رئیس سازمان سینمایی در نامه‌ای به مدیر کل ارزشیابی و نظارت بر سینمای حرفه‌ای، دستور تعیین کارگروهی برای استفاده صحیح از عناوین کاری در تیتراژ ابتدایی و انتهایی فیلم‌ها با تعاریف و استانداردهای روشن سینمای جهان را ابلاغ کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی متن نامه جواد شمقدری  بشرح ذیل است:

«جناب آقای سجادپور
مدیر کل محترم ارزشیابی ونظارت سینمای حرفه‌ای
با سلام
الحمدا... سینمای ایران راه‌های ورود مناسب خود را به عرصه پخش و نمایش و بازارهای بین‌المللی باز کرده است. آنچه از لوازم استحکام و اتقان برای استمرار این حضور و حفظ حقوق معنوی و حرفه‌ای همه دست‌اندرکاران است استفاده صحیح از عناوین کاری در تیتراژ ابتدایی و انتهایی فیلم ها با تعاریف و استانداردهای روشن سینمای جهان است.

بنابراین ضرورت دارد نسبت به تعیین کارگروهی اقدام شود تا شرح فعالیت‌های تخصصی و حوزه مسئولیت‌های کاری هر بخش را باز تعریف کند و نسبت به تطبیق و معادل‌سازی آن فعالیت متناسب با عناوین شناخت شده در سینمای جهان اقدام نماید تا گروه‌های فیلمسازی و حوزه نظارتی سازمان سینمایی نسبت به استفاده صحیح و استاندارد از عناوین اشخاص در تیتراژ فیلم‌ها اطمینان یابد.»

کنسرت مازیار فلاحی در تهران
واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجوز اجرای صحنه‌ای مازیار فلاحی را در تهران صادر کرد.

به گزارش خبرآنلاین، مازیار فلاحی که این روز‌ها برای برگزاری چند کنسرت به کانادا سفر کرده است، از 22 تا 24 خرداد به مدت سه شب در سالن اصلی مرکز همایش‌های بین المللی برج میلاد روی صحنه می‌رود.

این خواننده که هر شب دو بار روی صحنه می‌رود، 18 قطعه از آثار خود از جمله «چون دروغه»، «تورو دوست دارم»، «دلم گرفته» و «قلب یخی» را اجرا خواهد کرد.

58245
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 214699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =