روزنامه خراسان نوشت:

دو سارق بدون نقاب و سلاح با ورود به شعبه بانک ملت در شهرک طرق مشهد بیش از صد میلیون تومان وجه نقد را به سرقت بردند.

سرهنگ پاسدار احد کریمی فرمانده انتظامی مشهد با اعلام این خبر گفت: در ساعت 7:30 صبح روز 28 اسفند دو سارق هم زمان با ورود حسابدار بانک وارد بانک شدند و با تهدید وی اقدام به باز کردن در گاوصندوق حاوی وجوه نقد کردند و پس از باز شدن گاوصندوق بیش از 100 میلیون تومان وجه نقد را به سرقت بردند.

سرهنگ کریمی افزود: این دو سارق بدون هیچ گونه سلاحی و در حالی که حتی چهره خود را هم نپوشانده بودند وارد بانک شدند و پس از سرقت وجوه نقد با خودروی حسابدار بانک که دربیرون پارک بود از محل گریختند. پس از این سرقت، موضوع از طریق کارمند بانک به پلیس اطلاع داده شد و حسابدار بانک به مأموران گفت: سارقان پس از سرقت پول ها، خودروی من را نیز سرقت کردند و از محل متواری شدند.

رئیس پلیس مشهد گفت: به منظور شناسایی و دستگیری سارقان، مأموران پلیس شماره پلاک خودرو را از مالک آن خواستند که وی در مرحله اول شماره پلاک خودروی خود را اشتباهی به مأموران داد اما پس از نیم ساعت شماره صحیح پلاک خودرو را اعلام کرد. مأموران پس از مدتی جست وجو خودروی مسروقه را نیز در یک کیلومتری محل سرقت کشف کردند.

سرهنگ کریمی خاطرنشان کرد بانک مورد نظر فاقد دوربین امنیتی و حتی پدال آژیر بوده است و پیش از وقوع سرقت نیز مأموران انتظامی چندین بار هشدارهای لازم را به مسئولان بانک در این باره داده بودند. وی با بیان این که نحوه سرقت مذکور شبهه ناک است افزود: حسابدار بانک مورد بازجویی های فنی قرار گرفت و مأموران در تلاش هستند تا هر چه سریع تر سارقان را شناسایی و دستگیر کنند.

47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 205992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ب س IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
    2 0
    نمیشه زود قضاوت کرد اما خوب بدون زور اسلحه پول دادن و شماره اشتباه دادن و...زیادی هم شبهه ناکه!!!!