فكر يه استقبال گرم از ايشون باشيما ! يادتون نره...
  • شهرام IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    48 3
    از شوق اشک تو چشام جمع شده آفرین تبریک بر مردم صلح دوست ایران جاوید. تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک
  • مهدی IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    43 3
    هووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووورا
  • سهراب سپهری IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    43 4
    فقط میشه گفت دم اصغر گرممممممممممم
  • بدون نام IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    46 4
    منیک میلمسازم الان که خبرو تو انلاین دیدم بی اختیار اشگ از جشمانم سرازیر شد .نه بخاطر جایزه ای که برده بلگه بخاطر غرو وشرف ایران عزیز بردن یک جایزه بی نظیر جهانی اونهم در این مقطع تاریخی که همه ایرانیان را جنگ طلب خطاب میکنن اب سردیست برای سیاستمداران جهان که ایران با حربه فرهنگ میتونه جهان را تسخیر کنه واونائی که بر محتوای فیلم ایراد میگیرند به زبان فیلم اشنائی ندارند روح یک ایران سر فراز در لحظه های زیر پوستی فیلم جاریست . واین را بدانند که عاشقان فرهنگ در سیر تاریخ این فرهنگ را رقم زده اند . ورقم خواهند زد چرا که ما حافظان حافظ و مولوی وشمس عطار هستیم .
    • بدون نام IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      5 20
      فرم و محتوا هردو از نظر ارزشهای ثابت زیبایی شناسی دارای ایراد و بسیار با خلاقیت هنری فاصله داره. شما دنبال ریبایی باش تا زیر پوست فیلم، این اسمش نقد هنری نیست عزیزم. فیلم پوست نداره. هنوز با درک هنر عالی خیلی فاصله داریم.
  • نانا IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    41 3
    با جبهه گيري در مقابل اين افتخار آفرينان با صداي بلند به همه مي فهمونند كه در ايران جا براي كار خوب نيست ، آقاي فرهادي بزرگ شما از دل اين افراد به موفقيت رسيديد پس هرجا كه باشيد كارخوب ارائه ميديد. ايران و ايراني تبريك اين شادماني و افتخار نوش جانتان .
  • امير IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    56 6
    عالي بود خيلي خوشحالم.حالا برين بليت مجاني بدين واسه اخراجي ها
  • بدون نام US ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    58 4
    تا بسوزد هر آنکس که نتواند دید تبریک به همه ایرانیان.
  • غربت نشین از کانادا CA ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    45 4
    سلام واقعا تبریک می گم من اون چند دقیقه ای که پخش مسابقه مربوط به بهترین فیلم خارجی بود را زنده دیدم خیلی استرس داشتم، همش دعا می کردم واقعا مبارکه آقای فرهادی و جامعه هنری کشور و مردم عزیز کشورم باشه بازم سپاس
  • بی نام IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    5 169
    واقعا متأسفم. صهیونیستها چطور برای فیلمهایی که داخل ایران را سیاه جلوه میدن تا کجا پیش میرن. من این فیلم رو دیدم هیچ چی نداشت. هیچی. نمیئونم جایزه چی رو داره میگیره فرهادی.
    • آنا IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      52 1
      هركس به اندازه دريچه فكر و ذهنش ميتواند از آنچه مي بيند دريافت كند . سعي كنيم دريچه ها را فراختر بسازيم !!!!
  • غربت نشین از کانادا CA ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    48 2
    سلام واقعا تبریک می گم من اون چند دقیقه ای که پخش مسابقه مربوط به بهترین فیلم خارجی بود را زنده دیدم خیلی استرس داشتم، همش دعا می کردم واقعا مبارکه آقای فرهادی و جامعه هنری کشور و مردم عزیز کشورم باشه بازم سپاس
    • بدون نام IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      2 56
      معلومه که سواد هنری بعضی ها فقط در حد تبریک گفتنه، مگه مسابقه‌ی ورزشی مثله بوکس که تبریک می‌گین. فیلم باید نقد بشه دوستان. دنبال جو سازی نباشید
    • ایرانی IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
      7 0
      این حرف چی هست که میزنید؟یعنی چی باید نفد شود؟کی باید نقد کنه؟هر کسی باید نقد کند کارش را انجام دهد.تبریک مردم به خاطر اسکار گرفتن یک فیلم ایرانی و افتخار کسب شده برای ایران است آنهم در زمانی که خوب یا بد و درست یا نادرست در زیر فشارهای سنگین قرار دارند . مگر همه مردم نقاد هستند؟مگر همه فوتبالیست هستند که موقع پیروزی تیم ملی شادمان میشوند؟خودتان متوجه هستید چه میگوئید؟به خدا که نه. من خودم این فیلم را قبلا" دیده بودم و فکر کردم مگر چه دارد که اینهمه جایزه میبرد؟هنوز هم همین تفکر را دارم ولی دلیلی نیست که از موفقیت فیلم خوشحال نباشم . خوشحال و شادمانم خیلی هم زیاد و به همه مردم این خاک پاک تبریک میگویم.
  • بدون نام IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    55 2
    از خوشحالی گریه ام گرفته فوق العاده بود تبریک آقای فرهادی و ممنون ممنون که دل مارو شاد کردی ممنون
  • امید IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    60 3
    چی میکشند بعضیاااااااااااااااااا
  • بدون نام IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    9 133
    جایزه سیاسی
  • ايراني IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    7 130
    تبريك واسه بردن جايزه. اما به چه قيمتي؟
  • وحید IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    55 4
    بعد از صعود به جام جهانی 98 تا به حال اینقدر از موفقیت یک ایرانی در عرصه جهانی خوشحال نشده بودم!!!!درود بر اصغر فرهادی تارانتینوی ایران!!!!!!!!!!!!!
  • حامد IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    48 3
    مبارک باشه ......................................... اصغر جان دمت گرم............گل کاشتی ........................تبریک به همه ملت ایران
  • حميد IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    46 3
    تبريك بسسسسسسسسسسسسياربه ملت ايران و ممنون از اصقر فرهادي موفق با شي
  • ابهری IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    46 1
    انشالله مسئولان رده بالای مملکت و صدا و سیما نیز ان افتخار رو تبریک بگن و امروز رو جشن بگیرن.
  • حامد IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    38 1
    تبریک میگم
  • بدون نام IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    39 5
    قهرمانان پهلوانان به نام یزدان پیروز باشید.
  • بدون نام IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    38 4
    هورااااااااااا مبارکه
  • محمد امامی جیریایی IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    37 6
    سلام ، درخشش نام مقدس ایران زمین ، سرزمین فرهنگ وتمدن باشکوه پارس در مهمترین رویداد سینمایی بر همه ایرانیان مبارک باد . همچنین از آقای فرهادی عزیز و همه دست اندرکاران فیلم جدایی نادر از سیمین تشکر میکنم .
  • بدون نام IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    40 4
    آباد باش ای ایران ، آزاد باش ای ایران ، از ما فرزندان خود، دلشاد باش ای ایران از اینکه عزت و سربلندی ایرانی بدست بهترین فرزندان ایران رقم می خورد خوشحالم ، این اسکار برای ما ایرانیان صرفا یک جایزه جشنواره ای نیست بلکه بالا ترین و رساترین فریاد صلح طلبی و نماد گفتگوی فرهنگ کشورمان با دنیاست. تبریک به دردانه ایران اصغر فرهادی
  • بدون نام IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    35 3
    خیلی خوشحالم افتخار بزرگی نصیب ایرانیان شد .زنده باد ایران. درود بر اصغر فرهادی وعوامل تهیه کننده فیلم
  • نظام IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    34 3
    احسنت، اين افتخار ملي است نه ...
  • مهدی IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    36 3
    انقدر خوشحالم که حد نداره اصغر دوست دارم چشم حسود کور
  • بدون نام IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    45 3
    درود بر شما فرهنگيان كه هر چه براي ما آبرو كسب ميكنيد سياستمداران به باد مي دهند
  • میثم IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    30 2
    خوشحالم که یک انسان و یک فیلم با شخصیت چهره مناسبی از ایران و نشون داد
  • علیر ضا IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    33 4
    ای ایران ای مرز پرگهر ای خاکت سر چشمه هنر تبریک به همه ایرانیان عزیز
  • سجاد - شیراز IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    63 4
    پ نه پ انتظار داشتید جایزه رو به ده نمکی بدن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • وحيد IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    34 2
    خوشحالم از اينكه مثل سايت تابناك حرف هاي آقاي فرهادي رو اين چنين ترجمه نكرديد: اصغر فرهادی پس از دریافت جایزه دقایقی را برای حضار سخنرانی کرد. او سخنرانیش را با «سلام به مردم سرزمینم» آغاز کرد. وی همچنین گفت در این لحظه بسیاری از ایرانیان در سراسر دنیا ما را مشاهده می کنند و من تصور می کنم همه آنان خوشحال هستند. فرهادی همچنین گفت در زمانه ای که همه سیاستمداران با نام کشورشان از جنگ صحبت می کنند ، ایران با نام فرهنگ غنی و تمدن درخشان خود با همه دنیا سخن می گوید. اصغر فرهادی سخنانش را اینگونه به پایان برد که با افتخار تمام این جایزه را به مردم کشورم تقدیم می کنم که علیرغم وجود دشمنی ها ، به همه فرهنگ ها و تمدن ها احترام می گذارند.
  • آذر IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    39 3
    واي يعني اصلا نميدونم چي بگم نميدونم به كي تبريك بگم يعني اينقدر ذوق زده ام كه نميدونم چيكار كنم شير مادرت حلالت اصغر فرهادي با اين فيلمت با اين جمله هايي كه موقع گرفتن جايزه گفتي
  • سعید IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    37 2
    دوست دارم فرهادی ودوست دارم ایران به امید اینکه روزی برسه که نیاز ی نباشه که کسی یه خاطر آزادی از کشورش وعزیزانش جدا بشه وملتی آزاد باشیم
  • بدون نام IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    31 4
    افتخاري ديگر براي هر ايراني در هر كجا از دنيا با تبريك به تمام هنر دوستان.
  • s IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    34 4
    لحظه ای که بغض گلویی هر ایرانی سربلندی را فشار میدهد.............تبریک به تمام ایرانیان، تبریک به تمام هموطنانم
  • بدون نام IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    34 5
    فرهادي دل خيلي هارو شاد كردي. البته يك عده هم مثل اينكه از افتخار كسب كردن ايران ناراحت ميشن كه از منفي هاشون مشخصه. پس به اميد روزي كه حسودان سر در گريبان كنند.
  • بدون نام IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    8 58
    اسكار كيلو چند؟ نظر استاد فراستي در مورد اين حركت ضد سينمايي چيه؟
  • امين IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    30 4
    مرسي اصغر فرهادي
  • ابراهيم IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    32 3
    خيلي خوشحالم و به آقاي فرهادي تبريك مي گويم. متن سخنراني زيبايي هم داشتند. تبريك...
  • بدون نام IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    14 50
    به شرط اینکه دست ندی ، مبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه :)
  • هادی IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    35 4
    خدا رو شاکرم با تمام وجود، حقیقت ما ایرانیان در امثال فرهادی خلاصه می شود، رای این ملت رای اصغر فرهادی هاست. از خبرآنلاین بابت اطلاع رسانی اش صمیمانه سپاسگزارم.
  • هموطن IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    31 3
    ضمن تقدیر و تشکر از اقای فرهادی وتمام کسانی که در ساختن این فیلم همکاری داشتند ارزو می کنم که در اینده هم شاهد موفقیت های بیشتر باشیم واقعا خوشحال وسپاسگزارم
  • حامد IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    37 4
    بهترین خبر در سال 1390 . به امید موفقیت بیشتر اصغر فرهادی
  • بدون نام IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    34 4
    از خبرآنلاین به خاطر پوشش مناسب اخبار مراسم اسکار متشکریم....
  • بدون نام IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    39 3
    تبريکي از طرف مسئولين مشاهده نميشود اگر چيزاي ديگه بود ... وزير محترم ارشاد پاشو صبح شده!!!!!!
  • سهيلا IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    36 4
    از صميم قلبم به همه ايرانيان و آقاي فرهادي هنرمند عزيزمان تبريك ميگم.اين جايزه خار چشمي براي انهايي است كه هنر را نمي شناسند و به ايشان تحتمهاي ناروا زدند.واقعا دست مريزاد آقاي فرهادي و همه همكارانتان قلب ملتي رو شاد كرديد كه ديرزماني بود خبري آنها را شادمان نميكرد.ممنونم
  • بدون نام IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    38 5
    من واسه اون 2-3 نفری که پایه ثابت نمره منفی دادن به خوشحالی ها و تبریک گفتن های دیگران اند واقعا متاسفم... هرچند که نظر همه محترمه ولی بنظرم جور دیگر باید دید...زیر باران باید رفت...
  • امیر IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    32 3
    تبریک برای این موفقیت بزرگ به همه پارسیان هنرمند، دست اصغر فرهادی را با تمام توان و از صمیم قلب می فشارم
  • امین IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    27 3
    تبریک می گم هم به اصغر فرهادی هم مردم ایران
  • بدون نام IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    40 4
    اونهایی که منفی دادن یعنی از اسکار بردن یک ایرانی ناراحت شدن.
    • بدون نام IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      3 52
      نه اقا ناراحت نشدیم از این که جایزه اسکار هم بازیچه دست سیاسته ناراحت شدیم فیلم آقای فرهادی خوب بود ولی جایزه به خاطرارزش کارش نبود .
  • مهدی IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    41 1
    سرمست از غرور و سربلندی فقط میتونم بگم: "اصغر دوست داریم...اصغر دوست داریم..." . . توضیحات:(لطفا در دسته های 5 نفره یا بیشتر و به صورت استادیومی خونده بشه که بیشتر حال کنیم)
  • yaser IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    37 3
    تو سبزترین لحظه شادی تو عشق منی فرهادی باجمله کو تاه ولی پرمغزت داد سخن از ما دادی
  • بدون نام CA ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    34 4
    تبـــــــــــــــــریـــــــــــــیک میگم
  • بدون نام IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    31 3
    هورااااااااااااااااااااااا
  • آوا IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    31 4
    گل کاشتی.. ممنون..
  • ا.پارسا IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    31 3
    به حقش رسید و بر تارک صفحه سینمای دنیا نشست... گوارای وجود ایرانیان که چندی بود چنین به فرهنگ و هنر خود افتخار نکرده بودند...
  • پرواز IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    30 3
    اصغر جان شما مایه افتخار ایران وایرانی هستی به همه تبریک میگم زنده باد ایران وایرانی
  • یک عاشق سینما IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    39 3
    احسنت بر فرهادی که از تک موقعیت ها برای اثبات ایران و ایرانی و احترام به آنها استفاده می کنه نه مثل کرکس صفتان که فقط خودشون و منافع خودشون رو می بینن ایران به فرهادی و فرهادی هایش زنده است. جاودان ایران پایدار فرهادی واقعاً فیلم درخور شان چنین جایزه ای بود. از آقایونی که از این مسئله ناراحتن می گم که شما به بدنام کردن ایران مشغول باشین چون هستن ایرانیایی که هر از گاهی یادمان می آورند که شکوه ایرانی بودن چیست.
    • بدون نام IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
      1 5
      برو آرزو کن عزیزم که یه روز غربی ها آرزو کنن که تو جشنواره‌های ایران جایزه ببرن، آخه غرب‌زدگی تا چقدر؟؟؟! خود هیچ بودن بهتر از زیر چتر فرهنگی غرب پز الکی دادن است. این جوری توهم می‌گیرید فکر می‌کنید چه شده؟‍ همه یادشون رفته که انگار ارتیست 5 اسکار گرفته حالا یه اسکار گرفتیم اگه 5 تا می‌گرفتین که کلا از فردا همه انگلیسی حرف می‌زدین
  • saeed US ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    33 1
    «اصغر؛ خيلي چاكريم!»
  • ساسان US ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    32 1
    تبريك ميگم به همگي
  • عباد IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    31 1
    هر انچه از دل برايد لاجرم بردل نشيند. سپاس از مرد اين ايام كشورم كه شادماني به همه ما هديه مي كند . سپاس سپاس.............
  • ابوبکر IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    49 2
    ای ایران ای مرز پر گهر/ ای خاکت سرچشمه هنر دور از تو اندیشه بدان/ پاینده مانی تو جاودان ای دشمن ار تو سنگ خاره ای من آهنم جان من فدای خاک پاک میهنم درودبرهرکسی که درصددآبادانی ایران وافتخاربرای ایران عزیزمی باشد تبریک عرض میکنم خدمت جناب فرهادی باتشکرازسایت خبرآنلاین که این موضوع مهم رارصدکردند واطلاع رسانی نمودند
  • بدون نام IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    47 2
    اين تازه اصغرمون بود.............
  • بدون نام IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    30 2
    باعث افتخاره امروز به خودم می بالم که ایرانیم
  • یک ایرانی US ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    33 1
    کلمات نمی تونن خوشحالیمون رو نشون بدن.زنده باد ایران
  • علیرضا IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    30 1
    تبریک میگم ..
  • مهناز IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    32 1
    ساعت 6 صبح امروز كه خبررو شنيدم زارزار جلوي تلويزيون ايستادم و گريه كردم واقعا در اين غوغاي تلخي ها و تهديدها چقدر به اين موفقيت فرهنگي هنري نياز داشتيم فقط ميتوتن بنويسم :دمت گرم آقاي فرهادي ممنونم"
  • بدون نام IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    43 4
    این نظرات منفی را کدام ایرانی داده است؟؟؟؟ مطمئنی ایرانی هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ درور خدا بر اصغر فرهادی
  • بدون نام IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    29 3
    ضمن عرض تبریک به تمام وطن دوستان و هنرمندان عزیز دوست دارم بدونم این 4 تا6 نفری که به همه نظرات مثبت منفی دادن چه منطق و نگرشی دارن ؟؟؟
  • مهدی کسمایی IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    28 2
    تبریک به فرهنگ غنی ملت ایران
  • امیر IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    36 2
    سلام اینجا همه میگن ما اسکارو بردیم نمیگن فیلم اصغر فرهادی برنده شد ازت ممنونم اصغر فرهادی بخاطر این شوقی که توی ایرانی ها ایجاد کردی مرسی ایرانی
  • بدون نام IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    33 3
    قابل توجه مسولان و هیات داوران جشنواره فجر که همون یه جایزه هم به زور به فرهادی بزرگ دادن
  • بدون نام MY ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    27 3
    تشکر تشکر!
  • بدون نام IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    28 2
    باعث افتخاره خیلی خوشحال شدم
  • بدون نام IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    30 2
    مبارکه-کاش به جای این همه گرفتاری مردم درمورد پول وگرانی و...مردم بیشتر به هنر وفرهنگ رومیاوردند ومیدند که چطورروح ادم را تلطیف میکنه .تقصیرمردم نیست نقصیرمردم نیست
  • saeid A1 ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    42 1
    اصغر جون دمت گرم کار بزرگت را شاید ابلهان کوته فکری که به ظاهر ماسک هنر مند به خود زده اند متوجه نشوند. ولی این افتخار آفرینی بر ایران و ایرانی پوشیده نیست. کوروش بزرگ به داشتن فرزندی چون تو بر خود می بالد. دمت گرم و سرت خوش باد...
  • الهه IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    32 3
    مرحبااااااااا به پيمااااااااااان جون ، معركه بوووووووووودي پسر، معرررررررررررركه!
  • alireza IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    32 2
    واقعا مبارکه، باعث افتخاره، متاسفم برای کسانی که می گویند این جایزه سیاسی است و افتخارات را تنها در ورزش و سیاست و جنگ می بینند.
  • بدون نام IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    34 2
    اصغر آقا ترکوندی !
  • لیلی IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    32 2
    تبریک فراوان به همه .
  • سامان IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    6 89
    واقعا فيلم مزخرفيه
  • صالحی IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    33 2
    همه شاد و خوش و خنده زنان ، به صلابت ایران جوان ، به صلابت ایران جوان
  • بابك IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    30 2
    زنده باد.تبريك ميگم.انشاءالله كه قدرداني لازم و به جا از اين فيلم و اصغر فرهادي و عوامل اين فيلم بشه نه بخاطر سريال ها و فيلم هاي مزخرف صدا و سيما كه بي دليل ازشون تقدير ميشه.باز هم صد رحمت به خارجي ها كه از اصغر فرهادي به نحو احسن تقدير كردن
  • :( IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    37 3
    همین فیلم چندتا جایزه تو جشنواره فیلم فجر گرفت. چرا اون موقه سیاسی نبود؟
  • بدون نام IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    31 3
    ممنونم اصغر خان که اشک شوق را در چشمان غم زده مان جاری کردی....اسکارت مبارک
  • پرهام IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    33 2
    درود بر ملت آزادي خواه ايران
  • بدون نام IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    32 2
    در بین صبحهائی که گذشته این اولین صبحی است که یک خبر در خبر گذاری ها عنوان میشه خالی از بوی تعریف بیخودی-پارتی بازی-دو بهم زنی-زیراب زنی و ...خبر نشان از خلوص داره و یک انرژی مثبت را منتقل میکنه.نشاندهنده خوبی -استعداد-هنرمندی وایمان مردم ایران به روشنائی و صلح ودوستی.ولی کارشناس هنری در مصاحبه با رادیو جوان صبح امروز این جایزه را کم وبی اهمیت وفقط پر سرو صدا عنوان فرمودند آقای فرهادی را نصیحت میکردند شاید به خاطر سرما خوردگی ایشان (کارشناس )بود.به آقای فرهادی هزار آفرین و تبریک
  • امین IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    30 3
    به همه ایرانیان عزیز و هنر دوست تبریک میگم.
  • بدون نام IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    37 3
    تبریک، همین که اسم ایران تو جایی غیر از سازمان ملل و شورای امنیت و تحریم و تهدید برده میشه، باید شاکر بود. باز هم تبریک
  • امیر IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    30 3
    واقعا جای خوشحالی داره.مبارکه همه ایرانیان باشه. اصغر جون واسه ایرانیان عیدی داد
  • محمد IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    39 4
    درود بر آقای فرهادی ودیگر دست اندرکاران فیلم که تنگه ی !! هرمز فرهنگی را باز کردند تا از این طریق بتونیم فرهنگ غنی وانسانی و اسلامی خودمونو به جهانیان صادر کنیم
  • بدون نام IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    40 2
    آفرين به اصغر فرهادي كه در اوج موفقيتي كه كسب كرده همواره از هموطنانش ياد مي كند و جايزه را نيز به آنان تقديم مي نمايد الحق و النصاف كه امثال ايشان با عشق به هنر و مردم قدم بر مي دارند و موفقيت اين افراد دور از انتظار نيست.
  • هوتن IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    38 3
    همایون باد این سربلندی ایران و مردم فرهنگ دوستش . تا کور شود هر آنکه نتوان دید.
  • من IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    32 3
    آقا تبریک تبریک تبریک. این جایزه جدا از نگرشهای سیاسی دوستان برای ایران و ایرانی افتخاره. تو تاریخ ثبت میشه.
  • پورکمالی IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    31 3
    زنده باد فرهادی زنده باد ایران
  • امین از صمیم SE ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    36 2
    برای گلدن گلاب این همه حرف و حدیث در اوردن . خدا میدونه حالا میخوان چه انگی رو برای گرفتن اسکار به این بنده خدا بزنن.
  • ایرانی IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    39 1
    یعنی بهتر از این نمیشه...اصغر فرهادی یه هنرمند بزرگه....حالا تلویزیون بره برای اخراجی های 3 تبلیغ کنه تا آمار فروشش بره بالا!!
  • سعيد IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    40 1
    تبريك به همه ايراني‌ها! ايران اكنون تنها كشور خاورميانه‌ است كه توانسته جايزه اسکار را بگيرد. تركيه، مصر و حتي اسرايل (با 5 بار نامزدي) تا كنون از اين موفقيت محروم مانده اند! درود بر ايران! درود بر فرهادي! ;-)
  • آزاده IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    36 2
    درود بر اصغر فرهادی که دل مردم صلح طلب ایران را شاد کرد و نام ایران رو نه با شعار تهدید و آرزوی مرگ بر این و آن بلکه با فرهنگ و تمدن هزاران ساله ایران و ایرانی جاودانه کرد.
  • حامد IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    31 2
    خيلي خيلي خوشحالم واقعا ايول به اين كارگردان با شعور. بعد مدت ها يه خبر خوب در مورد ايران تو جهان مطرح شد.
  • امین IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    30 2
    با شادباش این پیروزی ، من موندم منفی ها رو در سرتاسر کامنت ها چقدر جالبه!!!!
  • ناصر IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    37 1
    با سلام و درود و تبریک به آقای فرهادی که باعث شد نام ایران در بزرگترین رویداد سینمائی جهان بدرخشد همیشه موفق و پیروز باشی منتظر فیلمهای بزرگتر شما می مانیم ، لطفا زمان ورود ایشان به کشور را اعلام کنید تا برای استقبال با شکوه و البته مردمی از ایشان آماده شویم زنده باد ایران و زنده باد ایرانی وطن پرست کور باد چشم دشمنان ایران
  • حامد IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    35 4
    سلام .... من همین حالا شنیدم ........ یکم دیره ولی با افتخار میگم : یاشاسین اصغر فرهادی تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک
  • شهرام IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    31 5
    به عنوان یک اصفهانی به همشهری خودم می بالم. خیلی خوشحالم. فرهادی عزیز امیدوارم هر جا هستی موفق باشی.
  • lale IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    32 3
    مبارک باشد این افتخار آفرینی
  • حمید IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    30 4
    تبریک میگم به تمام ایرانیان ، واقعاً احساس غرور و افتخار میکنم که ایرانیم.
  • امير IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    33 4
    ايراني يعني همين....
  • منصور IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    34 4
    خدار رو شکر. دراین وانفسای کینه ونفرت روح تازه ای بود بر پیکر ایران وایرانی
  • كامران IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    31 4
    تبريك به همه ايرانيا جزو معدود روزهاييه كه به ايراني بودنم افتخار ميكنم
    • ایرانی IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
      5 0
      آقای سامان خان : حتی اگر فبلم مزخرفی هم باشد مردم داری و شادمانی مردم از این موفقیت بر ما واجب میکند که چنین نطری را ندهیم . میتوانیم کام مردم را شاد نگه داریم و به موقع خود فیلم را توسط کارشناسان انشاال... بیطرف نقد کنیم و اگر مزخرف بود بگیم مزخرفه.شما حتی این آداب ساده اجتماعی را بلد نیستید؟ من هم فیلم را دیدم . از نطرم یک فیلم معمولی بود . ولی نطر بنده فاقد اعتبار است . من تخصصی در موضوع فیلم وموارد مرتبط آن ندارم.حتی شاید برای یکبار دیگر هم حوصله نکنم که دوباره به تماشایش بنشینم.ولی هرگز حاضر نیستم خوشحالی مردم را خدشه دار کنم ضمن آنکه از موفقیت ایران بسیار خوشحالم و به سهم خودم به همه تبریک گفته ام.آیا اینقدر درک دارید که متوجه این قضایا باشید؟
  • محسن IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    29 4
    درود بر شما آقای فرهادی عزیز شما مایه افتخار ایران هستید.
  • حامی IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    25 6
    جهان غرب با اجازه چه کسی از جنگ با ایران سخن می گوید ایران مهد تمدنی است جاودان ایران افغانستان یا عراق نیست اصل جنس است و غرب طبق معمول دنبال نفت . اما ما با پیام همین فرهادی ها باید این را به آنان بفهمانیم .
  • شریفی IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    32 4
    تبریک
  • سارا IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    31 4
    اصغر فرهادی عزیز درود...
  • حسن IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    28 4
    اصغر آقا دوستت داریمممممم
  • لیلا م IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    29 4
    هورررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررا تبریک به همه ایرانی ها
  • د.ا IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    42 5
    این کامنت به افتخار ایران و ایرانی و اصغر فرهادیه . بیاید با مثبتامون یه رکورد براش توی خبر آنلاین بدست بیاریم
  • سمیرا IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    31 3
    مرسی آقای فرهادی برای همه ایرانیان افتخار آفرین هستی
  • بدون نام US ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    31 4
    اشك شوق از اين پيروزي!
  • بدون نام IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    28 4
    تبريك ... خوشحال شدم.
  • ایرانی IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    29 4
    ایرانی دوباره در اوج خییییییییییییییییییییییییییییییییییلیییییییییییییییییییییییییییی خوشحالم اصغر دوست دارم
  • فائزه م IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    60 5
    اونایی که منفی می ذارن واسه پست های شادی و تبریک، همونهایی هستند که وقتی بچه بودند تو مدرسه سر صف همه همکلاسیشونو به خاطر بردن المپیاد و مسابقه علمی تشویق می کردند، اونا وای میسادن غر می زدن و حرص می خوردند و حسودی می کردند..بیایم یاد بگیریم از موفقیت بقیه خوش حال بشیم و تشویقشون کنیم چون این جور آدما افتخار همه ما هستند.
    • بدون نام IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      4 35
      عزیزم بیاییم یاد بگیریم در حوزه‌هایی که تخصصمون نیست قضاوت نکنیم، شما همین الان می‌ری برای کسی که تو همایش شیمی جایزه گرفته و یا از روی غرض نگرفته نظر بدی؟ نه نمی‌دی‌. چرا؟ چون شیمی رو نمیشناسی و لی به راحتی در عرصه‌ی هنر برای خودت هنرشناس می‌شی و این یعنی خیلی تا حرفه‌ای شدن فاصله داریم.
  • احمد شيثي IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    39 4
    تو روزگاري كه جز خبراي بد به مردم اين ديار نميرسه، اصغر فرهادي دل ايرانيان رو شاد كرد. بماند اون عده كمي كه معتقدند استكبار اين جتيزه رو داده و هنوز بهترين فلم تاريخ رو اخراجي ها مي دونن!!!
  • بدون نام IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    33 4
    مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
  • بدون نام IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    32 3
    مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
  • رضا از اصفهان IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    42 4
    به تمام ايرانيان تبريگ ميگم. متن سخنرانيش فوق العاده بوده. .. حسابي خوشحال شديم.....
  • reza1636@gmail.com US ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    40 3
    هوووووووووووووووووووووووووووووووورا/قابل توجه فوتبالیستای ملی پوش اینجوری افتخار کسب می کنن
  • على سنجرى US ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    56 4
    كور بشه چشم كسانى كه نميتونند موفقيت اصغرفرهادى و به تبع آن ايران عزيز را ببينند خبر آنلاين واقعن آنلاينى
  • آرتين IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    37 6
    تتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتببببببببببببببببببببرررررررررررررررررررريييييييييييييييييييييكككككككككككككك
  • علی IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    41 6
    آقای فرهادی از تو به خاطر این افتخار و این سخنرانی تشکر می کنم که شعور بالای یک هنرمند رو نشون دادی به امید اینکه روسای مملکت هم یاد بگیرند در مجامع بین المللی چه طور صحبت کنند.
  • رضی IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    40 11
    من واقعاًموندم اون کسانیکه درنظرسنجی به موفقیت آقای فرهادی نظرمنفی میدن چی فکرمیکنن؟!این مسئله چه ربطی به اسلام وصهیونیست واستکبار داره؟اگه مسئله صهیونیستی بود یکی ازرقبای فرهادی که از اسرائیل بودبرنده میشد! من فکر میکنم اگه نظر رهبرعزیزمان دراین مورد گرفته شود ایشان هم بخاطر موفقیت وسرفرازی نام ایران خوشحال باشند.
  • وطن دوست IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    36 4
    ای کاش همانطور که برای برخی جوایز ورزشی انواع واقسام تبریک ها را نثار جوانانمان می کنیم ،بالاترین مقامات نظام ،به این جایزه ارزشمند که برای اولین بار درطول تاریخ اتفاق افتاده است، گوش چشمی بیاندازند و بدون برچسب زنی سیاسی تعصبات عقیدتی از آن تجلیل کنند.
  • حسين IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    38 4
    اولا تبريک خيلي ميگم اول به همه مردم ايران و بعد به اصغر فرهادي . بعدش ميخواستم بگم واقعا اين چه فرهنگيه که ما پيدا کرديم که اگه به يک کسي و يا يه طرز فکري مشکل داريم همه موفقيت هاي بزرگ اون رو که براي ايران به دست اومده کوچيک و بي اهميت جلوه ميديم . الان دنيا داره ايران رو به خاطر اين افتخار تحسين ميکنه ولي بعضي ها توي داخل چشم ديدن اين موفقيت رو ندارن . من فکر کنم اگه يه روزي مثلا ما توي جام جهاني فوتبال هم اول بشيم ولي مثلا سرمربي تيم مورد پسند يه عده نباشه ، اين جام رو با جام محلات تهران هم سطح اعلام کنن .
  • هنردوست IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    36 4
    تبريك به همه ايرانيان هنردوست و اضغر فرهادي و همه شركت كنندگان در توليد اين فيلم
  • شیرین CA ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    34 9
    متن سخنرانی اقای فرهادی هوشمندانه بود و باعث خشنودی همه ایرانیان و برعکس عدم خوشنودی حاضرین شد، چون در این آمریکا و در جایی مثل اسکار آدم های هوشمند تعدادشان کم است. برای همین تشویق بسزایی از سوی حاضرین بعمل نیامد. اما مهم این بود که فرهادی از ایران دفاع کرد و فیلمش هم شایسته بیشتر از اسکار بود. این ها خیالشان این بود که فرهادی می آید و از پشت تریبون اسکار از غرب جهت مداخله در ایران کمک می خواهد. اما ما همه می دانستیم که فرهادی برای مردم کشورش ارزش بسیار قائل است.
  • محمد IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    47 4
    فقط اشک ریختم...! اصلا قابل مقایسه نیست ولی آخرین باری که این حس رو داشتم بعد از بازی ایران و استرالیا بود! "سلام بر مردم خوب کشورم" منو یاد سخنرانی ... تو سازمان ملل انداخت: "من از ایران سرافراز آمده ام" تبریک ایرانیان! مرسی فرهادی عزیز!
  • بدون نام IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    32 4
    قبول حق اصغر جان!
  • سحر IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    40 4
    ممنون از فرهادی که پس از مدتهای طولانی شادی رو به دلهای بسیاری از ایرانیان آورد.
  • امیر IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    45 5
    همینطوری فقط یک سری نشستن منفی می زنن دیگه . دوست نداری اسم ایران ، پرچم ایران رو تو جهان ببینن ؟ متاسفم برای کسانی که اینقدر کوتاه فکر می کنن . آقای فرهادی شاد کردی دل مردم رو امیدوارم خدا هم دلتو شاد کنه .
    • بدون نام IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      3 36
      فردا همه‌ی این هیاهوها که تموم شد ما می‌مونیم و وضعیت هنری خودمون و بعضی ها دوباره دچار یک وهم عمیق. ارزش‌های هنری ثابتی در سینما هست: کیفیت بصری،‌ نور، موسیقی،‌ میزانسن،‌ معماری، روایت داستان و ... در کدامیک از این ها سبکی به هنر سینمای ما و جهان اضافه شد؟؟ چه بیان شخصی از نبوغ اقای فرهادی رو در فیلم دیدین؟ صرفا چون جایزه گرفتن افتخار همه‌ی ایران شدن؟ شما بازیچه‌ی تبلیغات میشین. هنرمندان واقعی ایران در خانه‌ها سالها مشغول مطالعه و کار سخت در جستج.ی زبان نو هستن نه دنبال نمایش و تشویق و پول..
    • بدون نام IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
      6 0
      آقای کارشناس بی نام!! آیا باید هر فیلمی یک سبک جدید را به سینمای جهان معرفی کند تا اسکار بگیرد؟بیان شخصی از نبوغ یک فیلمساز را چه تعریف میکنید که آقای فرهادی فاقد آن است؟ فیلمی که همزمان توجه تماشاچیان،منتقدین و جشنواره های داخلی و جهانی را برمی انگیزد(چه مثبت و چه منفی)حاصل نبوغ یک فیلمساز نیست؟اگر سینما را به عنوان یک هنر قبول دارید میشود بفرمایید هنرمند واقعی سینما که به قول شما در خانه‌ها سالها مشغول مطالعه و کار سخت در جستجوی زبان نو هستن نه دنبال نمایش و تشویق و پول.. چه معنی میدهد؟ مگر هنر هنرمندان سینما را جز در فیلمهایشان میتوان دید و ارزیابی نمود؟اگر درست باشد خانه نشینی هنرمندان واقعی سینما چیز خوبی است یا دارید از یک فاجعه هنری خبر میدهید؟
    • بدون نام IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
      1 4
      دوست عزیز شما خودت رو محدود نکن و سال‌ها دنبال دیدن زیبایی باش متوجه می‌شی که تا خلق عناصر زیبا سال‌ها فاصله داریم،‌هنری که ما یاد گرفتیم خلق کنیم تصویر زشتی هاست،‌نه آفرینش شکوه و مرز‌های عظمت و ابهت انسانی،‌ هنر امروز ما جایزه گرفته برای اینکه از دید زشتی ندیده‌ی غربی ها جالب بوده،‌ هنر به عین واقعیت تلخ ساختن نیست هنر زیبا ساختن وئاقعیت است و این فرق ما با هنرمندان بزرگ تاریخ است...
  • امیر گورانی IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    44 3
    سلام به بهترین مرد تاریخساز ساز سال 90 ایران زمین افتخار آفرینی تو برای همه ما غرور آفرین و ارزشمند است و از سخنرانیت در هنکام دریافت اسکار نیز لذت بردیم و نشان داد که چه روح عظیم و قلبی مهربان و وطن دوست داری به امید روزهای خوب
  • بدون نام IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    31 5
    آفرییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییین
  • بدون نام IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    37 5
    هووووووووووووووووووورررررررررررراااااااااااااااااااا
  • مریم IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    34 4
    تبریک میگم افتخار بزرگی نصیب هممون شده خیلی خوشحالم امیدوارم در عرصه های دیگه هم بتونیم به همین خوبی خودمون رو نشوشن بدیم بازم تبریییییییییییییییک
  • محسن IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    45 3
    خواهشمندم از خبرآنلاین که زمان بازگشت آقای فرهادی به ایران اطلاع بده
  • Pitter IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    10 92
    من هم خوشحال و هم غمگینم،اینها بازی سیاسی راه انداختن که به دنیا بفهمونند ایران فقط فقر، ایران فقط درد ،ایران فقط جدایی به خدا این فقط اشتباه
  • رضا ت IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    30 3
    تبریک به فرهادی
  • آريادوش IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    35 3
    آقاي فرهادي خيلي بهتون تبريك ميگم . سرافرازمون كرديد و نام ايران را در يكي ديگر از عرصه ها جاودانه تر كرديد . درود بر شما
  • بدون نام IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    34 2
    خیلی خوشحالم
  • الياس IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    42 3
    تبريك اگه تيم ملي ايران به جام جهاني مي رفت اينقدر خوشحال نميشدم ، كه الان خوشحالم . ممنون اصغر فرهادي
  • فاطیما IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    34 3
    تبریک میگم امیدوارم اولین و اخرین فیلم مادر اسکار نباشدفیلم واقعا خوبی بود ممنون ازتمامی عواملش بازم تبریک میگم
  • محمود IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    34 3
    اميدوارم اين جايزه باعث پيشرفت سينماي ايران بشه
  • بدون نام IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    29 1
    خداروشکر بازهم افتخارآفرینی ایرانیان عزیز. این جایزه مبارک وجود نازنین آقای فرهادی عزیزوهمه ملت شریف ایران سربلند پاینده باشی ای ایران وایرانیان عزیز
  • بدون نام IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    7 69
    با اینکه جایزه ات سیاسیه اما دمت گرم به این سخنرانیت
  • بدون نام IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    33 2
    تبریک میگم. به واقع گریه ام گرفت. متن دلانگیزی را خواندید و عین حقیقت بود.
  • علی IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    33 2
    تبریک به آقای فرهادی و گروه بی نظیرش ....اولین خبر بود که تو این چند سال اینقدر خوشحالم کرد. به همه هموطنان عزیزم تبریک میگم..
  • امین IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    34 2
    تبریک به کارگردان فاخر سینمای ایران... در یک کلام تبریک به ایران و ایرانی
  • saba IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    32 2
    خدایا من خیلی خوشحال شدم .مخصوصا بعد از خوندن حرفهای اصغر فرهادی . بهش افتخار کردم تبریککککککککککک به همه ایرانیها
  • ستاره IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    33 2
    اشک شوق می ریزم و به شما افتخار می کنم که برای ایران افتخار آفریدین!!
  • احمد IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    38 2
    اسکار هم ایرانی شد. درود بر فرهنگ غنی ایرانی
  • مصطفی IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    37 3
    چه کسی می تواند رای منفی به کامنتی بدهد که فقط نوشته است "تبریک"؟
  • وحید IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    33 2
    افتخار..............افتخار............و درود به اصغر فرهادی...عجب سخنرانی متفکرانه ای.ممنون اقای فرهادی
  • فاطمه IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    39 3
    تبریک میگم آقای فرهادی گل کاشتی
  • کورش IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    35 3
    خدا رو شکر و تبریک به تمام ایرانیها امیدوارم این روند ادامه داشته باشه. تشکر از اصغر فرهادی که دل ایرانیا رو شاد کرد...... امیدوارم قدر این ادمهارو بدونیم. این کار فرهادی مثل اینه که تو جام جهانی فوتبال سوم بشیم واقعا قابل تصور نبود واقعا ازش ممنونم که بعد از مدتها در عرصه هنر اسم ما ایرانیها رو سر زبانها اورد.
  • علی IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    8 122
    ملت ما به این جایزه ها احتیاج نداره. جایزه ای که از طرف کسایی است که فساد و بی بندوباری را می خواهند به فرهنگ اسلامیه ما تحمیل کنند.
    • بدون نام US ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      18 1
      آره همه این 2000 نفری که تبریک گفتن همه بی بندو بارن فقط شما چند نفر بندو بار دارین!!!!!!!!!!!!!! ما در بندیم
    • بدون نام IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
      8 1
      تنگ نظری تا چه حد .سعی کن یکم رشد فکری داشته باشی دوست عزیز
  • مریم IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    35 5
    ممنون.فرهادی مایه ی افتخارهمه ی ایرانیان است.ازتمام بازیگران وعوامل فیلم کمال تشکرراداریم.
  • بدون نام IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    35 4
    ایول به فرهادی ممنون خیلی زیاد چه حرف های خوبی هم زد...دمش گرم
  • armin IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    6 103
    بنده هم دریافت این جایزه مشکوک وسیاسی رو به به طرفداران فرهادی تبریک میگم.
  • رسول ازبوشهر IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    37 4
    خیلی گلی اقای فرهادی
  • سعید IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    39 5
    اقای فرهادی اشک شوق ازچشمانمان لبریز شد .افتخاری برای همه ایرانیان
  • NIMA IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    96 9
    تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک تبریک
  • عبدالرضا IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    35 3
    درود و سپاس من به عنوان یک ایرانی به خود میبالم و این مهم را به ایران و ایرانی به ویژه فرهنگ دوستان و فرهنگ سازان این مرز و بوم مخصوصا جناب آقای اصغر فرهادی که با سخنان خود چشمان هر ایرانی وطن دوست را غرق در اشک نمود تبریک و تهنیت می گویم
  • حجت IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    6 147
    هرچند اسكار گرفتند ولي گروه بازيگري و كارگرداني اين فيلم با كروات و پاپيون و وضعيت حجاب آنچنانيشون، خودباختگي فرهنگي خودشون رو عملا نشون دادند
    • بدون نام IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      40 1
      ینی چی ، اگر قراره با یک کروات فرهنگ ما و اسلام ما زیر سوال بره که دیگه این فرهنگ و ملت افتخاری نداره . سعی کنید اسلام بزرگوار ما را با این الفاظ پیش کسانی که دنبال فرصت می گردند . خراب نکنید . خدا و اسلام بزرگنر از این حرف های بچه گانه است.
  • غرور ایرانی IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    44 6
    سپاس و درور فراوان بر این ایرانی آریایی ، از راه دور جنوب این خاک پاک خلیج همیشه فارس پیشانی پاکت را بوسه میزنم
  • مهدی IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    38 5
    گریه ام گرفته و خیلی خیلی خیلی خوشحالم به همه مردم ایران از صمیم قلب تبریک میگم. مرسی آقای فرهادی، امیدوارم همیشه موفق باشید و ما رو سربلند کنید.
  • بدون نام IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    37 5
    تبریک به اصغر فرهادی و فیلم خوب جدایی نادر از سیمین
  • بدون نام IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    42 5
    تبريكككككككككككككككككككككككككككككككككككككككك.
  • بدون نام IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    42 5
    تبريككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككك
  • صائب NL ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    85 7
    اقایون خبر انلاین چرا نظر ما رو چاپ نمیکنید اقای سلحشور - فراستی - ده نمکی به شما هم تبریک میگم چه حالی دارید الان در ضمن صحبت کردن و بعضی از مقامات سیاسی ما یاد بگبرند از اصغر فرهادی چه جوری از فرهنگ و هنر ایرانی حرف زد بعد مدتها امروز بهترین روز ایران و ایرانی بود
  • بدون نام IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    51 5
    چرا این خبر مسرت بخش را از صفحه اول برداشتید؟؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    69 11
    تقدیم به مرد پاکدامن سینمای ایران : فرج سلحشور !!
    • بدون نام IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      22 3
      بامزه بود ;)
  • مریم US ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    43 5
    تبریک به ملت ایران ودرود به اصغر فرهادی
  • محسن IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    45 5
    اول ممنونم از برو بچه های گل خبرآنلاین که مردونگی کردن و اخبار اسکار رو خوب پوشش دادن دوما تبریک میگم به اصغر فرهادی واقعا نمیدونید چقدر احساس غرور بهم دست داد.کاش مسئولان ما هم قدر این کارگردان رو بدانند و انعکاس این خبر را هم در صدا و سیمایی که مثلا ملی است ببینیم.واقعا باید اخلاقی باشیم
  • جواد IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    7 163
    ازآمریکایی ها جایزه گرفتن افتخارندارد. ای کاش لا اقل به علیه اسائیل ملعئن حرف می زد یا حسابی از این فرصت استفاده می کرد و حق آمریکای جهانخوار را م یگذاشت کف دستش
    • میرا IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      46 2
      اونجا جشنه دوست عزیز . میدون جنگ نیست .
  • رضا IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    38 4
    مبارکه .... فقط همین ...
  • امید NL ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    40 6
    خوشحال شدم احساس غرور کردم.وبه ایرانی بودنم افتخار.
  • امیر IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    38 4
    واقعا افتخار بزرگی برای ایرانیان است تبریک به همه ایرانیان
  • سجاد IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    سوال اینجاست که این فرهنگ غنی و شکوهمند ایران که آقای فرهادی در موردش حرف زدن کجای فیلم ایشون نشون داده شده ؟ بهتر نبود بجای اینکه خودشون بیان بالای سن و از صلح طلبی ملت ایران صحبت کنند این حرف رو در فیلمشون می زدند . به هر حال به همه ی سازندگان فیلم و علاقه مندان به ایشون تبریک میگم . موفقیت های روزافزونی رو براشون ارزو دارم .
    • بدون نام IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      35 3
      شما احتمالا فیلم رو ندیدی وگرنه می فهمیدی که یک پدر ایرانی وقتی دخترش می فهمه که بش دروغ گفته چقدر خجالت زده میشه یا اینکه یه خانم ایرانی انوقدر معتقد و با وجدان هست که به خاطر پول دست رو قران نذاره.. این ها فرهنگ ایرانی نیست!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    51 6
    راي من اصغر فرهادي و كساني كه مايع افتخار ايران وايران زمين هستند و من ايراني را در دنيا سربلند ميكنند نه كساني كه فكر جيب و تصويب حقوق مادام العمر شون هستند
  • بدون نام IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    49 11
    واقعا باورش سخته که ایران هم اسمش رفت تولیست اسکاریها ؛ واقعا دمت گرم اصغرآقا ، دوباره اسم ایران رو برسر زبانها انداختی البته به نیکی ، خیلی مهم بود که یک صهیونیست هم نامزد بود ولی با این وجود اصغرآقا جایزه بزرگ رو برد یعنی ایران جایزه رو برد ( مرگ بر اسرائیل ) ، ایکاش سیاستمدارن ما هم ادبیات سخنرانی رو ازایشون یاد بگیرن .
  • معین RU ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    39 29
    یه عده کمی اعتقاد به سیاسی بودن این فیلم دارن بگید چرا تا الان به ایران جایزه ندادن؟؟؟ یعنی این تنها فیلمیه که چهره ایران و بد نشون میده؟؟(هرچند حقیقتیه که تو جامعه هست) منم میگم سیاسه ولی 10% به جایزه گرفتنش کمک کرده 90% لایق جایزه بوده
  • milad IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    48 6
    افتخار و غرور.........
  • بدون نام IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    56 7
    هنر نزد ایرانیان است و بس
  • iman IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    82 6
    خاری بود در چشم سیاسیون ضد هنر که علاقه دارند تنها فیلم های سفارشی جایزه بگیرد!!
  • بدون نام US ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    70 6
    تبریک به ایرانی و ایران زمین . و تشکر از اصغر فرهادی . جای جعفر پناهی عزیز خالی.
  • مهرداد IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    56 5
    خدایا شککککککککککککککککککککککککککککککککککرت!!!!!!
  • بی نام IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    7 111
    کارش اصلاً هم تعریفی نداشت!!!!(میخوام ببینم منفی دادن چه لذتی داره!)
  • رضا(فردوس) IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    57 7
    من كه مي خواستم اكادمي رو دانلود كنم وقتي بيدار شدم بدون خوندن اخبار تا شايد نصف هيجان پخش زند ه رو ببرم ولي سيل اس ام اس ها كه واسم اومد نگذاشت به هيجان واقعي برسم ولي بخدا وقتي داشتم اخبار مي خوندم اشكم در اومد از خوشحالي ممنون اقاي فرهادي كه مردم ايراني رو تو كل نقاط دنيا حتي دور افتاده ترين نقاط ايران خوشحال كردي رضا از فردوس
  • احمد/0111 IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    51 11
    فیلمتو دوست نداشتم، ولی ازت بخاطر صحبت های خوبت موقع دریافت جایزه تشکر می کنم و تبریک میگم به اونایی که این فیلم رودوست دارند
  • idin US ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    68 8
    تبریک و چه حس غرور عجیبی دارم امروز... واقعا اونایی که منفی میزنن آدم هستن ؟ آیا ؟
  • محمد IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    35 21
    خیلی خوشحالم و به مردم ایران تبریک میگم. راستی کاغذی که همراه فرهادی بود،خیلی بزرگ نبود؟؟؟!!!!
  • محمد مهدی IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    9 116
    من نمیدونم همه ی دنیا که اسکار میگیرن میگن سیاسیه حالا که ما گرفتیم سیاسی نیست البته فیلم خیلی خوش ساخته اما منم به نوبه ی خودم اگه برا بحث هنریشه تبریک میگم
    • نیما IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      33 3
      عزیزم اگه سیاسی بود که به فیلم اسرائیلی جایزه می دادن!!!
  • بدون نام IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    56 6
    باتشکر از شما بخاطر انعکاس این روی داد بسیار مهم
  • yashi IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    67 10
    اقای فرهادی عجب پشت دستیی به دهان دشمنانمون زدی. خدا خیرت بده
  • وحید IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    65 5
    تبریک به فرهادی و بازیگرای عزیز و کل مجموعه قیلم و عرض تسلیت به همه کسانی که امتیاز منفی میدن که هیچ وقت خوشحالی و موفقیت واقعی رو نمیتونین ببینین. دنیا دید شما هم ببینین...
  • asal IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    65 8
    با تبريك كساني كه خوشحالند احساس غرور ميكنن دوستدار ايران هستن وكساني كه اين مهم را كوچك ميشمارند دشمن ايران و ايرانيان هستن
    • بدون نام IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      0 5
      بابا یعنی حتی ظرفیت کمی نقد و گفتمان رو در مورد یه اثر هنری هم ندارین؟؟ اینجوری بیانیه‌ی کلی می‌دین؟ خوب همینه دیگه که وضعیت فرهنگی ما این طوری میشه، اوج هنری یک جریان هنری به سمت اوج می‌خواد نه یه اتفاق نادر و لحظه‌ای، مثل جام جهانی 98 که بعد اون همه‌ سعی کردن به فوتبال افتخار نکنن. چه همه جایزه که داده نشد، منم دلم می‌خواد افتخار کنم ولی هنوز تا روز‌های افتخار سال‌ها فاصله است...
    • بدون نام IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      3 4
      می‌خواین به فرهنگ کشور افتخار کنید برین آمار سالیانه‌ی مطالعه‌ی مردم ایران رو بخونین متوجه می‌شین که جای تبریک گفتن باید الان چه کار کنیم...
  • علیرضا IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    85 8
    از اصغر فرهادی استثنای سینمای ایران بخاطر دمیدن روحی تازه در سینمای نگون بخت ایران متشکرم.تبریک به سینمای ایران
  • احمد IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    واسه چی بعضی ها منفی میدن!!؟؟؟؟احتمالن ایرانی نیستن.
  • بدون نام IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    78 7
    به اقای فرهادی تبریک می گم قابل توجه بعضی ها
  • بدون نام IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    84 9
    رنج رای های منفی مخالف رو دقت کردین: 18،19،20 !! DDDD:
  • بدون نام IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    68 8
    متن خبرگزاري پارس با متن شما متفاوت است. شايد اقاي فرهادي متن خبرگزاري را گم كرده.
  • رضا IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    127 9
    خدارو سپاس که بعد از سالها احساس غرور کردم از ایرانی بودنم/افرین
    • بدون نام IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      5 49
      بله دروغ گويي ايرانيا به كامشون شيرينه تورو خدا يه ذره فكر كنيد
    • ایرانی IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
      1 4
      آقا رضای عزیز : به نظرت نمره مثبت دادم ولی اشتباه نکن. ما ایرانیها باید همیشه به ایرانی بودنمان و از اینکه در خاک پاک ایران هستیم افتخار کنیم . اگر عوامل یا افرادی باعث ناراحتی و دلتنگیمان میشود آن ربطی به ایران عزیز ندارد . آفرین بر شما که اینگونه صادقانه خداوند را شکر میکنید و آفرین بر شما که از موفقیت کشورمان مغرور میشوید و آفرین بر تمامی ایرانیان پاک نهاد و مرگ بر دشمنان این خاک گهر بار .
  • بهمن IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    26 3
    مرسي از آقاي فرهاد ازت متشكريم مرسي
  • آریا IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    27 3
    این جایزه تشون میده ما چه ملت با فرهنگ . هنر دوستی هستیم. درود بر همه ایرانیان
  • amir IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    23 3
    از خوشحالی زبونم بند اومده
  • کردستان - عراق IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    32 3
    آقای فرهادی تبریک و هزاران تبریک باید اسم شما رو سفیر صلح وآشتی بنامند چرا که مهتر از فیلم برای شما و صلح و آرامش هموطنانت است..بازم تبریک امیدوارم بتونیم این فیلم رو در عراق و بخصوص در سلیمانیه و اربیل به نمایشگذاریم
  • بدون نام IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    26 4
    اقای فرهادی تبریک میگم هم برای اسکارت و هم برای پیام زیبایی که دادی. متشکرم
  • مرتضي IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    26 3
    تبريك ميگم به آقاي فرهادي و دست اندركاران اين فيلم
  • سورنا IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    26 4
    ازصميم قلب خوشحالم و به همه ايرانيان در سراسر جهان و به اهالي سينمااين موفقيت بزرگ وسترگ را تبريك و تهنيت عرض ميكنم و از تعابير بسيار زيبا و فرهيخته ايشان در خصوص فرهنگ و اخلاق ايرانيان سپاسگزارم و آرزوي موفقيت هاي بيشتر براي ايشان و تمامي هنرمندان اين سرزمين را دارم.
  • محی IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    23 3
    قرار نیست با یک فیلم درباره تمام یک کشور قضاوت کنن.سینمای متعهد و اجتماعی رسالتش همینه...
  • بدون نام IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    8 61
    اگه تمام مردم دنیا هم تبریک بگن و تمام جایزه‌ها رو هم بدن حقیقت هنری اثر هنری به هیچ وجه عوض نمیشه و فقط منتقد و فیلسوفِ هنرمند متوجه میشه که ارزش هنری این اثر بسیار پایین است.
    • حمید IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      9 2
      چه ربطی داره اصلا یه جایزه مهم به این ایرانی داده شده ملت ایران هم خوشحالن خلاص
    • مسعود IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      13 2
      لابد منظورت از فیلسوف هنرمند هم خودتی دیگه!
    • بدون نام IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      13 2
      عزيزم مهمترين فيلسوف هاي كشور در مورد اين فيلم نشست برگزار كردن و صحبت كردن، اين اولين بار در تاريخ سينماي ابران بود كه اهالي فلسفه چنين استقبالي از يك فيلم سينمايي ايراني كردند و همه ي اين اتفاقات قبل از جايزه گرفتن هاي متعدد خارجي اين فيلم و حدود 11 ماه پيش افتاد.
    • ناشناس IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      13 2
      خیلی ممنون که فهمیدیم شما هنرمند هستید و از مارتین اسکورسیزی ، مریل استریپ ، جورج کلونی و بسیاری از هنرمندان و منتقدان بزرگ جهان و ایران که همه این اثر ماندگار رو تحسین و ستایش کردن بیشتر میدونید.
    • بدون نام IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      11 2
      كساني كه به نظر اين آقا مثبت دادن دستشون ناگهاني رفته روي كليك موس چون داشتند به تعداد خيلي زيادي نظرات خوب گذشته مثبت مي دادند :)
  • حسین IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    27 4
    آبروی ما هارو خریدی اصغر جون دوست داریم
  • بدون نام IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    25 4
    واقعا استحقاقش رو داشت , این فیلم در میان فیلم های سینمای ایران که اکثریت آنها نه فیلم نامه دارند, نه کارگردانی و نه محتوا , بسیار پر معنا بود. و واقعا" دمش گرم.
  • adel IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    35 4
    من وقتی اقای استیون اسپیلبرگ رو دیدم که چطوری به اصغر فرهادی نگاه میکرد یکی از بهترین لحظه های زندگیم بود.درود بر این استاد مرسی جدایی نادر از سیمین
  • بدون نام IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    28 4
    اولا تبريك . دوم اينكه پيامي براي انهايي كه فكر مي كنن اين جايزه سياسيه . مگر همين فيلم توي كشور خودمون جايزه نگرفت . يعني جايزه اي كه ايران به فيلم ساخته شده كارگردان خوش مي ده هم سياسيه . بعدم اينكه مگه اين فيلم بخشي از حقايق زندگي برخي از ايراني ها رو نشون نمي ده . چرا مي خواين بگين كه ما توي جامعه مون مشكل نداريم و همه چيز خوبه . خوب اين فيلم هم بخشي از واقعيت رو به تصوير كشده بود .
  • از شهر جویبار مازندران IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    23 4
    درود بر شرف هر ایرانی در جای جای این دنیا درود بر این کشور با تمدن عظیمش درود بر اصغر با شرف درود بر صلح و دوستی
  • امیر IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    22 5
    اصغر فرهادی دمت گرم نمیدونی چقدر خوشحال شدم ما ایرانیها به تو افتخار میکنیم تو تو قلب ما جا داری
  • عشق فیلم IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    25 5
    به کارگردان، بازیگران و دست اندر کاران فیلم جدایی نادر از سیمین تبریک و آرزوی پیروزی های بیشتر میکنم. هیچ چیزی نیست که بتوان با آن این موفقیت را توصیف کرد.خیلی دوستتان دارم.
  • جواد درتومی IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    20 5
    درود بر تو ای مرد پاک دامن
  • بدون نام IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    23 3
    جدايي نادر از سيمين يه فيلم غير دولتي با نگاهي به اوضاع اجتماعي ايران بود تبريك به همه ايرانيان
  • خودی IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    29 6
    این همه پیام تبریک دیده بودید....قابل توجه کسانی که درحال سکته کردنند...
  • علیرضا کوشش GB ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    30 4
    سخنرانی اصغر فرهادی فوق العاده بود...واقعا شخصیتش دوست داشتنیه....
    • بدون نام IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      2 14
      شما از 4 خط جمله پی به شخصیت طرف بردی؟؟؟!! بیچاره فروید بابا ...
    • هاله IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
      7 2
      اقا یا خانوم بی نام خو اهشا اول فکر کن بعد حرف بزن.......
  • بدون نام IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    28 4
    ای جووووووووووووووووووووووونم فرهادی.
  • بدون نام IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    25 3
    اولا اكثر آدمهاي دنيا به اين فيلم تبريك گفتن ما هم كه ايراني هستيم بيشتر خوشحاليم و به هم تبريك ميگيم دوماً كارمون شده جناه بندي و .... آقا كار خوب هميشه خوبه، تعصب جناحي تون رو كنار بزاريد تا راحت زندگي كنيد
  • بدون نام IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    22 4
    اصغر دوست داریم
  • بدون نام IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    31 4
    چرا اینهمه انگ سیاسی میزنن؟ مگه این فیلم از جشنواره فجر هم جایزه نگرفته؟ اگه به اونها اعتماد نداریم اقلاً خودمون و کارمون را باور داشته باشیم به همه تبریک میگم. بخواهیم یا نخواهیم در تاریخ سینما این واقعه آن هم به عنوان اولین فیلم ایرانی دارای جایزه اسکار ثبت شد. به آقای فرهادی هم بخاطر صحبت‌های زیبا و پرمفهومش تبریک میگم. پاینده باد سرزمین پارس
  • آریا IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    31 4
    باعث غرور همه ی ایرانیها شدی . این فقط یک جایزه اسکار نیست...
