واحدمرکزی خبر نوشت:

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: دو محصول جدید شرکت سایپا بنام نیوسراتو و SR امسال وارد بازار می شوند.

نعمت الله  پوستین دوز افزود: محصول اول شرکت سایپا به نام نیوسراتو از برند کیا است که کار نصب و راه اندازی خطوط تولید آن در شرکت سایپا در حال انجام است .
وی گفت : این محصول  نیمه دوم امسال  وارد بازارمی شود .
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپاوی افزود : SR محصول دوم این شرکت تغییر یافته تندر 90  است و بر اساس نظرات مشتریان ، سپر، صندوق عقب، شیشه و چراغ های عقب تغییر یافته است   و تلاش می کنیم طی ماه های آینده 10 هزار خودرو پیش فروش شود و تا پایان سال تحویل مشتریان گردد.
پوستین دوز با بیان اینکه SR اولین محصول مشترک رنو و سایپاست افزود: قیمت این دو خودرو نیز طبق تفاهم نامه با سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان و ستاد تعیین قیمت خودرو وزارت صنعت، معدن و تجارت خواهد شد.
/3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 219058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام JP ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۸
    7 1
    خدا کنه قیمت سراتو مناسب باشه .
  • شهناز محمدی DE ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۹
    6 1
    حدود مهر و آبان 90 بود که مصاحبه های جداگانه ای با مدیرعامل پارس خودرو و سایپا و ایران خودرو در مطبوعات و رسانه ها علنی شد که : طرح فیس لیفت ال90 پارس خودرو توسط رنو فرانسه مورد تایید قرار گرفته است و تا دهه فجر 90 ال90 فیس لیفت شده پارس خودرو که به تایید رنو فرانسه رسیده است، به بازار عرضه می شود. ایران خودرو هم وعده مشابهی داده بود با این تفاوت که : طرح فیس لیفت ال 90 که توسط ایران خودرو به رنو فرانسه عرضه شده است، در حال برسی است و هنوز قطعی نشده است. جا دارد از مدیرعامل محترم سایپا پرسیده شود که : شما اول بفرمائید تکلیف آن فیس لیفت ال90 چه سرنوشتی پیدا کرد که هنوز یکی را حل نکرده رفتید مساله ثانویه طرح می کنید !!!
  • بدون نام IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۰
    4 0
    خودروسازهاي ايران خيلي كند و كرخت هستند. شايد اگه تويوتا هم تو اين بازار انحصاري ميومد اينقدر تنبل ميشد
  • علی IR ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
    3 0
    دست گل مدیران خودروسازی درد نکنه تو 3سال کاروتلاش یه چراغی سپری چیزی تغییر میدن حوصله ماها سرنردیگه...مزدا تو 2سال 3تا ماشین کاملا متفاوت داد بیرون!!! البته خسته هم نشد