کارلوس کروش از مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته مسابقات درخواست کرد تا روی بازیکنان مصدوم تیم ملی حساسیت بیشتری به خرج دهند.

به گزارش خبرآنلاین؛ سرمربی تیم ملی که اخیرا بابت حضور جباری در ترکیب استقلال و مصدومیت دوباره او، بدجور شاکی شده بود در جلسه حمایت از تیم ملی، از مسئولان درخواست کرد تا روی این موضوع حساسیت زیادی داشته باشند. در بحث آندارنیک تیموریان و خسرو حیدری نیز کارلوس کروش دچار ابهاماتی شد و حتی از پزشکان تیم ملی خواست تا روی وضعیت این دو بازیکن، حساس باشند. ولی به دلیل ناهماهنگی، باشگاه استقلال به این موضوع واکنش نشان داد تا سرانجام کروش در ابتدای سال و در جلسه ای که با مسئولان فدراسیون داشت از آنها خواست تا در این زمینه تصمیمی اتخاذ کنند.
او توضیح داد: «وقتی بازیکن آسیب دیده در باشگاهش بازی می کند، دیگر نمی تواند به ما کمک کند.» همین موضوع باعث شد تا بهروان سرپرست کمیته مسابقات دیروز ابلاغیه ای تنظیم کند و به تمام باشگاهها ارسال کند. در این ابلاغیه ذکر شده که تمام مسایل پزشکی بازیکنان ملی پوش باید با کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال هماهنگ شود تا اتفاقات قبل دوباره رخ ندهد. کروش اعتقاد دارد برخی از باشگاههای لیگ برتر برای گرفتن نتیجه حاضرند به هر نحوی شده از بازیکنان خود استفاده کنند و همین موضوع باعث شده تا تیم ملی نیز ضربه بخورد.
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 205974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    50 19
    قابل توجه اقای مظلومی
  • کوثر پرسپولیسی IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    10 6
    مصدومیتشون سیاسیه ؟
  • رضا IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    18 7
    قابل توجه برنامه ریزان لیگ که اینقدر بازی های فشرده برای تیمها نگذارن.بابا تو اروپا هم بمدت 4ماه پشت سرهم سه روز سه روز برای یک تیم بازی نمیگذارن.البته اگر به خبر آن لاین برنخوره این تقصیر خود کیروش هم هست وقتی واسه یک بازی تدارکاتی با اردن ویک بازی تشریفاتی با قطر لیگ رو بیست روز تعطیل می کنه نتیجه همینه دیگه
  • بدون نام IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    21 0
    واقعا برای خبر آنلاین متاسفم که نظر من رو چاپ نمیکنه حداقل تا بحال 10 بار نظر دادم
  • بدون نام IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    16 4
    فدراسیون نباید این برنامه ریزی رو برای استقلال میکرد که نه استقلال صربه بخوره نه تیم ملی. وقتی به مدت 9 ماه هر 3 یا 4 روز یکبار بازی میکنن انتظار بیشتری نمیشه داشت.
  • بدون نام IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
    7 19
    چرا نظر اصلی منو که اولین نظر این خبر بود رو چاپ نکردید؟ حمایت کورکورانه از مربی خارجی اصلا خوب نیست.
    • احسان IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
      9 2
      حمايت كوركورانه از امير قلعه نويي حتما خوبه؟! كدوم كوركورانه...اصلا حمايت خاصي ميشه كه حالا بخواد كوركورانه باشه يا غير كوركورانه؟
  • معصومه IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
    2 4
    به ایشون ربطی نداره؟؟وقتی تیمهای اروپایی به خاطر مصدومیت بازیکنشون تو بازی های ملی میخوان جریمه بگیرن دیگه این آقا چی میگی؟؟ایشونم مثه اینکه یاد گرفته به باشگاه ها زور بگه!!