موسی قربانی نماینده مجالس پنجم تا هشتم، سیدمحمد خاتمی را فردی توصیف کرد که دوران اصلاحات به شدت از دست دوستان خود عصبانی بود اما برخلاف احمدی نژاد نمی توانست جلوی آنها را بگیرد.

نماینده چهار دوره مجلس شورای اسلامی در حالیکه روزهای پایانی نمایندگی خود را می گذراند در ارزیابی دوران کاری خود ، حضور در مجلس ششم حضور خود را حضوری قوی توصیف کرد و گفت: در مجلس ششم ما با این که در اقلیت قرار داشتیم و برخلاف جهت آب حرکت می کردیم اما توانستیم حضور موثری داشته باشیم. هرچند در همان فراکسیون اقلیت، دوستانی حضور داشتند که در طول چهار سال هیچ حرفی نمی زدند و یا اگر بعد از مدتها نطق می کردند از شورای شهر دفاع می کردند.
قربانی تصریح کرد: بعد از نامه مقام معظم رهبری در مورد طرح اصلاح قانون مطبوعات، من به گفت و گوی ویژه خبری شبکه دوم سیما دعوت شدم و ابعاد نامه حضرت آقا را تبیین کردم که صبح روز بعد مورد انتقاد آقای پورنجاتی قرار گرفت و به من گفت که کمیسیون فرهنگی مجلس را ضدانقلاب کردی!
وی که قرار بود ساعاتی پس از حضور در کافه خبر به همراه خانواده خود در مجلس حاضر شود تا در مراسم شام آخر با نمایندگان و خانواده آنها حضور یابد اظهار داشت: اتفاقا من با اینکه به آقای خاتمی در دوم خرداد رای ندادم اما همیشه رابطه خوبی با آقای خاتمی داشتم و کمک های زیادی را توانستم از ایشان برای بازسازی زیرکوه قائن که از زلزله به شدت آسیب دیده بود بگیرم.
وی افزود در دوره ای که رئیس دادگستری زاهدان بودم و آقای خاتمی وزیر ارشاد بودند در سفری که به استان سیستان و بلوچستان داشتند شبی را در خانه ما گذراند و در همان شب خبر درگذشت پدرشان را دریافت کردند.
مشروح این گفت و گو را روزهای آینده در خبرآنلاین بخوانید.

/27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 215410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
    16 2
    امیدوارم روزی برسد که برای باز سازی مناطق زلزله زده نیاز به خوب بودن رابطه به این و آن نباشد.
  • عباس عظیمی IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
    33 2
    خبر انلاین محترم سلام علیکم . هر چند اقای قربانی عزیز با این گفته هاش به بعضی ها متذکر شد که رقبای سیاسی دشمن هم نیستن . اما با احترام باید عرض کنم اقای احمدی نژاد هم توفیق چندانی در مورد اطرافیانش نداشته است . و اقای خاتمی در این زمینه کارنامه ای درخشانتر دارد . اقای خاتمی در 8 سال یکبار هم رفتاری انجام نداد که گویای اختلاف با رهبری باشه . اما اقای احمدی نژاد 11 روز به وضوح نشان داد .
  • من IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
    49 4
    خاتمی بزرگ بود که مخالفین اش نیز او را به نيكي ياد ميكنند