دور جدید برخورد با بدپوششان، مزاحمان نوامیس و اراذل و اوباش در پایتخت شروع شد که این بار برخورد با بد پوششی در دو بخش تولیدکنندگان، واردکنندگان و مصرف کنندگان انجام می‌شود.

 به گزارش خبرآنلاین، نیروی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرده است که طرح برخورد با اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی که یکی از مهمترین شاخص های طرح امنیت محله محور در پایتخت است در سال گذشته با قدرت اجرا شد. اجرای این طرح منجر به دستگیری تعداد زیادی از مخلان نظم و امنیت عمومی شد. خوشبختانه با اقدامات موثر پلیس تعداد اراذل و اوباش سطح یک نسبت به گذشته کمتر شد.

اجرای طرح برخورد با بدحجابی، بدپوششی و مانکنهای لباس های مبتذل چند سالی است که در شهر آغاز شده است و دور جدید اجرای آن نیز بنا به خواست مردم انجام می شود.

با توجه به برنامه جدید نیروی انتظامی، برخورد با بد پوششی در دو مبحث تولید کنندگان، واردکنندگان و مصرف کنندگان انجام می شود به طوری که همزمان با اغاز طرح تمامی مراکز تولیدی و توزیعی لباس در شهر تهران شناسایی شده و هشدارهای لازم به آنها داده شد. در صورت توجه نکردن به این هشدارها مراکز متخلف پلمب خواهند شد.

همچنین اعلام شده است که بعد دیگر اجرای این طرح شامل استقرار گشت های ثابت خودرویی امنیت اخلاقی در میادین، مجتمع های تجاری و خیابانها و گشت های موتور سوار انتظامی و راهنمایی در بزرگراههای شهر تهران است. این گشت ها با افرادی که وضعیت پوشش نامناسب دارند و از مصادیق بدپوششی هستند برخورد می کند.
47232
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 209683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 52
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
    برخورد با اراذل و اوباش لازم است. اما برخورد فیزیکی با مردم برای رعایت حجاب و ریختن به منازل برای جمع کردن ماهواره ها نتیجه معکوس می دهد داشتن یا نداشتن ماهواره حریم خصوصی مردم است در هیچ جای دنیا چنین برخوردهای فیزیکی مشاهده نمی شود.حتی در شهر مکه معظمه در فاصله چند صد متری از مسجد الحرام پشت بام منازل مملو از بشقابهای ماهواره است.به احتمال زیاد این مطلب را چاپ نمی کنید.
    • فرهاد GB ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
      کاملا موافقم
    • احمد IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
      4 139
      آفرين بر تو كه درختان ميوه را خوب ميشناسي و به هر كدام هزار درهمش ميدهي!!!
    • رضا IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
      سلام در برخی موارد قوه ی قهریه لازم است اگر چه مقداری تنش ایجاد کند. درضمن مراقب باشید عربستان با حکومت وهابی گری خود هیچ کاری نمی کند مگر به ضرر اسلام باشد. یا زهرا (س)
    • بدون نام IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
      9 63
      بخاطر بی حجابی وفقر است فساد میاد وبدبینانه ترهم نگاه کنی تجاوز بوجودمیاد
    • بدون نام IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
      29 2
      لصفا حدیث امام علی ع رو تحریف نکنید ایشون فرمودند : «از دري كه فقر وارد شود از در ديگر دين و ايمان خارج ميشود». یعنی فقر که بیاد دین و حجاب و... که متزلزل میشه و از بین میره.
  • رضابأشهر ضبا IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
    خوب اگه جلوي توليد كننده و واردكننده گرفته بشه ديگه مصرف كننده از كجا بياره كه بپوشه پس اگه تمركز بر روي اونها باشه ديگه از برخورد با مردم هم معاف ميشيد و جو جامعه هم صافتر ميمونه مگر اينكه اين معادله اشتباه باشه
  • reza IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
    حرفات تو نگاه اول درست به نطر می رسه ولی بی حجابی و داشتن ماهواره خلاف قانونه چه خوشمون بیاد چه نیاد چون که قانون از همه چی بالاتره ورفتار پلیس هم توجیه پذیر ما نباید قانونو فقط تا جایی قبول داشته باشیم که به سودمون باشه و اگر برخلاف عقایدمون بود اونو رد کنیم
    • بدون نام IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
      من موافقم. قانون و شرع وقتی می گن ماهواره ممنوع است و حجاب در ایران اجباری است، باید اجرا شود. اگر خیلی ادعاتون گوش فلک رو کر کرده، برید قانون عوض کنید.
    • مهدی IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
      161 7
      پس این قانونی که ما داریم ضد اسلامه چون هیچ جای قرآن ننوشته زنی که به اسلام اعتقاد نداره باید حجاب داشته باشه !
    • بدون نام IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
      45 3
      یعنی شما موافقی که مثلا تو فرانسه هم قانوووونه دیگه !!!! قانونه !! حجاب ممنوع باشه؟؟‌
  • بدون نام DE ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
    92 13
    بهتر است کار فرهنگی از دوران ابتدایی انجام شود تا مسائل ارزشی نهادی شود ، هیچ وقت با اجبار کاری درست نشده ، چون درونی نمیشود و رعایت ظاهری تنها به خاطر ترس از قانون است نه اعتقاد درونی
    • بدون نام IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
      52 2
      هموطن گرامی رویه همه ما از زمان دبستان کار شده، ولی.. اوجش هم بچه های دهه 60 بودن، مراسم صبحگاه و... یادمون نرفته
  • بدون نام IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
    142 2
    بی‌احترامی به علوم انسانی نشانه‌ی جهل اندر جهل است. بی‌نهایت جهل... این کار‌ها نتیجه‌ي معکوس می‌دهد. به خدا ذره‌ای جامعه را با هنر و علوم اجتماعی هم هدایت کردن طوری نمی‌شود و همه نفع می‌بریم.
  • محمد IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
    تا وقتی به جای عفاف فقط به حجاب توجه شود مشکل حل نمی‌شود
  • داد IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
    تو رو خدا مردم رو اذیت نکنید تحت عنوان هر طرحی
    • رضا روز IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
      8 151
      دل سوزان حکومت فقط و فقط تبری و تولا (دشمنی با دشمنان خدا و دوستی با دوستان خدا ) را اجرا و انجام می دهند. یا زهرا (س)
  • محمد IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
    227 9
    آقایون به خدا قسم مشکل ما دیش مردم بالای پشت بوم ها و موی زن ها که بیرون اومده نیست ! به مشکلات اساسی رسیدگی کنین
  • بدون نام IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
    182 8
    یعنی همه چی تو جامعه درست شده فقط بد لباسی مونده
  • بی نام IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
    162 5
    آیا همه کارها به درستی انجام شده و حال معطل چنین برخوردهایی بودیم؟چرا برای کنترل قیمتها تیمی این چنینی تشکیل نمیدهند تا سریعا جواب دهد؟!
  • اکبر US ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
    58 8
    سلام.با این بگیر و ببند ها کاری از پیش نمی رود باید ریشه یابی کرد.در مرحله اول باید الگوی خوب و مناسب ایرانی اسلامی برای مردم تعریف شود تا آن ها گرایش به مدل های غربی نداشته باشند.الان تو این سی و اندی ساله چه کار برای ارائه یک الگوی خوب ایرانی برای جوانان کردیم؟ کارمان فقط شده لعن و نفرین فرستادن برای کشور های غربی و باز کردن نوشابه برای هموطنان خودی.تو این زمینه هیچ کس مقصر نیست جز کسایی که ادعای اسلام می کنند اما روش و الگوی اجرایی اون رو اون طور که باید و شاید نمی فهمند.به امید روزی که این نسل خاطره ی بدی از انقلاب و انقلابی ها در ذهنشون نباشد.
  • پرسپولیسیه دو اتیشه IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
    147 4
    این برادرا تو عکس این خبر چرا هیچوقت شعاره فریاد از بی عدالتی یا گرانی یا فقر نمیدن؟ پیدا کنید پرتقال فروش را!!!!خواهشن سانسور نکنید و ثابت کنید بی طرفید
  • محمود IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
    150 3
    ای کاش یه طرح امنیت اقتصادی هم می ذاشتن! توجه کردن به معلول هایی مثل حجاب ،آدرس غلط دادن برای منحرف کردن اذهان عمومی از فساد اقتصادی است.....
  • بدون نام IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
    130 0
    فریاد از گرانی اگه راست میگی
  • مجید IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
    5 215
    بنظرم کار درستی انجام میشه شاید خیلی کسی از حرفم خوشش نیاد ولی در کل طرح خوبیه . زن در چادر بسیار زیباست . انشالله برادران در کارشون هر روز بیشتر از روز قبل موفق باشند تا جلوی فساد و بی بندباری گرفته بشه . بنظرم باید شرایط پیش بیاد که خانم ها به راحتی گواهینامه نگیرند و تحت شرایطی همچو متاهل بودن و رضایت همسر یا پدر گواهینامه بگیرند .
    • محمد IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
      157 2
      تو حق نداری درباره اینکه زن تو چه پوششی زیبا تره تصمیم بگیری !
    • مهدی IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
      123 3
      بله حرف شما درست ولی به شرط اینکه خودش چادر رو انتخاب کنه نه اینکه سرش کنن
    • بدون نام US ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
      125 6
      می‌دونی حرفات بیان افکارته؟ و وای به متحجر که آبروی دین رو ببره. وای به حال کسانی که از قرآن فقط یک سخن را برداشت کنه. آخه چرا نمیری دنبال علم،‌ چرا نمی‌ری دنبال آرامش؟ چرا نمی‌ری دنبال زیبایی؟؟ برای اینکه سخته ولی گیر دادن به یه مسا‌له‌ی ساده مثله حجاب براحتی از مغز سادت بر می‌یاد. خدا همگی رابه راه راست هدایت کند.
    • بدون نام IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
      75 3
      کاملا مخالفم
    • بی نام IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
      76 2
      کاملا مخالفم
    • مجید IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
      5 97
      خب مخالف باشید به من چه مربوطه؟ یه کسایی دیگه قانون تعیین میکنند منم مثل شما نظرمو گفتم . بلد باشیم به عقیده همدیگه احترام بزاریم دوستان .من نه قوه مجریه ام نه مقننه
  • بدون نام IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
    108 0
    کاش با مزاحمان نوامیس برخورد کنند. همه پایتخت پلیسی شده است برای برخورد با مزاحمان نوامیس؟ اگر اینطور است چرا جلوی خودروها را می گیرند و در مورد نسبت آنها می پرسند؟
  • بدون نام IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
    86 2
    طبق قانون هر کاری میکنید بکنید ولی وجدانن جلوی در مغازه مردم در مراکز خرید چهار تا چهارتا مآمور نذارید .والا داریم مالیات میدیم خرج داریم .
  • محمد IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
    92 6
    شما فکر زن رو اصلاح کنید خودش بهترین پوشش رو انتخاب میکنه.....دکتر شریعتی
  • بدون نام IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
    101 2
    اقا مجید شما نظرتو واسه خودت نگه دار . اینی که شما میگی واسه زمان قاجاره.چه حرفیه میزنی
  • بدون نام IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
    119 3
    اقا اصلا دیگه نه دزد داریم نه جرمی.نه گرونی داریم نه زور گیری.همه چی خوبو ارومه.فقط ساماندهی لباسا مونده همین.
  • بدون نام IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
    102 4
    مامور میزاریم که فقط به پوشش مردم نگاه کنه بعد گیر بده خوب همین پولیکه واسه اینکار بیهوده گذاشته میشرو خیلی کارای مهمتر میشه کرد واسه جامعمون.به خدا حیف پول بیت المال که واسه این کار از بین میره
    • بدون نام US ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
      34 0
      چقدر مشکل ما حل شده کمی به صفحه حوادث نگاه کنید .
  • محسن IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
    112 1
    متاسفانه دیده شده که در این طرح از افرادی استفاده میکنن که انگار با مردم پدر کشتگی دارن و به جای اینکه با روی خوش تذکر بدن با عصبانیت و توهین شخصیت مردم را زیر سوال میبرن و با زننده ترین برخورد مردم را جریمه میکنن. خواهشن اگر طرحی رو میخواین اجرا کنین به شخصیت مردم احترام بزارین تا مردم هم به شما احترام بزارن.
    • رضا IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
      24 0
      موافقم.جامع هاي از هر نظر پيشرفت ميكنه كه مردمش حس كنن كه احترامشون حفظ ميشه
  • یکی از همین مردم IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
    112 2
    بخدا مشکل ما این نیست. ما پول نداریم.
    • reza IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
      40 1
      مشکل ما برداشت اشتباه از دینمونه
  • بدون نام IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
    53 1
    شما خودتون حد و مرز هاتون یکی نیست ... یه نگاهی به تلویزیون بندازید با چه پوششی ظاهر می شن هنرپیشه ها یه تار موشون بیرون نیست آرایش ها هم معمولا خیلی کم هست ... بعد فیلم های سینمایی رو ببینید همین دیروز یه فیلمی داشتم می دیدم هنرپیشه ی زن فیلم شال رو در میاورد از سرش سنگین تر بود ... من می گم شما خودتون تکلیفتون روشن نیست تلویزیونتون اینجوریه سینما تون هم به این شکل ... یه روز می گن اینترنت رو حذف و ملی می شه یه روز هم به تفریح و حجاب و عفافمون گیر می دن ... این همه فشار و توی منگنه گذاشتن ما چه نتیجه ای داره ؟ آخه ما جوونا دیگه چیکار کنیم ؟ خدایا به ما صبر بده ! خبر آنلاین لطفا نظر من رو چاپ کنید !!!!
  • امید IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
    59 1
    ایا پیامبر با شمشیر زنان عرب را با حجاب کرد حجاب باید بر قلب و وجود ادم رخنه کند نه بازور واجبار گیریم که در خیابان حجاب داشته باشن ولی دیگر جا ها چی
  • مرتضی IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
    6 57
    موافقم واقعا بعضی ها شورشو در آوردن باید جلوی واردات لباسهای بد و تولید و فروش لباسهای بد رو بگیرن
  • امیر IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
    70 1
    بابا مردیم از گرونی!!!! فکر اقتصاد باشید. این راه برطرف کردن بدحجابی نیست!!!! مملت را الکی پلیسی نکنید!!! چه دلیلی داره مأمور موتور سوار بزارید تا تو ماشین مردم رو ببینه!!! کی گفته که این مأمورها محرم هستند. جون مادرت سانسور نکن...........
  • بدون نام US ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
    59 1
    اونوقت کی با موتور سوار متخلف برخورد کنه ؟
  • بدون نام IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
    30 1
    اخه از بیرون ماشین چطوری میفهمن که مانتو تا کجاست ..توی ماشین رو که نمیبینن ...؟
  • رضا IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
    30 0
    نبايد يك سبك خاص زندگي رو به همه تحميل كنيم.حتي حقيقت خالص هم وقتي بازور اعمال بشه فساده
  • بدون نام US ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
    37 1
    یعنی مشکلات جوانان ما فقط اینه؟؟؟؟؟ یادش بخیر!
  • بدون نام IR ۰۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
    17 0
    آمار رای مردم به این نظرات خیلی جالبه. اونایی که با این جور طرحها موافقند ببیند مردم چند درصدشون موافقند. فرضا این طرح از نظر موافقین درست باشه همینکه اینهمه مخالف داره پس غلطه حتی اگه مخالفین اشتباه فکر کنن!
  • علي IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
    1 9
    چند پيشنهاد در مورد نحوه‌ي برخورد با اين مسأله دارم. در مورد ماهواره ميشه مكان مورد نظري كه به قول مأمور مربوطه دچار تخلف شده را شناسايي كرده و سپس با ارسال نامه اي از شخص ساكن آن مكان خواست ظرف مهلت مقرر نسبت به جمع آوري دستگاه اقدام كند و در صورت مشاهده در مراجعه بعدي به مراجع قضايي موضوع را ارجاع كرد. و اما در مورد حجاب هم همينطور. به اين صورت كه شخص مورد نظر شناسايي شده و با استفاده از پوشش موجود از او بخواهند نسبت به رفع اشكال اقدام كند. البته بعيده با اين پيشنهاد موافقت بشه.