ساعاتی پس از انتشار لیست کاندیداهای حامی احمدی​نژاد در سایت روزنامه دولت با سرلیستی آقاتهرانی، دو جبهه اصولگرایان حضور اعضایشان در این لیست را تکذیب کردند.

مجتبی توانگر مسئول روابط عمومی جبهه متحد اصولگرایان گفت: گنجاندن نامزدهای جبهه متحداصولگرایان در فهرست موسوم به توحید و عدالت بدون مجوز و برای رد گم کردن و سوءاستفاده است. متاسفانه برخی گروه‌های وابسته به باند انحرافی برخی چهره‌های رای آور را در بین نامزدهای مورد نظر خود گنجانده‌اند تا بارد گم کردن بتوانند از آب گل آلود، ماهی مقصود خود را بگیرند.
کامران باقری لنکرانی سخنگوی جبهه پایداری با رد قرارگرفتن برخی از اعضای جبهه پایداری در لیست موسوم به حامیان لیدر جریان انحرافی، نيز به فارس گفت: این موضوع را پیگیری قضایی می‌کنیم.
 وي افزود: حضرت امام فرمودند کسانی که لیست انتخاباتی ارائه می‌کنند، نقش مشورتی برای مردم دارند اما امروز متاسفانه برخی‌ها با انتشار لیست‌های دروغین و کذب به دنبال بداخلاقی انتخاباتی هستند. وی با بیان اینکه اعضای جبهه پایداری در هفته جاری به هیچکدام از لیست‌های انتخاباتی نپیوسته‌اند، افزود: برخی‌ها می‌خواهند مغلمه‌ای از لیست‌های اصولگرایان را منتسب به لیست دروغین و کذب منتسب کنند.
سخنگوی جبهه پایداری اقدام جبهه موسوم به توحید و عدالت را که خود را حامیان لیدر جریان انحرافی می‌داند، خلاف اخلاق اسلامی و انتخاباتی دانست و گفت که جبهه پایداری فتنه و انحراف را برای آینده انقلاب اسلامی تهدید می‌داند.
ليست کاندیداهای حامی احمدی​نژاد را اينجا بخوانيد.
/2929
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 201139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =