هر ساله در ایام شهادت شهید مطهری گروه​های مختلف از خواهران به دیدار همسر استاد می روند و وی به بیان نکات و خاطراتی درباره استاد می پردازد.

به گزارش خبر آنلاین یکی از دیدارهای امسال به خاطر سؤال غیر منتظره یکی از حضار شاهد اتفاق نادری بود.  پس از سخنان همسر استاد یکی از حاضران، پرسید: چرا با وجود پدری مثل شهید مطهری و مادری مثل شما، علی آقا این طور از کار درآمده و با ولایت فقیه مشکل دارد؟
همسر استاد که گویی انتظار چنین حرفی را نداشت در پاسخ گفت: در مسائل سیاسی دوست ندارم اظهار نظر کنم. الان هم مخصوصا چون دوره انتخابات است هر سخن دیگری گفته بودید سکوت می کردم اما در برابر این تهمت نمی توانم سکوت کنم. من از انتقاد درست از شهید مطهری هم ناراحت نمی شوم چه رسد به علی آقا. اما تهمت و افترا حسابش جداست.
وی افزود: این سخن شما من را به یادتهمت​هایی که به شهید مطهری می زدند انداخت که اتفاقا خیلی​هایش از طرف انقلابی​های مسلمان بود.چون از پس قدرت فکری او بر نمی آمدند همه نوع تهمتی نثارش می کردند. مثل ساواکی، سرمایه دار، راحت طلب، غیر انقلابی و سنی. علی آقا هم اهل باج دادن نیست و لذا با این گونه تهمت​ها می خواهند او را از میدان به در کنند.
همسر شهید مطهری خطاب به فرد سوال کننده ادامه داد: من به شما خواهر عزیز دو توصیه مادرانه می کنم. اول اینکه من انقلابی بودن شما را می​ستایم ولی گمان نکنید چون انقلابی هستید پس همه افکار و اعمال شما صحیح است و مهر امام زمان خورده است و بهشت شما تضمین شده است. پس در حرف​های خود بیشتر دقت کنید. دوم اینکه به معنای حرفی که می زنید خوب توجه کنید. شما کسی را ضد ولایت فقیه معرفی می​کنید که اخیرا مراجع و بزرگانی مثل آیت الله صافی، آیت الله مکارم و آیت الله مقتدایی از مواضع او علنا تمجید کرده​اند. پس اینها همه ضد ولایت فقیه هستند؟ خودتان می​دانید که علمای بزرگ در تأیید مواضع افراد خیلی احتیاط می​کنند. من از این سه بزرگوار که به یاری مظلوم آمدند تشکر می کنم. متأسفانه در این مدت از بعضی ازکسانی که با شهید مطهری مرتبط بودند حرکات و سخنان عجیبی دیدیم. وقتی علی آقا را در مرحله اول تأیید صلاحیت​ها تحت عنوان عدم التزام به اسلام و نظام و ولایت فقیه از طرف هیئت​های اجرایی رد صلاحیت کردند همین افراد گفتند اتفاق خاصی نیفتاده و رسیدگی می​شود با اینکه علی را از باطن کاملا می​شناسند ولی سیاست بازی اجازه نداد حتی کوچکترین تعجبی از خود بروز بدهند.
وی در ادامه با بیان اینکه «چون علی فرزندم است من دوست نداشتم اظهار نظر کنم و دغدغه من انتخاب شدن او نیست»، خاطرنشان کرد: او انتخاب بشود یا نشود کار بزرگی انجام داده و نماینده بودن را عملا معنا کرده است. ولی آیا حق ندارم که از سیل تهمت​های ناروا به فرزندم که افکار او را از نزدیک می​شناسم ناراحت باشم؟  وقتی فهمیدند علی آقا اهل معامله و باج نیست و تطمیع فایده ندارد و چون شجاع است تهدید هم فایده نکرد، تنها راهشان تخریب و تهمت بود و دیدید در شب انتخابات چه کردند. البته دقیقا می​دانم چه کسانی آن پیامک رذالت آمیز را طراحی و در شب انتخابات در حجم بسیار وسیع منتشر کردند و به او دروغ بستند. بعضی از آنها پرونده دارند و از علنی شدن آن توسط علی می​ترسند. چاره را در از میدان به در کردن او با تهمت «ضد ولایت فقیه» دیدند.
همسر شهید مطهری افزود: همان آقایانی که این همه دم از ولایت می زنند خبر قطعی داشتند که رهبر عزیز انقلاب در مقابل انتقادهایی که درباره علی آقا مطرح شده بود فرموده بودند که «او به تکلیفش عمل می کند، مثل پدرش است». با این حال برای حذف ایشان چه ها که نکردند. موضع رهبر عزیز را مقایسه کنید با آنچه این سایت​ها به خورد جوانان انقلابی می دهند. من نمی​خواهم چهار سال دیگر او را زیر رگبار تهمت​ها ببینم. شما هم به هر کس تشخیص دادید رأی دهید ولی بازیچه تهمت زنندگان نشوید. قل اعملوا فسیری الله عملکم و رسوله و المؤمنون.
/2929
      
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 210596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 37
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
    142 4
    شما مطمئن باشید.اگه اهل باج و ربا و ریا نباشه .اگر با خدا باشه نه با غیر خدا.هیچ تهمتی اورا از پا در نخواهد آورد و مقاوم تر میشود و فقط برای خدا گام برمیدارد تا خداوند اورا یاری برساند.اگر خداوند اورا یاری بدهد کافیست.باور کنید اگر خداوند نخواهد به کسی آسیب نمیرسد.خداوند صابران در راهش را بسیار دوست دارد و آنها را با نصرت و یاری خودش ارامش میدهد. انشاالله.
  • بدون نام IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
    افرین بر این مادر شجاع وانقلابی الحق که خانواده شهید مطهری همه شجاع ودانا هستند
  • بدون نام IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
    149 8
    خدا حفظشون کنه.چقدر متین صحبت کردند.
  • بدون نام IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
    124 7
    رحمت بر آن شیری که خورد
  • ugd IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
    21 4
    رهبر عزیز انقلاب در مقابل انتقادهایی که درباره علی آقا مطرح شده بود فرموده بودند که «او به تکلیفش عمل می کند، مثل پدرش است». با این حال برای حذف ایشان چه ها که نکردند.
  • افشین IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
    2 46
    از خاتمی هم مراجع تجلیل می کردند چند سال صبر کنید تا علی هویت حقیقی خودش را بروز دهد بعد می بینید که سر از کشورهای بیگانه در می آورد
  • بدون نام IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
    23 0
    خداوند شهید مطهری را رحمت و همسر ایشان و آقای مطهری را زنده و پایدار و سلامت نگهداردان زن نیز چقدر بی ادب بوده که این سوال را از همسر شهید کرده وسعی در خراب کردن شخصیت و حال این خانم داشته ولی به این فکر نکرده که ایشان یک انسان فهمیده و با درایت هستند وباسعه صدر و ادب و حرمت جواب دندان شکنی به ان زن و امثال او می گویند و شخصیت خوش خراب و ضایع خواهدشد.
  • بدون نام IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
    21 0
    چنان پدر و چنین مادری ...اگر چنین فرزندی نمی شد عجیب بود. خدا پدرشان را رحمت کند و سایه مادرشان را سالهای سال بر سرشان مستدام بدارد که چنین فرزندانی را تربیت کرده اند.فرزندان شهید مطهری همه همینطور هستند.
  • بدون نام IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
    22 0
    من دور اول شرکت نکردم اما اگر قانونا دور دوم بتوانم شرکت کنم برای یاری این فرزند مظلوم شهید مظلوم به ایشان رای خواهم داد.
  • بدون نام IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
    3 38
    ولی من ایرانی این سوال برایم حل نشده که چرا علی مطهری فقط وفقط به مسایل داخلی جامعه چسبیده واز طرح نظارت بر نمایندگان ونیز حضور موفق ریس جمهور در جامعه جهانی ونیز براعت از جنبش سبز تا الان که این خبر را مینویسم هیچ گونه اظهار نظری نکرده راستی چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • بدون نام IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
      10 1
      دوست عزیز هر موقع تو صاحب چهار کلاس سواد شدی و یاد گرفتی کلمه برائت رو درست بنویسی ایشون هم براعت!!! خودشو از جنبش سبز اعلام می کنه!
    • بدون نام IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
      5 0
      بیت شریف حضرت امام و بیت شریف شهیدان بزرگوار مطهری و بهشتی از محبوبترین بیوت علما هستند.اگر قبول ندارید نظر سنجی کنید.
  • علیرضا IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
    17 0
    من تا همین چند ماه پیش مثل خیلی ها فکر می کردم دیگه تو ایران خیلی چیزهای اساسی قابل تغییر و اصلاح نیست و حتی در کامنت هایی که می گذاشتم به امثال دکتر می گفتم مگه تو ایران زندگی نمی کنید که فرضا فلان انتظار رو دارید. اما دکتر مطهری اثبات کردن که با تکیه به ظرفیتهای قانون اساسی (و البته با داشتن قلب و پرونده پاک و قدرت استدلال و فکر منطقی)با هزینه خیلی کم مشکلات قابل حله. بعضی موقع ها میگم وظیفه دارم پاشم سیصد کیلومتر برم تهران و به دکتر رای بدم
  • بدون نام IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
    20 1
    علی آقا مطهری بخاطر عدالت طلبی در بین مردم جایگاه ویژه ای دارند و این تهمت ها لیاقت مخالفان اوست
  • بدون نام IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
    1 34
    مطمئنید که علی آقای شما مسلمان واقعی است؟؟؟؟!!!! علی آقای شما در فتنه 88 از سران فتنه طرفداری نمود اینگونه از چشم ملت ایران افتاده است. با مردم نبود با فتنه گران بود و هست.
  • از لرستان IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
    19 2
    من واقعا علی مطهری را دوست دارم.در این وانفسا که تیرهای زهر آلود زر و زور و تزویر و تهمت از هر سو به وسیله خناسان پرتاب می شود او علمدار رشیدیست برای مطهرین.
  • بدون نام IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
    14 1
    ; كسي كه مظلوم است خدا با اوست
  • بدون نام IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
    1 31
    1-از فضل پدر تو را چه حاصل ؟ 2-پسر نوح 3-احترام همسر شهيد مطهري سر جاي خود باقيست
  • نعمت IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
    31 2
    بنده برای حمایت از مظلوم و مواضع علی مطهری پس از انتخابات سال 88 و دیدگاه فراجناحی به او ارادت دارم و رای می دهم .
  • بدون نام IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
    26 5
    متاسفم برا اون خانومی که همچین سوالی از همسر شهید کردند!!!!!!!!
  • علی از اهواز IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
    12 1
    انما المومنون اخوه .من هر چند که تا کنون علی آقا را ندیده اما از صمیم قلب او رادوست داشته آرزوی دیدار با او را دارم . سیاست او عین دیانت اوست شجاعت و صراحت گویی او مرا به یاد مرحوم مدرس می اندازد. علی جان ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم و آنچه باقی می ماند حق است .
  • م م ك IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
    15 9
    بنام خدا وسلام خدمت اقام امام زمان (عج) ورهبر انقلاب امام خامنه اي ومردم ايران وهمسر شهيد مطهري با جواب هاي شما به ياد گفته ها وصحبت هاي مادرتان حضرت زهرا(س) وحضرت زينب افتادم تورا به حضرت زهرا قسم ميدهم به شيعيان دعاكنيد.
  • روح الله AT ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
    3 34
    چرا برای انتخاب شدن آقای مطهری این همه از مراجع و خانواده شهید مطهری هزینه میکنید . اگر انتخاب نشد هزینه های مضاعف این رفتار را چگونه باید جبران کرد . هتاکی های آقای مطهری به اندازه کافی اسطوره شهید مطهری را خدشه دار کرد . لطفا نگذارید بیش از این اسطوره های فکری مومنین ما بازیچه مطامع حقیر گردد.
    • بدون نام IR ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
      0 0
      واقعا برخي چي از خاندان مطهري ها ميدوني كه نظر ميدن؟
  • بدون نام IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
    19 3
    علی اقا شبیه پدر بزرگوارشان اصالت دارد خدا اورا برای خدمت به وطنم نگه داره
  • بدون نام IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
    24 4
    آفرین مادر عزیز مردم عزیز در روز جمعه به نیکی از این فرزند صادق وراستگو حمایت خواهند کرد
  • با نام IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
    20 4
    افرين
  • امیر IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
    12 2
    خداوکیلی از همه نماینده های مجلس بیشتر دوسش دارم.چون حرف دل مردم رو بدون ملاحظه وترس میزنه و خیلی شجاعه. حتی کسایی که همفکرش نیستن می گن ادم موجه ای هست .علی جون دوسسسسسسسسسست داریم.
  • بدون نام IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
    27 4
    شرافت توی این خانواده موروثی هسبش. خدا همه این خانواده رو حفظ کنه و توفیق بده همیشه زبان گویای مردم باشن
  • بدون نام IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
    31 6
    الحق که زن مطهری هستی
  • گلباز IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
    30 5
    از فرزند شهید مطهری جز این انتظار نمی رود
  • دکتر IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
    34 7
    علی آقا یک نماینده و یک وکیل به تمام معنا است. علی آقا خیلی سالاری.
  • بدون نام IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
    14 0
    البته یه سوال پیش میاد چرا علی آقا اگه از پرونده ای واقعا آگاهن چرا رو نمیکنن؟
  • بدون نام IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
    21 4
    درود بر دکتر مطهری نماینده واقعی مردم تهران
  • مهدی IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
    21 2
    مدرس زمان ما علی مطهری
  • بدون نام IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
    6 2
    سخن درست همراه باعمل درست ملاک حق است
  • هومن IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
    2 37
    گیرم پدر تو بود فاضل از فضل پدر تورا چه حاصل؟ ایشون هیچ بویی از پاکی پدرشون تو سیاست و نبردن. بهتر است کارهایی که تا قبل از این انجام می دادند. ادامه بدهند. مثل اینکه قدرت زیر دندونشون خوب مزه کرده که می خوان هر جوری شده تو سیاست باشند