۰ نفر
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۰

مهر نوشت:

منابع آگاه در کشورهای عرب منطقه اعلام کردند: کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در مقابله با ایران، گزینه دستیابی به تسلیحات هسته ای را در نظر دارند.

منابع آگاه در کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس در گفتگو با الوطن کویت اعلام کردند: شورای همکاری خلیج فارس با هر گونه توطئه ای که به امنیت و ثبات منطقه آسیب می رساند، مقابله خواهند کرد.

بنابر ادعای این منابع کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس از تهدیدات ایران نگرانی ندارند و در برابر تلاش این کشور در راستای دستیابی به تسلیحات هسته ای دست بسته نمی نشینند.

بر این اساس کشورهای عضو شورای همکاری در مقابله با تهدیدات ادعایی فوق، دستیابی و استفاده از تسلیحات هسته ای را به عنوان یک گزینه جدی مدنظر خواهند داشت.

49261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 214634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    7 2
    زکی خیال باطل....یه موشک شهاب تو دبی پایین بیاد ....بورس دبی ورشکست میشه...همه فرار...
    • بدون نام IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
      4 1
      موافقم. اولا 400 هزار شرکت ثبت شده دبی که 83 درصد شرکت ها میشه مال ایرانی ها هست. و 500 هزار تن از مردم ساکن در دبی تابعیت ایرانی دارند . پس قبل از حمله اطلاع رسانی باید کرد تا هموطنان دبی را با آرامش خیال ترک کنند تا صدمه ای به آنها نرسد. حتی الان ایرانیان خارج نشین هم کنسرت ها را در دبی تحریم کرده اند و بعید است دبی بیش از این بتواند سرمایه ایرانیان را جذب کند. با ورشکست شدن بورس دبی سرمایه خارجی ها هم که در آنجا سرمایه گذاری کرده اند سوخت میشود. پس بهتر است چشم طمع به سرزمین ما نداشته باشند.
  • خليج فارس IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
    1 1
    اي اعراب تپل مپل !! از ارتش سايبري گرفته تا خودم و بروبكس و سپاه و سبز و موسوي و بكس احمدي نژاد در خدمت تون هستيم مردشي پاتو بزار رو دم شير انگار تنت ميخاره ه ه ه ه نه؟؟ گير دادي به خليج فارس گير دادي به شيعه ها گير دادي دوباره به خليج فارس گير دادي به بحرين كه حدود ٢٠٠ سال پيش مال ايران بود و اون رضاخان نامرد ولش كرد حالا كه ميخواي با تسليهات هسته اي با ايران مقابله كني زكي خيال باطل