فارس نوشت:

مراسم ختم برادر محمد موسوی‌خویینی‌ها ‌عضو مرکزیت مجمع روحانیون عصر امروز (پنج‌شنبه) در مسجد ولی‌عصر برگزار شد که با حاشیه‌هایی همراه بود.

* سیدمحمد موسوی بجنوردی، سیدحسن و سید علی خمینی، عبدالله نوری، بیژن زنگنه، غلامحسین کرباسچی، عباس عبدی، مصطفی کواکبیان، محمدعلی ابطحی، اسحاق جهانگیری و برخی دیگر از چهره‌های اصلاح‌طلب در این مجلس حضور داشتند.

* غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران پس از پایان مراسم ختم در پاسخ به سؤال خبرنگاران تنها این جمله را می‌گفت "فاتحه بخوانید همه می‌میرید!"

*عبدالله نوری یکی دیگر از چهره‌های شاخص اصلاح‌طلبان که بدون ماشین شخصی آمده بود کنار خیابان ایستاده و با صدای بلند می‌گفت "تاکسی دربست".

*غایب بزرگ این مراسم محمد خاتمی رئیس‌جمهور اصلاحات بود که شنیده شد به دلیل رفتن به یزد در این مراسم حضور نداشت.

*سید محمدخویینی‌ها در پاسخ به این سوال که جلسه اصلاح‌طلبان برای بررسی حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست‌جمهوری چه زمانی مشخص خواهد شد؟ گفت: ما رئیس داریم؛ این سئوالات را باید از آقای خاتمی بپرسید.

*قدرت‌الله علیخانی که از حضور در مجلس نهم بازماند نیز یکی دیگر از شرکت‌کنندگان در این مراسم ختم بود.

*موسوی بجنوردی نیز درباره حضور اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم به خبرنگار فارس گفت که هنوز در این باره تصمیمی نگرفته‌ایم و در این باره صحبتی نشده است.

*‌ بیژن زنگنه وزیر نفت دوره اصلاحات نیز گفت که هنوز برای انتخابات ریاست‌جمهوری آینده به نتیجه نرسیده‌ایم.

*روبوسی و احوالپرسی گرم سیدعلی خمینی و مصطفی کواکبیان نیز از حاشیه‌های جالب مراسم ختم برادر موسوی‌خویینی‌ها بود.

*موسوی‌خویینی‌ها که در جمع خبرنگاران حضور داشت و آنها سؤالات متعدد خود را از وی می‌پرسیدند در پایان خطاب به خبرنگاران گفت دیگر می‌خواهم به مسائل عاطفی‌ام برسم.

*مصطفی کواکبیان نیز که نتوانست به مجلس نهم راه یابد، برای ریاست‌جمهوری آینده فکرهایی در سر داشت و به خبرنگاران گفت بعد از شهریور در این باره صحبت می‌کنم.
/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 217646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
    13 1
    حاشیش چی بود!؟