فیلمبرداری فیلم سینمایی «اسکای‌فال» با بازی دانیل کریگ و خاویر باردم در لندن ادامه دارد.

به گزارش خبرآنلاین، دانیل کریگ در جیمز باند 23 که «اسکای‌فال» نام دارد برای سومین بار در نقش ابرجاسوس بریتانیایی ظاهر می‌شود. «اسکای‌فال» را سام مندس کارگردانی می‌کند و فیلم در لندن، اسکاتلند، ترکیه و چین فیلمبرداری خواهد شد.
 
خاویر باردم بازیگر اسپانیایی برنده اسکار در «اسکای‌فال» در یک نقش منفی ظاهر خواهد شد و آلبرت فینی، رالف فاینس و بن ویشاو بازیگران بریتانیایی هم در این فیلم نقش‌آفرینی خواهند کرد.
 
جودی دنچ بار دیگر به نقش «ام» رئیس باند ظاهر می‌شود و نائومی هریس بازیگر بریتانیایی و برنیس مارلو بازیگر فرانسوی دیگر بازیگران «اسکای‌فال» هستند.
 

خاویر باردم در نمایی از فیلم
 
مندس که سال 1999 برای فیلم «زیبای آمریکایی» برنده اسکار شد، درباره «اسکای‌فال»، گفت: «این فیلم پر از لحظه‌های غافلگیرکننده خواهد بود. فکر می‌کنم «اسکای‌فال» تمام عناصر یک فیلم جیمر باندی کلاسیک را دارد.»
 
 
«اسکای‌فال» قرار است 26 اکتبر 2012 در بریتانیا اکران شود و در ایالات متحده نهم نوامبر 2012 روی پرده می‌رود که دقیقا 50 سال پس از نمایش «دکتر نو» اولین فیلم مامور 007 در این کشور است.
    
 
‌دو فیلم آخر باند در دنیا حدود 1.2 میلیارد دلار فروش داشتند. جیمز باند یکی از پرفروش‌ترین مجموعه‌های سینمایی تاریخ سینماست و تا پیش از این ستاره‌هایی چون شان کانری، راجر مور و پیرس برازنان در نقش او ظاهر شده‌اند.
(عکس‌ها از دیلی‌میل)
57241
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 203628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =