مهر نوشت:

زن جنایتکار که برای ازدواج با پسر مورد علاقه اش دو آدمکش اجیر کرده بود تا شوهرش را به قتل برسانند، پس از 10 ماه سکوت لب به اعتراف گشود.
ساعت هشت صبح 17 تیر ماه سال گذشته کشف جسد مردی در جاده تلو به ماموران کلانتری 144 تهرانپارس اطلاع داده شد. با حضور قاضی رودگر و عوامل بررسی صحنه جرم در محل مشخص شد که جسد متعلق به فردی حدود 40 ساله است که به علت انسداد مجاری تنفسی به قتل رسیده و جسدش در آن محل رها شده است. ماموران با انجام تحقیقات و بررسی پرونده های فقدانی موفق به شناسایی هویت مقتول به نام ابراهیم 40 ساله شدند.

کارآگاهان با انجام تحقیقات از همکاران ، دوستان و بستگان مقتول دریافتند که وی با هیچ کس اختلاف مالی و یا مشکل شخصی نداشته است به همین خاطر در ادامه ، تحقیقات از اعضای خانواده مقتول را در دستور کار خود قرار داده و اطلاع پیدا کردند که جوانی 36 ساله به نام فرزاد ، با همسر مقتول نام ستاره 32 ساله در ارتباط بوده است.این فرد در اظهارات خود آشنایی خود با ستاره را قبول کرد اما مدعی شد که تنها در زمینه خرید و فروش تلفن همراه با ستاره ارتباط داشته است.

با توجه به تناقضات موجود در اظهارات فرزاد ، وی 22 اسفند بازداشت و پس از چندین روز انکار به ناچار لب به اعتراف گشود و مدعی شد: ساعت 10 صبح 17 تیر ستاره با من تماس گرفت و عنوان کرد که همسرش را توسط شخصی که به او پول پرداخت کرده، به قتل رسانده است.

کارآگاهان سپس ستاره را دستگیر و او به نقش خود در ارتکاب جنایت اعتراف اما در ادامه مدعی شد که هیچ آشنایی و شناختی از عاملان اصلی قتل نداشته و فرزاد یک مجرم سابقه دار به نام کامران را به وی معرفی کرده است.

او به ماموران گفت: حدود 8 سال پیش با فرزاد آشنا شدم. در طی این چند سال ، وی علاقه زیادی به من نشان می داد و من نیز به وی علاقه پیدا کردم . من می خواستم از شوهرم جدا شده و با فرزاد ازدواج کنم اما او می گفت که اگر طلاق بگیری با تو ازدواج نخواهم کرد. یک سال در گوش من خواند که همسرم را از میان برداریم تا اینکه پیشنهاد کرد که به کامران که خلافکار هم بود پول بدهیم تا کار شوهرم را تمام کند. به او گفتم که من پول ندارم که او قبول کرد این پول را بدهد. حدود 8 ماه من به کامران می گفتم که این کار را انجام دهد تا اینکه قبول کرد. با او هماهنگ کردم که در ساعت شش صبح زمانی که همسرم از خانه خارج می شود او در سر کوچه با ماشین منتظر بماند و همسرم را به عنوان مسافر سوار کند.

با توجه به فراری شدن کامران  36 ساله و همچنین سوابق متعدد متهم در ارتکاب جرایم مختلف ، کارآگاهان مشخصات متهم را در اختیار تمامی مراکز انتظامی به ویژه مراکز انتظامی تهران بزرگ قرار دادند که مشخص شد کامران در فروردین ماه سال 91 در حین ارتکاب سرقت خودرو از سوی مأموران کلانتری 207 پردیس دستگیر شده است. بلافاصله هماهنگی لازم با قاضی انجام و متهم در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز تحقیقات از کامران وی ضمن معرفی همدست خود به نام اصغر 32 ساله در اعترافات اولیه خود به کارآگاهان گفت : زمانیکه پیشنهاد قتل از سوی همسر مقتول به من داده شد ، آن را قبول نکرده اما با اصرار فراوان ستاره و پیشنهاد پرداخت پول ، سرانجام پس از هشت ماه قبول کردم تا با همدستی یکی از دوستانم به نام اصغر این کار را انجام دهم .

کامران در اعترافات خود به کارآگاهان گفت : پس از قبول پیشنهاد همسر مقتول، به همراه اصغر در شب قبل از حادثه اقدام به مصرف شیشه و کراک کرده و ساعت شش صبح بامداد با یک پراید مشکی به سر کوچه محل سکونت مقتول رفته تا اینکه همسر مقتول به ما اطلاع داد که همسرش از خانه خارج شده است. با استفاده از تصویر مقتول او را شناسایی کرده و به عنوان مسافر سوار کردیم. در حالی که او در صندلی کنار راننده و اصغر نیز در صندلی عقب نشسته بود شروع به حرکت به سمت خیابان دماوند کردیم. پس از رسیدن به چهارراه سیدالشهداء، از مسیر اصلی خارج شده و در یک خیابان خلوت توقف کردیم. در همین لحظه اصغر طناب را به دور گردن مقتول انداخت و از آنجائیکه مقتول بسیار قوی هیکل بود و مقاومت زیادی می کرد، با کمک یکدیگر آنقدر طناب را به دو گردن او فشار داده و آن را نگه داشتیم که خفه شد. پس از اطمینان از کشته شدن مقتول، جنازه اش را به جاده تلو برده و رها کردیم و برای آنکه به ستاره اطمینان دهیم که کار را انجام دادیم ، گوشی تلفن همراه و ساعت مچی مقتول را به وی نشان داده تا او از مرگ همسرش اطمینان پیدا کند.

 سرانجام ظهر روز دوم اردیبهشت اصغر سوار بر یک دستگاه پراید سفید رنگ در میدان رهبر مورد شناسایی قرار گرفت که قبل از هرگونه اطلاع از حضور کارآگاهان در محل و اقدام به فرار ، دستگیر شد.

با انتقال اصغر به اداره دهم و آغاز تحقیقات، وی نیز در اعترافات خود عنوان کرد که به اصرار کامران و به علت اعتیاد شدید به مصرف مواد قبول کرده است تا در ارتکاب این جنایت مشارکت داشته باشد و پس از ارتکاب جنایت نیز تنها مبلغ 50 هزار تومان به او داده شده و قرار بوده تا پول بیشتری تا بعد از ظهر همان روز جنایت به او پرداخت شود ، اما پس از آن پولی دریافت نکرده است.

47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 209690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 49
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
    76 20
    لعنت خدا به تو ای زن نا نجیب
  • بدون نام IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
    73 8
    50 هزار تومن؟ انگار این یکی با تورم زیاد نمیشه ، مملکته جالبی داریم
  • max IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
    56 7
    خانم هایی که دیروز طرفدار پیر مرد عاشق پاکستانی شده بودند کجاییند
  • جواد IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
    87 4
    مقتول پسر خاله من بود پسر خاله بی گناه من به خاطر حوس رانی زن خیانت کارش کشته شد انشا... که خبر مرگش بیرون بیاد قاتل اصلی همین زن هست باید اون اعدام بشه تا طعم خفگی رو بچشه کسی که برنامه قتل همسرش را مدیریت میکنه زود تر از قاتل باید اعدام بشه حتی با اینکه قاتل هم متاسفانه فامیل ماست هشت سال خیانت کردن چیزی بود که پسر خاله بی گناه من نمیدانست وبه خاطر این خیلی مفت از بین ما رفت خدا لعنتت کنه ریحانه که خودتو ستاره صدا میزدی انشا... اون دنیا به وصال فرزاد جونت برسی از اول هم لیاقتت همون ادم ها بودن حداقل از دخترت خجالت میکشیدی
  • لیلا (دختر خاله مقتول) IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
    62 1
    از همون روز اول هم معلوم بود که کار کار زنشه. دو ساله که داره برای یک فامیل فیلم بازی می کنه به نظر همه ما قاتل اصلی اونه. قاتلها حتی با این که کارشون این بوده از کشتن پسر خاله من طفره می رفتند اما هوسرانی زنش و اصرارهای مداوم او باعث شد تا به این کار راضی بشن. قاتل اصلی همین زنه. که باید به اشد مجازات برسه. کسی که راضی به کشتن یک انسان میشه و لحظه به لحظه برنامه قتلش رو مدیریت میکنه جنایتکار اصلیه. امیدواریم همونجا بوی تعفن بگیره. چون لاشه کثیفش هم به درد کسی نمی خوره. الان دیگه روح پسرخاله نازنینمون در آرامشه. اون بهشتی شد و زن هوسران و کثیفش ملعون در دنیا و آخرت.
  • nvd IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
    48 1
    جرات و البته حماقت میخاد که تو این دوره زمونه بری زن بگیری . اگه قرار باشه هرکس از اونور بیاد وبه زن ابراز علاقه کنه و اون هم بره شوهرش رو بکشه که دیگه جامعه نابود میشه
  • بدون نام IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
    14 44
    قضاوت با این کار کاره شما نیست پسر خاله مقتول اون مقتول هم واقعا بی گناه نبوده من خبرنگاره این خبر بودم و پلیسها گفتن مقتول یه لجنی بوده که با چندین نفر رابطه داشته و کلن ادم بی گناهی نبوده در ضمن خبر آنلاین خبر رو درست بزن همدست قاتل 50 هزار تومن گرفته فقط با 50 هزار تومن نبوده
    • بدون نام IR ۰۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
      39 14
      عجب! الحمد لله م چون اسم خبرنگار واقعی خبر فوق رو میدونیم با اجازه تون میریم اداره اگاهی و بعدش هم شما رو که می دونیم کی هستی خواهیم خواست. خانواده مقتول
  • بدون نام IR ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
    53 0
    ای ول بهت ستاره، عجب پشتکاری داشتی که هشت ماه دنبال قاتل گشتی. بیچاره قاتله که کارش این بود راضی نمی شد عجب آدم پیگیری بودی کاش برای حفظ زندگیت هم همین طوری تلاش میکردی
  • بدون نام IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
    33 1
    نمی دونم من خودم زن هستم آیا یک زن می تونه تا این حد پست بشه. من هر طور که این خبر را می خوانم نمی تونم قبول کنم یک زن با همسرش زندگی کنه در حالی که نقشه قتل اون را می کشه. چه طور تونسته 8 ماه تو فکر کشتنش باشه و در کنارش باشه هشت سال عمر و زندگی خودش را با یک نامرد گذرونده بس نبود چرا دیگه این بدبخت را کشتی می ذاشتی می رفتی نه با این زندگی می کردی نه با اون فرزاد لعنتی
  • بدون نام IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
    10 37
    فكر مي كنم نبايد زود قضاوت كرد اين خانوم همچنان متهم هست و هنوز اتهامش ثابت نشده. تا زماني كه دادگاه تشكيل بشه بايد همه صبور باشن. چه خبرنگار و چه خانواده مقتول. خودتون بارها و بارها ديديد كه حتي دادگاه هم تشكيل شده و اتهام كسي بهش تفهيم شده و مجرم شناخته شده ولي بعد از مدتي مجرم اصلي رو پيدا كردند. به نظر من مي بايست صبور بود و اجازه داد دادگاه و قانون كارش رو انجام بده. مطمئنا خون ريخته شده ي اين عزيز پايمال نخواهد شد.
    • محمد IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
      31 1
      آخه چی رو می خواهد ثابت کنه دیگه؟ اصل کار خیانت به شوهر و سپس طراحی نقشه قتل و در نهایت قتله که خودش اعتراف کرده؟ حتی جزئیاتش رو هم داره میگه! تمام متن خبر حاصل بازجویی بازپرس پرونده است. و اقعیت است در دادگاه هم همینا رو تکرار می کنه ولی با جزئیات بیشتر. ولی چیزی رو که منو داره الان اذیت میکنه اینه که هشت ماهه که داره پیگیری میکنه قاتل رو راضی کنه تا شوهرش رو بکشه اون قاتل با اون سنگدلیش اول راضی نمیشده! با اصرار متهم بالاخره راضی شده. حیف اون جمله "خدا انشا الله صبر بده" که من اون روز تشییع جنازه به تو گفتم ستاره !!!! کاش زبونم اون روز لال شده بود و بهت تسلیت نمی گفتم من به کی تسلیت گفتم! به قاتل محمد؟! اف بر تو که آبرویی برای اون پدر و مادر بیچاره ات نزاشتی ؟!
  • بدون نام IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
    34 1
    واقعا باورم نمیشه!چطور یک انسان میتواند نقشه قتل همسرش را بریزد و تا این حد طبیعی فیلم بازی کند-هیچ وقت آنروز تشییع جنازه آن مرحوم از ذهنم نمی رود-ریحانه یا همان ستاره قلابی آنچنان خودش را غصه دار نشان می داد که همه دلمان به حالش می سوخت غافل از اینکه این نقشه شوم کار خود او بوده -آخه یکی نیست بهش بگه حداقل فکر دخترت رو می کردی که تو این سن یتیم نشه-ببین چطور یک انسان را قربانی هوس های خود می کنند!واقعا جای تاسف دارد-م از میان ما رفت ولی این ننگ و بی آبرویی زنش است که به هیچ وجه پاک نمی شود و مطمئنم همه کسانی هم که این زن را از نزدیک میشناسند تا عمر دارند به او لعنت میفرستند که چطور پدری را از دختر و پسری را از خانواده اش گرفته است
  • بدون نام IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
    26 1
    من هنوز باورم نمیشه آخه مگه میشه آدم با یکی زندگی کنه ولی به یه نفر دیگه فکر کنه اونم 8سال خیلی سخته خیلی ای کاش قبل از اینکه دست به این کار میزد به عواقبش فکر می کرد مخصوصا اینکه فامیل هم بودن یه بمب انداخت تو یه فامیل دیگه هیچ جوره نمیشه درستش کرد و فراموش نمیشه هزار تا راه وجود داشت آخه چرا آخرین راه رو انتخاب کرد چرا کشتن؟ می تونست بذاره بره حتی فرار کنه اونجوری فقط بی آبرویی داشت ولی دیگه یه آدم بی گناه کشته نمی شد من نمیدونم چرا بعضی ها این کارارو میکنن اصلا عقلانی نیست رابطه داشتن پنهانی هیچ جورش خوب نیست چه برسه به این که دیگه شوهرم داشته خیانت بزرگیه وحشتناکه
  • بدون نام IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
    24 1
    در جواب دوستی که میگه این خانم هنوز اتهامش ثابت نشده باید گفت برو یه کم چیز یاد بگیر. فعلاً که همه چیز ثابت شده، خوب هم ثابت شده دادگاه هم تشکیل بشه همینه و چه بسا گندهای دیگه ازش در نیاد! ممکنه در جزئیات تفاوت باشه اما کلیت قضیه همینه و چیزی عوض نمیشه. این زن خیانتکار، جنایتکار و قاتله و باید طعم مجازات رو بچشه.
  • بدون نام IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
    26 3
    واقعاً چه سوزناک از بین ما رفتی. خیلی سوزناک. داغ نبودنت انگار تازه شده، همه منتظر بودیم یه روز قاتلت پیدا بشه تا خونت پایمال نشه حالا پیدا شده اونم با چه وضع اسفناکی! خیلی دردناکه، تو روزگاری که آدم موقع راه رفتن دلش نمیاد یک مورچه رو زیر پاش لگد کنه، شریک زندگی یک مرد در کنارش زندگی کنه و نقشه قتلش رو هم بکشه. هر چند هشت سال رفاقت با یک نامرد و خیانت به همسر، کم کم آدمو دچار قساوت قلبی می کنه که آخرش میشه برنامه ریزی مفصل برای از میان بردن شریک زندگی. لعنت خد ابه تو نانجیب ترین زنی که تا به امروز دیدم! کمترین چیزی که دل یک فامیل دل شکسته رو شاد میکنه مرگ این زن به فلاکت بارترین شکل ممکنه. ایشالله به زودی همین طور هم خواهد شد.
  • بدون نام IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
    25 1
    کمترین مجازات برای این زن طناب داره
  • یکی از فامیل های محمد خدا بیامورز IR ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
    21 2
    من از فامیلای پدری مقتول بیچاره هستم خدا لعنت کنه ریحانه که بر خودش اسمه ستاره گذاشته ستاره عمرش را خاموش کرد خداستاره زندگیش را خاموش کنه واعدامش کنن تا این امر در جامعه رواج پیدا نکنه خدا لعنش کنه ریحانه فتعلی بیگی
  • فامیل پدری محمد ابراهیم علی IR ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
    19 2
    عکس قاتل ها تو روزنامه زده شد امیدوارم عکس ریحانه وفرزاد هم زده بشه تا ملت ببینن
  • فامیل محمد IR ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
    19 1
    خدا لعنت کنتت ریحانه که خانوتده ای را بد بخت کردی
  • فامیل پدری محمد IR ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
    19 1
    چرا اینکارو کردی که توتهرانپارس معروف بشی همین طوری اسمت بد در رفته بود حالا همه شک شون به یفین تبدیل شد
  • فامیل ابراهیمی کیا IR ۰۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
    20 0
    واقعا 50 هزارتومان ارزش داشت
  • ابراهیمی کیا IR ۰۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
    21 1
    ای بیچاره وبد بخت ریحانه فتحعلی بیگی الان تو حکم معاونت در قتل را داری ومشارکت در قتل را وبا همین حکم تا ابد گوشه زندان در انفرادی با اعمال شاقه باید آب خنک بخوری وگر جرم 8 سال هم معلوم بشه واویلا میشه چرا بهاره ابراهیمی کیا را بی پدر کردی مگه نمی گفتی بهاره بابای هست وهمش میره تو اتاق برای باباش گریه میکنه خدا لعنت کندت که با پیک موتوری هر روز برای فرزاد غذا میدادی چقدر دیگران حسرت زندگیت رو می خوردن خرابش کردی همه میگفتن محمد با فامیلای زنش خیلی خوبه مادر زن خواهر زن... یه جورای هر جا می خواستن برن محمد می بردشون تاکسی سرویس شده بود چقدر به خانوادت محمبت کرد که مردم حسرت یه لحظهش رو میبردن خوب مزدشو دادی
  • ابراهیمی کیا IR ۰۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
    21 0
    به خانواده ابراهیی کیا .مددی .ابراهیمعلی. دانشور تسلیت میگم و می دونم هیچ کس باورش نمیشد کار ریحانه باشه چون توی این دوسال خوب نقش بازی کرد واز این دلم میسوزه که این مدت همه باهاش همدری میکردن خواهر شوهرش از قم امد بردش از سیاه درش اورد بعد همش می گفت ریحانه قدش خمیده شده انقدر لاغر شده بود که همه دلشون به حالش میسوخت حالا می فهمم که همه از عذاب وجدان وترس پلیس بوده نه چیز دیگه وحتما از دلداری دادن های ما به خودش خندش میگرفته ومیگفته که چه خوبه که هیچکس نفهمید اما من بهت میگم که خون با به حق هیچ وقت پایمال نمی شه دیدی بعد دو سال همه فمیدن امیدوارم به اشد مجازات محکوم بشی جانی
    • بدون نام IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
      17 1
      من خودم هم باورم نمیشه همیشه فکر میکردم آدم تا دلش نسوزه گریه اش نمیگیره و اشک زوری نمیاد هنوز روز تشییع جنازه رو یادمه چه طور گریه میکرد و قیافه اش شکسته به نظر میرسید واقعا سخته فیلم بازی کردن شایدم از عذاب وجدان بوده
  • اقوام محمد IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
    19 0
    توی این ماجرا بیشترین کسی که ضربه می خوره وتوآینده اش اثر بد داره بهاره هست آخه چرا عاطفه مادری جلوی این کارش رو نگرفت؟ اگه یه سر سوزن نگران آینده بچه اش بود هرگز همچین کاری نمیکرد چطور تونست غصه خوردن و بی پدر شدن دخترش رو ببینه مگه رسیدن به اون پسر چقدر ارزش داشت الان دخترش تو حساس ترین سالهای عمرش هست باباش که کشته شد مامانشم که اینجوری خیلی ظلم در حق دخترش- پدر مادرش وپدر مادر محمد کرد به خاطر چی به خاطر کی؟
  • بدون نام IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
    6 26
    عجب قوم اجوج مجوجی هستید.با اینکه نمیشناسمتون ولی تابلوا که شهرستانی هستید.خدا بهتون صبر بده.
    • بدون نام IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
      19 2
      اولا که یکی یه حماقتی میکنه به پای یه قوم نمیذارن دوما جاداره بگم این خانوم ماله همون تهران بوده اکثر این کثافت کاریا تو تهرانه چه ربطی به شهرستانی بودن داره
  • بدون نام IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
    24 0
    من به اداره ی دهم تبریک میگم خیلی کارشون عالی بود.
  • من هم فامیلشونم IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
    22 0
    از خانواده محترم ابراهیمی کیا می خواهم که با توجه به اعتراف ریحانه مبنی بر ارتباط هشت ساله با فرزاد درخواست آزمایش DNA بدهند تا زنای محصنه ثابت گردد و به اشد مجازات برسه و این فامیل رو از عزا در بیارند.
