رئیس مجلس خبرگان رهبری به راه یافتگان مجلس شورای اسلامی توصیه کرد ضمن گام برداشتن در جهت تصویب قوانین مفید برای کشور شجاعانه به وظیفه نظارتی خود بر اساس قانون اساسی عمل کنند.

 به گزارش خبرآنلاین، آیت الله محمدرضا مهدوی کنی که پس از انداختن رای خود به صندوق شماره 151 مستقر در دانشگاه امام صادق (ع) با خبرنگاران گفتگو می کرد، گفت: همه کسانی که در انتخابات شرکت می کنند امید دارند که منتخبان ملت بتوانند با قانونگذاری و نظارت بر اجرای قوانین در مسیر حل مشکلات کشور گام بردارند.
وی افزود: نمایندگان نباید کار استانداران و فرمانداران را انجام دهند اگر چه قانونگذاری درست امور اجرایی را سامان می دهد اما نماینده مردم باید در جهت تصویب قوانین مفید برای همه کشور گام بردارد.
دیگر اظهارات وی به نقل از مهر به شرح زیر است:
*هر کار خوبی را باید کامل انجام داد و مومن کسی است که کار خوب را نیمه تمام رها نمی کند.
* خاصیت اول حضور در صحنه انتخابات این است که به وظیفه خود در خصوص مشارکت در سرنوشتشان عمل می کنند.
*انسان چه رای بدهد و چه رای ندهد بالاخره کسانی به مجلس می روند که شاید در بین آنها افرادی باشند که مورد نظر رای دهنده نیستند و لذا چه بهتر که به کسی رای دهیم که می خواهیم و امور را به او محول کنیم.
* هر جا از اول انقلاب ملت در صحنه بوده دشمنان ناامید شده اند و هر وقت حضور مردم در این صحنه کمرنگ شد تحرکات آنها افزایش یافت.
* تجربه 33 ساله انقلاب اسلامی نشان داده که حضور مردم در همه صحنه ها به خصوص انتخابات برای استقلال و ثبات ما و کشور و انقلاب و دین ما رکنی اساسی است.
 /27212
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 211020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =