ایلنا به نقل از روح الله حسینیان در جمع گروهی از هواداران جبهه پایداری نوشت:

 چرا اصولگرایان در مقابل دوم خردادی‌ها شکست خوردند؟ زیرا همراه جامعه نبودند و جامعه جایگزینی برای افکار زهرآلود نداشت و با آن‌ها همراه شد. عده‌ای مانند عصر دایناسور‌ها با مردم حرف می‌زنند و برای عقل و شعور مردم احترام قائل نیستند.

حسینیان گفت: ‌مگر همین جامعتین در انتخابات ریاست جمهوری دهم به بن بست نرسید؟ هر کسی ذره‌ای فهم سیاسی داشته باشد نظر رهبری را درک می‌کند این‌ها چه حجتی دارند که نظر رهبری را درک نمی‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه حجت سازی خلاف شرع است، گفت: ما نباید اینگونه با ملت صحبت کنیم برای حفظ انقلاب از آسیب‌ها باید مسوولین کهنه بروند و جوانان با ابتکار جانشین شوند. چرا نسلی به عنوان وارث انقلاب قدرت را در دست می‌گیرد این موجب ناامیدی و خستگی جوانان می‌شود و جوانان انقلابی‌گری خود را از دست می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه احمدی‌نژاد آمد فاصله حکومت و مردم کم شد، گفت: در گذشته مسوولین به اشرافی‌گری روی آورده بودند که باعث فاصله حکومت و مردم می‌شد اما گروهی از جنس مردم آمد که مانند مردم لباس می‌پوشید و به این ترتیب فاصله مردم و حکومت کم شد اگر این اتفاق نمی‌افتد انقلاب دچار شکستگی می‌شد. 17302
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 201088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
    20 1
    خیلی خوب .... پس شما هم انصراف بده تا جوان تر ها بیایند.