    • بدون نام IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
      21 0
      فرزاد همون فرهاد بود که شاید بعضی ها دیده بودنش
    • بدون نام IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
      4 24
      آخه تو که حرف از DNA می زنی معلومه تازه اسمش رو یاد گرفتی یکم جساب کتاب بلد بودی می فهمیدی که این بچه 15 سالشه و اگه این جریان هم درست باشه هشت سال اتفاق افتاده پس یکم سال زیاد میاری نه؟؟؟ از روی فامیل خجالت بکش بی فامیل
    • ف IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
      19 2
      نه خیر مثل اینکه شما هنوز نمودونیید DNA چیه . اگه با دقت می خوندی کامنت رو و یه کم هم سوادت رو بالا می بردی می فهمیدی من چی دارم میگم. ربطی به بچه 15 سالش نداره . منظور پی بردن به رابطه کثیفش طی این مدته تا برای دادگاه جرم خیانت ثابت بشه. استفاده از DNA کاربردهای زیادی در اثبات حقایق داره یکی از اونها که شما فقط همون رو به گوشت خورده اثبات رابطه پدر و فرزندی است. پس همیشه اگر از یه موضوع اطلاعات کاملی نداری اظهار فضل نفرمایید و نظر نده.
  • سینا IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
    15 1
    لطفا اگر کسی اطلاعات جدیدی داره لطفا از طریق خبر آنلاین به همه اطلاع بده ممنونم واز سایت خبر آنلاین که واقعا به صورت آنلاین سریع اطلاع رسانی مکنه ممنونم
  • سحر IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
    15 3
    همشه دلم میخواست زندگیم مثل شما باشه اما میبینم که آدم به فامیل خودش نمی تونه اعتماد کنه
    • بدون نام IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
      2 27
      خوشم میاد از زبون دیگران هم کامنت می زارید زندگی که بعدن معلوم شه شوهره واسه خودش بوده و به همسایش هم رحم نکرده و زنه هم پی کاره خودش بوده حسرت خوردن نداشته و نداره
  • بدون نام IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
    8 21
    از همه خواهش میکنم هر چیزی که توی دلشون هست رو ننویسن از نظر اخلاقی درست نیست حالا چه حقیقت باشه چه نباشه خیلی حرفا نزدنش بهتر از زدنش هست بهتره یه سری چیزا هیچ وقت به زبان آورده نشه
    • بدون نام IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
      3 19
      اگر مورد ناراحتی خانواده این زن شده.....چشم ...ولی
  • سینا IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
    15 2
    یکی بگه تاریخ دادگاه این پرونده کی هست؟
  • بدون نام IR ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
    13 2
    پناه بر خدا یواش یواش مردها باید با یک چشم باز بخوابند و اسلحه هم زیر بالششان باشه.
  • بدون نام IR ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
    15 0
    همانا مکر زنان بسیار عظیم است...
  • بدون نام IR ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
    17 0
    من نمی دانم چطور طراحی قتل می کنند ولی یه وکیل نمی گیرند تا طلاق بگیرند .شاید برچسب قتل بهتر از طلاق است .
  • بدون نام IR ۰۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
    21 0
    من کاری به ناراحتی کسی ندارم میگم کلا درست نیست مخصوصا که توی یکی از نظرا دنبال مقتول حرف زدن اون دیگه دستش از دنیا کوتاهه درست نیست که هرجور میخواهیم قضاوت کنیم چون نمی تونه از خودش دفاع کنه
  • سارا IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
    13 0
    شیطان توی هر کاری رخنه کنه باید فاتحه ی اون کار رو خوند حالا کل فامیل باید فاتحه ی ریحانه رو بخونن
  • احسان IR ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
    14 0
    همیشه باید بدونیم شیطان در کمین ما هم هست و باید دعا کنیم ما به این راها کشیده نشیم
  • سپیده IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
    13 0
    توی این ماجرا فقط این بچه بیشترین ضربه را خورد نه مادر داره نه پدر
  • بدون نام IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
    13 3
    می گم چه اصراری دارید نام مستعار بذارید خب همون بدون نام بذارید
  • بدون نام IR ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
    5 2
    اول خودت اسمت رو بگو!!!!!!!!
  • بدون نام US ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
    2 9
    بدبخت