تولید فیلم ابرقهرمانی «آیرون من 3» با بازی رابرت داونی جونیر از دوشنبه آغاز شد.

به گزارش خبرآنلاین، سومین فیلم مجموعه سینمایی موفق «آیرون من» در حالی مقابل دوربین رفت که این روزها «انتقامجویان» دیگر تولید سینمایی مارول استودیوز، بازار فروش جهانی را در کنترل خود دارد.
 

«آیرون من 3» را شین بلک نویسنده و کارگردان می‌سازد و رابرت داونی جونیر، گوئینت پالترو و دان چیدل نقش‌های خود را تکرار می‌کنند.
  

«آیرون من» اولین فیلم پرفروش مارول به عنوان یک استودیو فیلمسازی مستقل بود و این مجموعه از زمان نمایش اولین فیلم به موفقیت تجاری عظیم دست پیدا کرده است.


 

«انتقامجویان»، فیلم جدید مارول استودیوز که گروهی از ابرقهرمانان قصه‌های مصور انتشارات مارول از جمله خود آیرون من در آن حضور دارند، در پنج هفته اول اکران حدود 1.3 میلیارد دلار فروخت و اکنون سومین فیلم فروش تاریخ سینماست.
 

والت دیسنی پیکچرز که مسئولیت توزیع «آیرون من 3» را به عهده دارد، اولین عکس از پشت صحنه این فیلم را منتشر کرد. در این عکس شخصیت تونی استارک با بازی داونی جونیر در حال ارزیابی مجموعه‌ای از پوشش زرهی خود در نبرد است. این بار هم صنعتگر نابغه از طریق «آیرون من»، شخصیت دیگر خود با وقایع مرگبار روبرو می‌شود.
  

«آیرون من 3» قرار است سوم مه 2013 اکران شود. دیگر عوامل فیلم عبارتند از مدیر فیلمبرداری: یان ترول (خط قرمز باریک)، طراح صحنه: بیل برزسکی (خماری و خماری قسمت 2)، تدوینگران: جفری فورد (انتقامجویان، کاپیتان آمریکا: اول انتقامجو) و پیتر اس. الیوت (چهار شگفت‌انگیز: ظهور موج‌سوار نقره‌ای) و طراح لباس: لوییس فراگلی (کوانتوم تسکین).
 

هالیوود ریپورتر / 4 ژوئن / ترجمه: علی افتخاری

5858
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 218555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =