عادل فردوسی‌پور، گزارشگر باسابقه فوتبال ایران امروز(شنبه 16اردیبهشت) در غرفه انتشارات بهشت حضور یافت تا «کتاب فوتبال» که تازه ترین اثر اوست، با حضور خودش به مخاطب عرضه شود.

عادل فردوسی‌پور در گفتگو با ایبنا با بیان اینکه مردم ما زیاد کتابخوان نیستند و من نیز جزو همان مردم هستم و البته امیدوارم در سال جاری بیشتر کتاب بخوانم، گفت: هنوز از نمایشگاه بازدید نکرده‌ام اما در مجموع برگزاری نمایشگاه کتاب رویداد مهمی است و اگر به صورت مطلوب برگزار شود باعث افزایش سرانه مطالعه در کشورمان خواهد شد، متاسفانه سرانه مطالعه در کشور ما بسیار پایین است.

 

فردوسی‌پور که به تازگی «کتاب فوتبال» را توسط انتشارات بهشت به نمایشگاه کتاب آورده است درباره این کتاب گفت: این اثر دایره‌المعارف بسیار کوچکی درباره فوتبال است که به پیشنهاد استادان و همکارانم در دانشگاه شریف برای ترجمه انتخاب کرده‌ام. «کتاب فوتبال» اثری است که هر علاقه‌مندی به فوتبال می‌تواند آن را بخواند و از مطالب جالب و کاربردی آن استفاده کند.

 

وی شمارگان کتاب‌های ورزشی منتشر شده در ایران را بسیار کم توصیف کرد و گفت: در این میان کتاب‌های ورزشی بیشتر کتاب‌های ترجمه مشاهده می‌شود تا تالیف. «کتاب فوتبال» نخستین‌بار در سال 2008 میلادی در انگلستان به چاپ رسیده است و تهیه و تدوین آن را یک تیم حرفه‌ای از کارشناسان فوتبال و روزنامه‌نگاران مطرح انگلستان به عهده داشته‌اند. این کتاب در 380 صفحه به چهار موضوع اصلی تاریخچه پیدایش فوتبال و مقررات آن، تاکتیک‌های فوتبال، تیم‌های ملی و باشگاه‌ها، بازی‌های جهانی و رکوردها می‌پردازد.

 

ساکنان تهران و آنها که به هر دلیل فرصت حضور در نمایشگاه کتاب را ندارند، برای تهیه این کتاب (در صورت موجود بودن در بازار نشر) کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 211334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید GB ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
    24 4
    عادل جون خیلی عزیزی