عضو فراکسیون اصولگرایان معتقد است اظهارات امروز رئیس‌جمهور در مجلس با هدف جمع کردن رای برای اطرافیانش بوده است.

 علی عباسپور تهرانی نماینده مردم تهران در حاشیه جلسه علنی امروز در گفت‌وگو با خبر‌آنلاین در پاسخ به پرسشی درباره ارزیابی‌اش از اظهارات رئیس‌جمهور در پاسخ به سوالات نمایندگان، گفت: ادبیات آقای رئیس‌جمهور برای من تازگی نداشت. چراکه ایشان عملاً چنین ادبیاتی دارد. البته من فکر می‌کنم اینگونه سخن گفتن شایسته عامه مردم هم حتی نیست.
وی که معتقد بود احمدی نژاد به صورت برنامه‌ریزی شده از فرصت سوال نمایندگان مجلس از رئیس‌جمهور استفاده کرده است، خاطرنشان کرد: آقای احمدی‌نژاد به هیچکدام از سوالات ده گانه طراحان سئوال پاسخ نداد و من فکر می‌کنم همه این اقدامات در راستای جمع کردن رای از سوی ایشان است.
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات در پاسخ به اینکه چگونه رئیس‌جمهور در شرایطی که دوره قانونی ریاست جمهوری‌اش تمام می‌شود و امکان نامزدی مجدد برای پست ریاست‌جمهوری هم ندارد به دنبال جمع کردن رای است، تصریح کرد: دولت ایشان تلاش می‌کند بعد از پایان ریاست جمهوری احمدی نژاد از صحنه سیاسی خارج نشوند. به همین جهت برای ادامه حضور در صحنه بدشان نمی‌آید که با اظهار‌نظرهایی به‌ اینگونه رای بخشی از جامعه را جذب کنند. من معتقد هستم ایشان قطعاً علاقه دارد به هر قیمتی که شده در صحنه سیاسی کشور باقی بماند.
29219

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 203948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام US ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۴
    7 1
    دقیقا این قضیه برای شهرداری تهران صادق بود.