ایسنا نوشت:

يك عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: رايي که امروز در صندوق‌هاي انتخابات ريخته مي‌شود يکي از بزرگترين عبادات هر فرد است.
علي آقامحمدي در سخنراني پيش از خطبه‌هاي نماز جمعه امروز همدان اظهار كرد: اگر راي شما با قصد قربت و تحکيم حکومت اسلامي به صندوق ريخته شود بزرگترين عبادت شما در تمام طول عمرتان خواهد بود، چراکه اگر امروز شيطان بخواهد ايمان کسي را بگيرد رابطه او را با حکومت اسلامي قطع مي‌کند.
گزيده سخنان وي از اين قرار است:
·         امروز ولايت فقيه امري است که بايد جانمان را فدايش کنيم. جبهه کفر در اين روز به شکلي متحد دور هم جمع شده‌اند تا پرچم اين حکومت را پايين بياورند و در اين راه از هيچ کاري فروگذار نمي‌کنند.
·         دشمنان ما چندين ميليارد پول و وقت صرف کرده‌اند که اگر مي‌توانند يک راي از راي‌هاي اين ملت را کمتر کنند از اين رو مشارکت شما مردم در اين انتخابات بسيار ارزشمند است.
·         اگر کسي با نيت خالص در انتخابات شرکت کنند نبايد ذره‌اي ترديد داشته باشد که پس از شرکت در انتخابات اگر دعايي کند دعايش مستجاب خواهد بود، چراکه اين راي‌ها وقتي به موجي بزرگ تبديل شوند دشمنان اسلام را به لرزه در خواهند آورد.
·         اگر کسي دلش با حکومت اسلامي نباشد زيان کارترين افراد است. آنچه امروز مهم است حفظ انقلاب و نظام اسلامي است و نبايد به خاطر عملکرد خوب يا بد فلان مسؤول و يا کساني که ديروز يار انقلاب بوده‌اند و هم اکنون شرايط ديگري دارند، کليت نظام را زير سوال ببريم.
·          ملاک انتخاب نماينده داشتن رابطه نزديک با فرد نيست بلکه بايد به نماينده‌اي راي دهيم که متدين، پايبند به انقلاب و ارزش‌ها باشد که اگر چنين فردي را انتخاب کنيم قطعا هنگامي که در قبر تنها شويم همين راي به کمک ما مي‌آيد، چراکه خدا چنين عبادتي را نمي‌تواند در نظر نگيرد.
·         هر راي را تيري که به دشمن شليک مي‌شود ناميد. اميدوارم همان طور که شما امروز به اين وظيفه خود پايبند بوديد و در انتخابات شرکت کرديد تا بعد از ظهر هم هر آن کس را که توانستيد در پاي صندوق‌هاي راي حاضر کنيد که در اين صورت مي‌توانيد آخر شب به خداي خودتان بگوييد که من هر آنچه که مي‌توانستم در راه تحکيم حکومت اسلامي انجام دادم.
/2929
 
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 201653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =