کامران نجف زاده با حضور در نمایشگاه کتاب به سوالات مخاطبان کتاب «خبرنگار ژنرال دوگل» پاسخ داد که این دیدار وی با مردم، حاشیه‌های جالبی نیز به همراه داشت.

به گزارش خبرآنلاین، چاپ چهارم کتاب «خبرنگار ژنرال دوگل» نوشته کامران نجف زاده از سوی غرفه شهر قصه منتشر و در نمایشگاه کتاب عرضه می شود. «خبرنگار ژنرال دوگل» سومین کتاب کامران نجف زاده که پشت صحنه برخی وقایع خبری سالهای اخیر و نکات جالبی از تجربیات وی در عرصه رسانه و ارتباطات را شامل می شود، به تازگی منتشر شده که در کمتر از دوماه با استقبالی کم نظیر مواجه شد و اکنون به چاپ چهارم رسیده است. کتاب شامل یادداشت‌ها و برداشت‌های شخصی نویسنده از رویدادهای مهم 10 سال اخیر و در بردارنده نکاتی از پشت صحنه حوادث مهمی است که نویسنده در آن‌ها حضور داشته است. کتاب نجف‌زاده، در 148 صفحه سرفصل‌های مختلفی دارد که از آن جمله می‌توان به «آسو دختر کردستان»، «مصاحبه با لری کینگ»، «نرگسی‌ها»، «خاطرات عاشقانه»، «تلخه نارنج»، «نامه خبرنگار ژنرال دوگل» و «چطور زنده بمانیم» اشاره کرد.

 

 

بنابراین گزارش، عصر دیروز(یکشنبه 17اردیبهشت)  این غرفه دقایقی میزبان نویسنده کتاب بود که جالب ازدحام جمعیت و مسدود شدن راهرو باعث گلایه برخی غرفه داران شد. کامران نجف زاده نیز با حضور در غرفه در صفحه نخست کتاب هایش برای مخاطبان یادداشت و امضا به یادگاری می گذاشت. محمد دلاوری مجری برنامه صرفا جهت اطلاع و احمد صمدی خبرنگار واحدمرکزی خبر نیز در این غرفه نجف زاده را همراهی می کردند.

 

برخی از مردم نیز علاوه بر خرید کتاب، به طرح سوالاتی در خصوص حضور نجف زاده در تلویزیون، گزارش های خبری و ایام ماموریت او در پاریس پرداختند. پیرمردی هم هدیه ای به نجف زاده داد و گفت:«این برای گزارش آخرت درباره ابوموسی که خیلی کیف کردم!» خانم مسنی هم علت خرید کتاب او را تجهیز کتابخانه مدرسه تحت مدیریتش عنوان کرد.


کامران نجف زاده با بیش از  یک دهه سابقه کار مطبوعاتی و تلویزیونی، سه عنوان کتاب دارد که «تلخه نارنج» و «هفت داستان» پیش از این منتشر شده است.

 

این کتاب با قیمت 6هزار تومان منتشر شده و به گفته ناشر بخشی از درآمد حاصل از فروش کتاب به موسسه محک اختصاص می یابد.

ساکنان تهران که به هر دلیل فرصت حضور در نمایشگاه کتاب را ندارند، برای تهیه این کتاب(در صورت موجود بودن در بازار نشر) کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 211822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =