۰ نفر
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۰

سه شنبه هفته گذشته، جلسه معارفه مدیرکل ارشاد اصفهان در حالی با سکوت خبری برگزار شد که نتیجه اصلی آن بی‌مدیر شدن دفتر امور تجسمی وزارت ارشاد بود.

به گزارش خبرآنلاین، محمود شالویی به عنوان تنها مدیر زیر مجموعه معاونت هنری وزارت ارشاد که در دو سال گذشته سمتش را همچنان حفظ کرده بود، اینک منتظر است تا جایش را به جانشین خود بدهد و چمدان سفر به اصفهان را ببندد.


در حالی که سال 1389 دفتر موسیقی و سال گذشته نیز اداره کل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد برای چند ماه مدیرکل نداشتند، به نظر می‌رسد این بار نوبت به دفتر هنرهای تجسمی رسیده تا مدتی را بی‌مدیر سر کند.


در حالی که حمید شاه‌آبادی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سه‌شنبه گذشته در مراسم معارفه محمود شالویی به عنوان مدیرکل ارشاد اصفهان حضور داشته، هنوز از سوی این معاونت خبری در این مورد منتشر نشده است.


با این وجود بر اساس خبرهای تایید نشده، تعدادی از مدیران میانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از گزینه‌های اصلی عهده دار شدن مدیریت دفتر امور هنرهای تجسمی هستند که رایزنی‌ها در این ارتباط ادامه دارد.

 

در چند ماه گذشته اختلافات عمیقی بین شالویی و شاه‌آبادی بر سر بودجه دفتر هنرهای تجسمی و دوسالانه های هنری ایجاد شده بود.

58245

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 210090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
    1 1
    اینجوری بهتره. تردید نکنید
    • بدون نام IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
      0 0
      چی بهتره؟ این که همیشه یک جای معاونت هنری بدون مدیره ؟
  • محسن ج IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
    0 0
    در این زمان باقی مانده از عمر دولت بعید است که مدیر کار بلد و با سابقه ای سکان هدایت هنرهای تجسمی را به عهده بگیرد و سرنوشت حرفه ای اش را به سرنوشت دولتی گره بزند که آفتابش رو به غروب است . نگرانی غالب جریان تجسمی کشور این است که هر مدیری بخواهد در این مقطع جای شالویی را بگیرد تا بخواهد جا بیفتد و مجموعه تحت امرش را به دست بگیرد چقدر طرح ها و برنامه ها و فرصت هایی که هنر مندان این عرصه امید بسته بودند به شکل گیری اش در این سال بر باد سپرده خواهد شد ؛