  • فلور IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    26 4
    اصغر فرهادی در سینمای ایران جاودانه شد
    • بدون نام IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      3 8
      عزیزم جاودانگی به حرف منو شما و یه مشت جایزه نیست، چاپلین جاودانه میشه، هنرمندانی که ساختار‌های هنری می‌سازند مطمئن باش که از نظر نقد هنری حقیقت متعالی در این فیلم و زبان سینما وجود نداره و آینده همه چیز برای مخاطب‌های عام ساده انگار مشخص میشه...
    • بدون نام IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      11 1
      این بغض دوستان نشان از عقده‌ی حقارتی عمیق داره که باز نشان از دیده نشدن ما ایرانی هاست،‌خوب گریه نداره که اگه به جای گریه سعی کنیم به سطوح شناختی عمیق برسیم ما هم دیده می‌شیم به صورت ممتد نه یه جایزه برای 70 سال ...
  • مهرداد CH ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    30 3
    بالاخره بعد از 84 سال اسکار به ایران آمد
  • محمد رحیمی IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    30 3
    یه تبریک ویژه از طرف مردم لرستان به اصغر فرهادی عزیز. بیایید دست از حسادت برداریم و به اصغر فرهادی افتخار کنیم. سرفراز باشی میهن من
  • پژمان IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    28 5
    تبریک تبریک و تبریک به همه ایرانیهای عزیز بویژه اصغر فرهادی که تاریخساز شد
  • بدون نام IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    19 9
    آخرش نادر از سیمین جدا میشه یا سیمین از نادر
  • آوا IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    31 5
    چرا نظر من منتشر نشده؟؟؟؟؟؟ من از صبح ساعت 6و نیم که بیدار شدم از دلشوره تا بفهمم چی شده ، و فهمیدم که آقای فرهادی اسکار رو بردن ، دل تو دلم نبود هر کی رو می بینم بهش تبریک بگم. از صبح یه انرژی خاصی گرفتم. دوست دارم وقتی برمیگردن با کساییکه از صبح انقدر خوشحالن و به هم تبریک میگن بریم استقبالشون. آقای فرهادی بهتونتبریک میگم نه بابت جایزه گرفتن در مراسم اسکار که خود افتخاری است بس بزرگ؛ بلکه بابت شاد کردن میلیون ها دل بهتون تبریک میگم. امیدوارم اینبار آنطور که شایستگی اش را دارید از شما استقبال و قدردانی کنند!!!!!!!!!!!
  • محسن IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    23 8
    تبريك به اين همه زيبائي و سخنان بسيار زيباي اصغر فرهادي ، پيشنهاد مي كنم . تاريخ هشتم اسفند به عنوان روز هنر و يا سينما نام گذاري شود . شايد اين اتفاق ديگر تكرار نشود .
  • آنا IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    24 4
    از آقاي فرهادي و كليه همكاران ايشان در ساخت اين فيلم، سپاسگزاري ميكنم. نه تنها براي اين فيلم بلكه بخاطر باز كردن دريچه اي از فرهنگ ايران به روي جهان و نشان دادن جان پاك ايرانيان !!
  • عبداله IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    4 65
    من تبریک میگم نه به خاطر فیلم اقای فرهادی و نه به اقای فرهادی و نه به خاطر اسکار که خیلی سیاست ها رو توش دخیل میدونم بلکه به خاطر اینکه عده ای از مردم ایران اسلامی شاد شدند ولی یه لحظه فکر کنین چرا اون ادمایی(سارکوزی وابوما ومرکل )که اگه دست اونا بود ایران از صفحه روزگار محو میکردند واسه دیدن این فیلم چه ها که نکردند کاش اقای فرهادی هدف اصلیش رو بابت درست کردن این فیلم میگفت.
    • پیام GB ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
      12 2
      فقط به نظرت خندیدم و دلم برات سوخت... باور کن ...!
  • سعید از ارومیه IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    37 5
    امروز روز تولدم هستش این بهترین کادویی بود که تا حالا تو تولدهام گرفتم . زنده باد ایران و ایرانی
  • رضا IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    37 6
    يكي از همكارام امروز به 200 نفر كارمند داخل شركت شيريني داد و چه چسبيد
  • امیر IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    23 6
    تبریک به همه هموطنان عزیزم.
  • گلپا IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    26 5
    خوش به حال اونائی که تو این قحطی خبر خوش از این خبر خوش سرخوش هستند. مبارکه!!!
  • فردا IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    28 5
    اون دوستی که نوشته این فیلم داره دروغ رو توی خانواده های ایرانی نشون می دهد باید بهش بگم فیلم اضغر فرهادی اصلا چنین تصویری از زن یا مرد ایرانی نشون نمی دهد و فیلم اضغر فرهادی زمان یا مکان مشخص نداره اگرچه داستان توی ایران و توی یک خانواده ایرانیه ، اما این فیلم کاملا یک مسئله جهانیه
  • mahmod IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    32 5
    تبريك به مردم شريف ونجيب ايران.تبريك به اصغرفرهادي عزيز.تبريك به خانواده محترم سينما.كاش دوستاني كه نظر منفي دادن منتقدانه خود فيلم را تحليل ميكردند تا بنده هم چيزي ياد ميگرفتم.كاربران محترمي كه كامنت منفي دادن متاسفانه باز از دريچه سياست راي دادند.عزيزاني كه كامنت منفي داديد حداقل نقد فيلمي وكارشناسي بكنيد.سياست هميشه آلوده بوده وخواهد بود.پس بيائيد نقد علمي بكنيد.
  • مژگان IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    28 5
    باسلام به اقای فرهادی عزیز امیدوارم همیشه مثل حالا موفق باشید .جایزه اسکار نوش جونتون
  • ساناز IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    37 4
    آفرین ... چقدرهم آقای فرهادی حرفهای قشنگه گفته بود موقعه دریافت جایزه .
  • مجيد IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    38 5
    آقاي فرهادي به خدا اشك من را در آوردي تا حالا آنقدر به ايراني بودن خودم مغرور نبوده ام فقط ايرااااااااان
  • مهناز IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    45 4
    من بهم پیامک اومد که آقای اصغر فرهادی جایزه اسکار رو برده واقعا شوکه شدم از خوشحالی بغض کردم این یه افتخار واسه فرهنگ کشورمون به حساب میاد و بابت این افتخار باید جشن گرفت....................
  • مجید IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    42 4
    متاسفم براتون شما به خوانندگانتون احترام نمیزارید . ولی خبرآنلاین اگه ذره ای معرفت داری حداقل تبریک منو تایید کن . انشالله دل همه ایرانیان شاد باشد
  • بدون نام IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    43 4
    تبريك به اهالي سينماوفرهاي عزيز
  • محمد IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    31 42
    از فیلمش خوشم نیومد ... اما سخنانش پس از گرفتن اسکار زیبا بود ...
  • محمد IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    8 2
    خجسته باد اين پيروزي
  • ستاره IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    8 2
    نظر همه محترم . چه موافق چه مخالف... اما... دوستان بیاید یکبار هم که شده بدون بحث و طرفیت و نظر دادن شاد باشیم و این موفقیت رو به آقای فرهادی تبریک بگیم. ایران برای اولین بار صاحب اسکار شد.
  • بدون نام CH ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    7 3
    به داشتن کارگردانی به نام اصغر فرهادی باید افتخار کرد
  • دانا IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    6 2
    دوستانی که میگن این فیلم سیاه نمایی کرده یا هیچی نداشته و یا... درک و فهمی بوده که خودشون از فیلم برداشت کردند.فیلم بسیار عمیق و حقیقی بود. بدور از ادعا . بدور از فریب ..فریب من فریب تو.بسیار مذهبی و ایرانی.من تا اکنون 8 بار دیدمش و هر بار جیز تازه ای فهمیدم.این فیلم فیلم من و شما بود .ما همه بازیگر ان بودیم . انجا که ایمانمان اجازه نداد دروغ بگوییم و انجا که دروغی گفتیم از ضعف ایمانمان.انجا که از پدر پیرمان نگذاشتیم تا از زندگی بگذریمو....
  • امير IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    8 1
    من از ساعت 2 تا الان كه ساعت 5 هست فقط دارم گريه ميكنم گريه شوق گريه غرور و گريه هميت ايراني سرفراز باشي ميهن درود بر همه تلاشگران ايران زمين واسلام عزيز
  • حسن IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    7 2
    از اون دورا داد میزنم اصغرآقا دمت گرم
  • mass IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    6 2
    دمش گرم. واقعاً که فیلم بی نظیری بود. ولی نمیدونم چرا ناراحتم. من اصلاًخوشحال نستم. امیدوارم این جایزه رو به دلایل سیاسی به این فیلم نداده باشند که اگه من باشم این جایزه رو آتش می زنم. چرا وقتی ما هنرمندان از مسائل و مشکلاتمون حرف می زنیم، نقد می کنیم یکی پیدا می شه و می خواد از آب گل آلود ماهی بگیره. جدایی نادر از سیمین مال ماست، تلخی قصه اش مال ماست. شیرینی پیروزی هایش هم مال ماست نه برای هیچ دایه عزیز تر از مادری.
  • h IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    7 2
    مرسی بی نظیر بود
  • HAMID IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    7 2
    به اصغر فرهادی و همه ایرانیها این افتخار رو تبریک میگم
  • محمد IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    9 2
    این افتخار آفرینی براي ایران و ایرانی کار بزرگي بود.مبارك باشد
  • دختر ایران IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    19 3
    خیلی خوشحالم برای موفقیت این فیلم در جواب تمام کسانی که مخالف این فیلم بودم باید عرض کنم فیلم پدر خوانده و رستگاری در شاوئوشنگ که پربیننده ترین فیلم های جهان و بیشترین اسکار را دریافت کردند نمایه سیاهی از مافیا و فساد در زندان های امریکا است اما بعد از دیدن این فیلم ها در ذهن بیننده هنر آفرینی بازیکران فیلم پدرخوانده و شوق امید در فیلم رستگاری در شائوشنگ نقش می بندد دو موضوع سیاه که پدرخوانده جنائی ترین فیلم جهان شد چرا مردم ایتالیا اعتراض نکردند؟ از این پوسته کهنه تحجر بیرون بیائید جهانی فکر کنید این فیلم صحنه ای غیر اخلاقی نداشت پوشش نامناسب هنرپیشگان نداشتند فیلم در مورد اعتقادات است که در هر جای دنیا می توانند رخ دهد ایران را دوست بداریم ا ایران را تکه تکه نکینم
    • نينا IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
      3 7
      شاوشنك اسكار نگرفته :)
  • یه بنده خدا IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    11 2
    آقا مبارکه . اولین اسکار در تاریخ سینمای ایران
  • حامد IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    8 2
    در یک کلام بهت تبریک میگیم و افتخار میکنیم.
  • بدون نام IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    1 33
    فیلم آقای فرهادی اتفاقا در مورد شخص خودش صادق است . اکر ایشان از دورویی مردم ایران رنج می برد اول باید خودش را درست کند . ایشان و امثال ایشان متأسفانه باعث رواج فرهنگ دورویی در این مملکت شده اند . زمانی ایشان سریال روزگار جوانی می سازد از فداکاری جانباز شیمیایی و نقاشی شهید انقلاب و مومن بودن می گوید و خانمشان هم سریال های ماه رمضان را می سازد بعد 180 درجه تغییر مسیر می دهند و جدایی نادر از سیمین می سازد . اتفاقا بدبختی ما ایرانی ها وجود بسیار زیاد امثال فرهادی در میان هنرپیشگان و سیاستمداران کشورمان می باشد . یک روز انقلابی دو آتشه یک روز ضد انقلاب دو آتشه . بهتر است این افراد اول مشکل خودشان را حل کنند بعد به فکر اصلاح جامعه باشند و البته صدا و سیما در این مورد خیلی مقصر است .
    • بدون نام IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
      8 1
      عزیز اطلاعاتتو بالا ببر اولا سریال روزگارجوانی رو ایشون نساخته.
  • بدون نام IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    14 3
    در نهایت ادب و احترام ... اصغر آقا دوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسست داریم ...!!! به کوری چشم همه منفی بافان انشاا... اسکارهای بعدی...
  • بدون نام SE ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    6 2
    ممتاز بودن "یک جدایی" را از نظر سینمایی انکار نمی کنم و به کنار می نهم. می پرسم چه اشکال دارد بعضی داوران خود می خواستند پیامی سیاسی با رایشان صادر کنند؟--- بسیاری سینماگران دموکرات هستند و در شرایط کنونی ضد جنگ. انتخاب نماینده ایران از این منظر پیام مهمی از طرف آنها صادر می کند. این انتخاب یک انتخاب ضد جنگ است. حال می گویم ممکن است این فیلم بهترین انتخاب، هم از منظر سینمایی و هم از منظر سیاسی بوده است؛ شاید هم تلفیقی از اینها.
  • مرتضی IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    7 1
    برای شروع جایزه خوبی برد ولی باید تلاش کنیم که فیلمهایی بسازیم که 5 تا اسکار بگیرن نباید نگاه سیاسی به این فیلم داشته باشیم من خودم دیروز فیلمشو دیدم ولی خیلی ناراحت بود نمیدونم چرا مردم انقدر فیلمهای غمگین دوست دارن باز خوبه دیگه بساط فیلم های غمگین از تو تلویزیون جمع شد وبه نظر من باید تلویزیون بجاش فیلمهای ماجرایی و یا فیلم های جنایی مثل خواب و بیدار که فخیم زاده ساخت یا فیلم های طنز که بتونه شادابی رو به جامعه تزریق کنه ولی بازم به داش اصغر تبریک میگم چون نماینده ایران بود
  • علیرضا IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    8 2
    نظرتون چیست؟ غم غربت در وطن خود
  • مرتضی IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    4 7
    به امید سعود ایران به جام جهانی و سعود از مرحله گروهی
  • حسین IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    12 2
    به مردم صلح طلب ایران زمین شادباش میگم آقای فرهادی امیدوارم همیشه شاد باشی که دل یه ملت رو شاد کردی
  • هادی IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    12 2
    درورد بر فرهادی عزیز! هنر به چشم عدوات، بزرگ تر عیب است / گل است سعدی و در چشم دشمنان خار است!!!
  • بدون نام IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    17 4
    آنان که به فیلم فرهادی تهمت می‌زنند که جامعه ایران را دروغگو ترسیم کرده است، احتمالا بخش عمده‌شان خود به درد دروغ مبتلا هستند و از اینکه فرهادی پیکان بر مرکز هدف زده است، عصبانی هستند.
  • بدون نام IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    14 2
    ایول به اصغر فرهادی و تیمش.... البته باید به بانک پاسارگاد(اسپانسر این فیلم) هم تبریک گفت با این سرمایه گذاری فوق العاده
  • Pooyan SE ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    13 3
    تبریک به همه
  • Pooyan SE ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    10 4
    رای منفی‌ دادن بر جوانان عیب نیست
  • reza dj IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    11 1
    هر جا پرچم ایران بلند شد برپا.فقط همین
  • rashman IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    13 2
    منم مثل هر ايراني واقعي كه ميتونه سياست رو از هنر جدا كنه خوشحالم اون جمله هاي فارسيش خيلي خيلي خوب بود.معلومه وقتي ميگه اين جايزه تقديم به مردمم راست گفته. حالا اونايي كه دوست ندارن قبول كنن ميل خودشونه
  • یک پیکر IR ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
    14 2
    اول تبریک به تمام کسانی که برای ساخت این فیلم زحمت کشیدند دوم کسانی که فکر میکنند این فیلم سیاه نماییه باید بهشون بگم که یکی از رسالتهای سینما به عنوان یک هنر همینه که بدیها زشتها وایرادهای یک جامعه رو که پنهان مونده اند رو مطرح کنه که در موردش بیشتر فکر شود همه قبول داریم که در شرایط فعلی نبود صداقت یکی از مسئله هایی است که ما رو رنج میده و پایه خیلی از مشکلات ما در زندگی احتماعی است پس به نظرم این فیلم در درجه اول برای جامعه ما ساخته شده و به خوبی توانسته ما رو به فکر وادار کنه در آخر از آقای فرهادی به خاطر حرفاشون در مورد ملت ایران و فرهنگ ایرانی تشکر میکنم و بهشون میگم که آقای فرهادی ملت شریف و فرهیخته ایران از اشخاصی چون شما تشکیل شده است که مایه افتخار و انگیزه برای ما هستند
  • بدون نام IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
    8 2
    درود بر اصغر فرهادی
  • بدون نام IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
    10 2
    ما مادر هنر که گویی سرزمین مادریش ایران است و بس قامت کوچکی را متولد کرد که نامش هم پا و هم معنی قامت کوچکش بود «اصغر» نامی که به پشوانه هزاران سال فرهنگ و قرنها هنر تا جایی قد کشید که چشمهای جهان خیره اش شوند و دستهای جهان مشتاقش ایران حالا دوباره دریچه هنر را به سمت جهان گشوده است تا مردم جهان لحظاتی به پنجره ای زل بزنند که اصغر فرهادی در چارچوبش لبخندی میزند به وسعت مهربانی و سخاوت ایرانیان نامت بلند باد که نامم را پس از قرنها باز به هنر و فرهنگ در جهان پرآوازه کردی فرهادی عزیز تندیس اسکاری که گرفته ای قلب ندارد اما به جای آن قلب تک تک مردمت در سینه اش خواهد تپید تپشهایی که هر وقت آن تندیس سرد و بی روح را در دست میگیری گرمای ملت قدردانت را احساس کنی
  • سحر IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
    15 4
    ممنون از ترجمه بسیار خوب و دقیق و حرفه ای تون. بعضی سایت ها یاد بگیرن!!! ترجمه یعنی این! هزاران بار تبریک به مردم ایران بابا دوستان! واسه یه روزم شده بیخیال این کینه ورزی ها بشین! این حرفها رو بذارین کنار بیاین در کنار هم شاد باشیم!
  • بدون نام IR ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
    6 5
    اولاً ممنون از خبر آنلاین که امکان بیان عقیده‌ی مخالف را به مخاطب‌های مخالف جریان غالب داد. دوماً دوستان این‌ها تمرینی هست برای گفتمان و دیالوگ صحیح، معنای همه پدیده‌ها به تفسیر و تحلیل از آن پدیده بستگی داره ، پس چه مخالف و چه موافق بخشی از این تاریخ گفتمان هستیم.
  • بدون نام IR ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
    5 33
    از همین جا تبریک به آقای فراستی که به درستی در سخت ‌ترین شرایط تبلیغاتی حقیقت اثر رو معیار قضاوت قرار داد و رنگ ایرانی بودن خودش رو نباخت و معیار‌های هنری را بازیچه‌ی تعصب و کمبود‌های تاریخی نکرد. ممنون مرد بزرگ
  • ابهری IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
    14 6
    حقش نبود منی که جزو کاربران ثابت سایتم رو تبریکم رو سانسور کنی .
  • nader IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
    19 5
    تبریک با تمام وجود به اهالی هنر
  • حسین زارعی IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
    10 2
    به ایرانی بودنم افتخار میکنم
  • ایمان IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
    9 3
    فرهادی عزیز. این جدایی که تو باعث و بانیش بودی برایمان بسیار شیرین بود و بسیار به خودم و هم نسلانم افتخار میکنم که سینما رو با تو تجربه میکنیم.و به احترامت کلاه از سر برمی داریم.
  • خاطره IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
    2 4
    به نظر من فیلم با مفهومی بود هرچند بعضی ها قبولش نداشته باشن خوب نظر هر کی واسه خودشه من به همه عواملش تبریک میگم .درسته بعضی کارایی که کردن رو نمی پسندم اونم به خاطر اعتقاداتی که دارم به اینم فکر میکنم که شاید اگه من توموقعیت اونا بودم اینجوری بودم یا نه؟!!!!!
  • هادی IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
    7 0
    اگر نخواهیم اصلا شایستگی های فنی فیلم فرهادی رو ببنیم فقط جملات آقای فرهادی هنگام دریافت جایزه (هم اسکار و هم گلدن گلوب) کافیه تا آقای اصغر فرهادی رو تحسین کنیم وقتی با تمام وجودش و با تمام عشقش ازصلح طلبی و نوع دوستی و فرهنگ ایرانیها حرف می زنه نشون می ده یک وطن پرست باغیرته،اهمیت حرفاشو وقتی متوجه میشین که همتایان ایشانکه جایزه ی اسکار گرفتند نهایتش از همسرشون و بچه هاشون تشکر کردند و یا بعضی ادا و اطوارها که نمی تونستند از خوشحالیشون اونارو بروز ندن.