ایسنا نوشت:

رييس انجمن فروشندگان سيم‌كارت، گوشي و لوازم جانبي گفت: در حال حاضر وضعيتي كه در بازار تلفن همراه حاكم شده با توجه به شرايط نرخ ارز و دلار و روند افزايشي آن، قيمت سيم‌كارت تلفن همراه به ويژه در كدهاي قديمي افزايش يافته است.

افشار فروتن لاريجاني  اظهار كرد: طي دو هفته اخير حجم افزايش عرضه را شاهد بوديم و عدم تناسب در عرضه و فروش منجر به ركود بازار سيم‌كارت شده و قيمت‌ها را افزايش داد.

وي درباره دليل اين افزايش گفت: افزايش قيمت از سويي باعث شد كه خيلي‌ها نسبت به فروش سيم‌كارتي كه در دست داشتند اقدام كنند و از سويي با توجه به بالا رفتن قيمت و نداشتن قدرت خريد مردم بازار راكد شده و از رونق افتاد.

او با بيان اينكه بازار در انتظار تثبيت قيمت نرخ است ابراز كرد: به اعتقاد من دوباره شاهد افزايش قيمت سيم‌كارت‌ها به ويژه در كدهاي قديمي‌تر خواهيم بود و البته اين موضوع به شرايط تقاضا در بازار بستگي دارد و افزايش قيمت اجتناب‌ناپذير است.

رييس انجمن فروشندگان سيم‌كارت، گوشي و لوازم جانبي گفت: از ابتداي سال گذشته در حوزه سيم‌كارت‌هاي 0912 با كدهاي قديمي يك، دو و سه روند صعودي را شاهد بوديم و به طور كلي مي‌توان گفت در شش ماهه دوم سال گذشته افزايش قيمت بيش‌تري را به نسبت شش ماهه اول سال در سيم‌كارت‌هاي 912 با كدهاي قديمي داشتيم.

فروتن ادامه داد: در اسفندماه سال گذشته شاهد رونق چند روزه‌اي در بازار سيم‌كارت تلفن همراه بوديم كه مي‌توان گفت اين رونق در تمام كد‌ها اتفاق افتاد اما خيلي زود فروكش كرد و البته اين رونق، افزايش قيمتي را منجر نشد و فقط بازار سيم‌كارت تلفن همراه را از حالت ركود خارج كرد.
3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 217561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =