مراسم رونمایی از پوستر نخستین فیلم ویدیویی تهران با حضور اعضای شورای برگزاری جشنواره انجام شد.

به گزارش روابط عمومی نخستین جشنواره فیلم ویدیویی تهران، مراسم رونمایی از این پوستر با حضور محمدرضا عباسیان دبیر، عباس اسداللهی و جمال امید مشاوران دبیر، مسعود احمدیان مدیر اجرایی، یزدان عشیری مدیر روابط عمومی، سیمون سیمونیان مدیر دبیرخانه و تشریفات جشنواه، ناصر باکیده مدیر برنامه‌های جنبی، مقصود جباری مدیر پشتیبانی نمایش، علی حاج قاسمی مدیر بخش بین‌الملل، مسعود نجفی سردبیر کتاب فیلم‌شناخت جشنواره، محمدمهدی اشراقی مدیر مالی و حقوقی و محسن اکبرپور مدیر پشتیبانی و تدارکات و احسان برآبادی مدیر هنری و طراح پوستر برگزار شد.


پوستر اصلی جشنواره نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم ویدیویی تهران، با بهره‌گیری از مفاهیم، موضوعات و عناوین بخش‌های مختلف جشنواره و با استفاده از تکنیک‌‌های گرافیکی و بصری توسط احسان برآبادی از برترین‌های بخش اقلام تبلیغی سی‌امین جشنواره بین المللی فیلم فجر طراحی شده است.


برای بخش‌های مختلف جشنواره شامل مسابقه بین‌الملل، مسابقه سینما‌ ویدئو، رویش یاس‌ها و خاطره یاس‌ها پوستر‌های مجزا طراحی شده است.



سالن ایوان شمس، هتل استقلال و سالن آموزش و پروش جزیره ابوموسی میزبانان مراسم افتتاحیه و اختتامیه جشنواره فیلم ویدیویی تهران می‌شوند. مراسم افتتاحیه جشنواره روز 28 خرداد در سالن ایوان شمس برپا می‌شود و مراسم اختتامیه جشنواره 2 تیرماه در سالن هتل استقلال با الگوی اجرایی متفاوتی از سوی ستاد برگزاری جشنواره پیش بینی شده است.

مراسم افتتاحیه همزمان جشنواره در جزیره ابوموسی نیز صبح روز 28 خرداد و مراسم اختتامیه چهارم تیرماه در سالن آموزش و پرورش در ابوموسی پیش بینی شده است.


مجموعه سینمایی فلسطین در تهران و سالن آموزش و پرورش جزیره ابوموسی در طول روزهای برگزاری جشنواره مکان‌های برگزاری جشنواره هستند.


این در حالی است که بوستان‌های تهران نیز، میزبان برنامه‌های جشنواره بین المللی فیلم ویدیویی تهران می‌شوند و همزمان با برپایی جشنواره در مجموعه سینمایی فلسطین و سالن آموزش و پرورش جزیره ابوموسی اقدام به نمایش آثاری از این جشنواره می‌کنند.

طرح نمایش فیلم‌های جشنواره در بوستان‌ها، توسط جشنواره با همکاری معاونت امور فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران، موسسه تصویر شهر و موسسه هاتف‌شهر انجام می‌شود و در این طرح 54 سانس در 9 بوستان شهر تهران از تاریخ 28 خرداد همزمان با آغاز جشنواره تا 2 تیر به مدت شش شب نمایش داده می‌شود.


اکران آثار از طریق نمایش LED‌های مستقر در بوستان‌ها صورت می‌گیرد بوستان‌های فرهنگسرای بهمن در میدان بهمن، پردیس بانوان در اتوبان آزادگان، پارک شقایق در سعادت آباد- میدان کاج، پارک بسیج در اتوبان شهید محلاتی، پارک پلیس در تهران پارس، پارک گفتگو در گیشا، پارک شفق در یوسف آباد، پارک فدک در نارمک و پارک پامچال در اتوبان بعثت در این برنامه در نظر گرفته شده‌اند.


نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم ویدیویی تهران به همت موسسه رسانه‌های تصویری با همکاری سازمان سینمایی کشور و به دبیری محمدرضا عباسیان برگزار می‌شود.
 

58247

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 219165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =