عضو فراکسیون اقلیت مجلس معتقد است که اصولگرایان با از رده خارج کردن اصلاح​طلبان، مشغول تسویه داخلی هستند.

قدرت​الله علیخانی نماینده قزوین در گفت​وگو با خبرآنلاین، یکی از خاطراتش از سال 90 را «روزگار این روزهای اصولگرایان» خواند و گفت: اصولگراها فکر نمی​کردند به این روزها بیفتند و چند دسته شده و کمر به حذف هم ببندند.
به گفته وی، اصولگریان پس از از رده خارج کردن اصلاح طلبان، اکنون مشغول تسویه حساب داخلی هستند و اوضاع خوبی ندارند و روحا کسل هستند و نمی​دانند چرا اینطور شده​اند.
نماینده اصلاح طلب قزوین با خنده خطاب به اصولگرایان گفت: چاه نکن بهر کسی، اول خودت بعدا کسی! این دوستان ما زمانی که اصلاح طلبان را از رده خارج می​کردند، فکر نمی کردند که خودشان هم وحدتشان را از دست می​دهند و دچار انشقاق می​شوند. آنها ذوق عدم حضور اصلاح طلبان را داشتند اما خودشان هم دچار این روز شدند!
او که گاهی در صحن علنی مجلس مشغول گپ و گفت با روح​الله حسینیان و برخی دیگر اصولگرایان حامی دولت است، در پاسخ به سوالی که به رابطه وی با این نمایندگان اشاره داشت، گفت: من هر وقت آقای آقاتهرانی را می​بینم به او می​گویم که مرا دعا کن! او هم می​گوید مکه رفتم و برایت دعا کردم.
علیخانی که در طول سال 90 با روح​الله جانی عباسپور دیگر نماینده قزوین دوبار مناظره نطقی پرحاشیه داشت، درباره اینکه عاقبت آن اختلاف نظر سیاسی این دو نفر به کجا انجامید، گفت: او تفکردولتی دارد ولی من با او کاری ندارم. این مسائل هم در صحن علنی معمولا تمام می​شود و حتی به راهروهای مجلس هم نمی​کشد.
نماینده قزوین که می​گفت در سه دور نمایندگی مجلس، هم با اصلاح​طلبان همکار بوده هم با آبادگرانی​ها و هم با دیگر اصولگرایان، ادامه داد: از باب هیاهو و پر سرو صدایی مجلس ششم بهتر از دو مجلس هفتم و هشتم بود. آن مجلس هم جنجال داشت هم دعوا. اما اصولگراها مدعی خیلی چیزها بودند و مجالس خودشان را بهترین دوره می​دانند اما هم اکنون پایان تلخی را دارند سپری می​کنند.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 204802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
    85 1
    اصولگریان دارند چوب کارهاشونو میخورند مجلس هفتم و هشتم منفعل ترین مجلس بود
  • بدون نام IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
    17 47
    خدا میدونه چقدر دلش میخواست امسال هم رای بیاره
  • بدون نام IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
    40 8
    واقعا درسته ...
  • كسري US ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
    9 38
    با سلام حالا كسي ندونه ايشون خيلي خوب كار كرده ما اهالي بخش بويين زهرا شهر شهيد پرور آبگرم هستيم زماني كه ايشان نماينده ما بود اصلا كاري نكرد كه حالا بخواد از ديگران انتقاد كنه از تمام اهالي سياسيون دعوت مي كنم كه بي زحمت يه سري به آبگرم بزنيد و ببينيد كه چقدر پول بيت المال و سرمايه ملي را دارن بيهوده هدر ميدن وضعيت خيابانها و كوچه ها نابسامانه وضعيت شغل و درامد پايينه و اكثرا رو آوردن به مواد مخدر جايي براي تفريح جوانان نيست امثال پارك و سينما از آقاي رئيس جمهور محترم خواهش مي كنم رسيدگي كنن با تشكر
    • مهدی IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
      6 1
      همه میدونن که اکثریت نماینده ها فقط برای سیاست میرن به مجلس نه خدمت به مردم
  • بدون نام IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
    4 0
    آقا کسری لابد توقع داری دکتــــــر بیاد وعلیجانی را بدلیل کم کاری محاکمه کنه چون در خواست رسیدگی داشتی ! لابد نمی دونی نماینده مجلس کار اجرایی نمی کنه انشالله خدا بشما سلامتی بده
  • حقیقت US ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۴
    6 1
    دوست عزیز کسری جان.اگه شما امکانات رفاهی ندارید و وضعیت شهرتون خرابه مقصر اقای علیخانی نیست.برید یقه ی کسی رو بگیرید که الان نمایندتونه و منتطره ببینه اداره راه سازی کجا رو اسفالت میکنه تا زود بپره بگه من اسفالت کردم. یا فلان چیزو من اوردم.
  • شادمان IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۴
    1 8
    آقاي عليخاني مثل اينكه نميخواهد يك كمي به خود و اعمالش فكر كند و با فرافكني ميخواهد ذهنها را منحرف كند ......آقا بيشتر عمر گذشته يك كمي هم به فكر آخرت باش البته اگر اعتقاد داري!
  • بدون نام IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۵
    0 4
    جبهه هاي اصولگرايي و متحد با چشم باز ميدونن دارن چي كار ميكنن، عليخاني خوابه.
  • حزب الله IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۵
    0 2
    برادر این ریزشها باید باشد اینا وصله ما اصولگراین نبودن شما خوابید
  • بدون نام IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۷
    2 0
    علیخانی درست می گوید روزی می رسد که هین جبهه پایداری هم خودش را می خورد