انتشارات بامداد کتاب دو اثر «تغذیه و ورزش مناسب برای کنترل وزن و تندرستی» و «پیاده روی» را با هدف مطالعه بهتر در جهت حفظ سلامتی و تناسب اندام ساکنان شهرهای بزرگ منتشرکرد.


به گزارش خبرآنلاین، کتاب «پیاده روی» با عنوان دوم راهپیمایی نوشته جف گالووی با ترجمه محمد رضا دهخدا و عباس نصر آبادی با هدف شرح فواید و خواص پیاده روی و تاثیر مستقیم آن بر سلامت بدن منتشر شده است. در مقدمه این کتاب می خوانیم: پیاده روی ورزشی بسیار ساده و آسان است که بدون نیاز به لوازم تخصصی ورزشی قابل اجراست و هر شخصی روزانه به واسطه فعالیت و کاری که انجام می دهد خواه ناخواه پیاده روی می کند. تشویق مردم به پیاده روی بسیار ارزشمند است گسترش پیاده روی یکی از عوامل بسیار موثر در بالا بردن کیفیت اجتماعی و غنا بخشیدن به فعالیتهای لذت بخش فرهنگی و روحی مورد نیاز است.»

 

این کتاب در 30 فصل تدوین شده که «پیاده روی برای همه، چگونه پیاده روی ما را خوش اندام می کند، خرید کفش های مناسب، برای کاهش چربی بدن شما به چه چیز نیاز دارد، رژیم غذایی یک فرد ورزشکار، حرکات کششی، کنار آمدن با شرایط جوی، گرفتگی عضلانی و دیگر مشکلات پیاده روی و...» از جمله عناوین فصلهای این کتاب هستند.

 

بنابراین گزارش، این ناشر که به طور ویژه در حوزه سلامت، ورزش و تناسب اندام کتاب های متعددی را به صورت ترجمه منتشر کرده است، همچنین «تغذیه و ورزش مناسب برای کنترل وزن و تندرستی» اثر بی دان فرانکس را با ترجمه علی زرگری، علیرضا ایزدی و ولی شاهدی منتشر کرده که به بررسی ارتباط میان تغذیه و ورزش برای کنترل وزن پرداخته است. ناشر در مقدمه این کتاب آورده است: صنعتی شدن کشورهای در حال توسعه باعث افزایش نرخ بی تحرکی و در پی آن بروز چاقی و انواع بیماری ها شده است از طرفی دیگر انتشار کتابهای حجیم تغذیه و تندرستی و همچنین ایجاد مراکز شبه تجارتی مشاوره تغذیه و تندرستی، روز به روز در حال افزایش است. در این میان آنچه اغلب بدان بی توجهی می شود نبود وقت و حوصله کافی برای خواندن کتابهای حجیم و در برخی مواقع کم محتوا و نیز نبود امکانات مالی جهت اخذ مشاوره تغدیه و تندرستی برای بسیاری از اقشار جامعه است در این اثر سوالات مطرح درباره تغذیه و ورزش مناسب برای کنترل وزن و تندرستی پاسخ داده شده است.

 

این اثر در سه فصل با عناوین کنترل وزن، خوردن سالم و آمادگی هوازی تدوین شده است.

 

انتشارات بامداد کتاب «پیاده روی» را با قیمت 7500تومان و «تغذیه و ورزش» با قیمت 2500تومان منتشر کرده است.
 

ساکنان پایتخت، برای تهیه این دو کتاب (در صورت توزیع در بازار نشر) کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 205878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۴
    15 5
    7500 تومن !! واسه همینه که اینقدر نرح مطالعه پائین دیگه
  • بدون نام IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    10 1
    واقعا كه ؟؟؟؟؟؟؟؟اگه پيتزا بود كه تا 20 هزار توامن هم پول مي داديد. نرخ مطالعه به فرهنگ ما بر ميگرده نه قيمت كتاب
    • احسان DE ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
      2 0
      20000 پیتزا؟خوب آدم گرسنه که نمیتونه کتاب بخونه.اول نیازهای اولیه باید تامین شه جانم.البته بنده خودم کتابخوان با سابقه ام.از دبستان رمان میخوندم تا حالا که فوقم.البته حرفتون درسته.باید عادت بشه کتابخونی.اما گرونی کتاب رو توجیه نمی کنه.
  • منتقد IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    1 0
    پياده روي و ورزش خوبه- پيتزا هم ضرر داره - مطالعه هم خوبه