فارس نوشت:

رئیس کمیته امنیتی، انتظامی ستاد انتخابات استان تهران گفت: تا کنون ده نفر از خراب‌کارانی که از خارج از کشور به استان تهران وارد شده‌اند، دستگیر کرده‌ایم و اکنون در بازداشگاه هستند.
 محمدتقی باقری با بيان اينکه کمیته امنیتی انتظامی ستاد انتخابات استان تهران اشاره کرد که قبل از تشکیل ستاد انتخابات فعالیت خود را شروع کرده‌ است و گفت: به دلیل اینکه این کمیته پیش‌بینی، پیشگیری و مقابله در دستور خود قرار داده است، کار خود را قبل از تشکیل کمیته ستاد انتخابات آغاز کرد.
وی بر همین اساس تعداد محافظین شعب اخذ رأی را به میانگین سه نفر عنوان کرد و افزود: با توجه به حساسیت‌ها و الزام‌هایی که در برخی از شعب استان وجود دارد، پیش‌بینی ‌های خاص امنیتی صورت گرفته و ممکن است نیروهای مجرب‌تر و زیادتری به کار گرفته شوند و این اقدام نیز صورت گرفته‌ است.
رئیس کمیته امنیتی، انتظامی ستاد انتخابات استان تهران بر همین اساس به تهدیدات دشمن همچون بمب‌گذاری و تهدیدات تروریستی اشاره و خاطرنشان کرد: تمام افرادی که با عوامل خارجی در ارتباط بوده‌اند، از طریق ارتباطات مجازی شناسایی شده‌اند؛ تاکنون ده نفر از کسانی که از خارج کشور به استان تهران وارد شده‌اند، دستگیر شده و در بازداشگاه هستند. بیش از 15هزار نیرو برای محافظت از صندوق‌ها در شعبات اخذ رأی وجود دارند؛ چشم همه مردم دنیا به انتخابات استان تهران است و حساسیت مسئولان امنیتی استان تهران چندین برابر استان‌های دیگر است.
به گزارش مهر، عباسعلي کدخدايي عضو هیات مرکزی نظارت بر نهمین دوره انتخابات مجلس، اظهار داشت: بر اساس گزارش های اولیه تخلف مهمی در حوزه های انتخابیه گزارش نشده است.
سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد: عوامل هیات های نظارت در پای صندوق های رای از مردم هستند و هیچ رابطه استخدامی با شورای نگهبان ندارند. شورای نگهبان حتما از آرای مردم صیانت می کند.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 201600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =