اسفند سال گذشته آزمون آیلتس لغو شد و بعد از آن هم این اتفاق در فرودین افتاد.

 با لغو این آزمونها این شائبه به وجود آمد که به خاطر تحریم و رفتن سفارت انگلستان این اتفاق افتاده است اما حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش به خبرآنلاین اعلام کرد که به علت بروز برخی مشکلات فنی آزمون‌های آیلتس موسسه ایران آیلتس تنها در فرودین برگزار نمی شود و دوباره این آزمون برگزار خواهد شداما دو ماه از این ماجرا می گذرد و هنور آزمون آیلتس برگزار نمی شود.
سرانجام پس از سرگردانی چند ماهه داوطلبان این آزمون،سازمان سنجش اعلام کرد که آزمون آیلتس توسط دو مرکز آیلتس تهران و دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود و علاوه بر این دو مرکز، از این پس موسسه آموزش عصر دین و دانش نیز جایگزین موسسه ایران آیلتس به عنوان سومین مرکز برگزاری این آزمون شد.
وی در گفت وگو با ایلنا می گوید: داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون را دارند به سایت موسسه عصر دین و دانش مراجعه کنند و ضمنا داوطلبانی پیش از این در موسسه ایران آیلتس شرکت کردند جهت رفع مشکلات خود می توانند با موسسه عصر دین و دانش تماس حاصل کنند.
توکلی تاکید می کند: ایران آیلتس دیگر آزمون برگزار نمی کند و تمام آزمون های آیلتس توسط مراکز برگزار می‌شود و سازمان سنجش بر آنها نظارت خواهد کرد.همچنین تعیین زمان آزمون ها نیز به عهده این مراکز است و البته این موضوع با هماهنگی سازمان سنجش آموزش کشور انجام می‌شود.
45232

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 220412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    1 0
    اگه میشه درباره تاریخ ثبت نام کاردانی به کارشناسی 91 هم اطلاع رسانی کنید / قرار بود 17 خرداد ثبت نام شروع بشه اما هنوز که هنوزه خبری نیس و سایت سنجش هم کوچکترین فشاری به خودش نمیاره / لااقل شما ها که ارتباط می تونید با مسولان بگیرید به خیل داوطلبان کمکی کنید / با تشکر
  • H IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
    10 0
    153 نفر( از حمله من ) کارنامه آخرین امتحانشونو نگرفتن.. همش هم میگن هفته دیگه..تکلیف ماها چیه .. اینهمه پول گرفتنوو بدون کارنامه ارزش نداره ..
  • بدون نام IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    7 0
    جالبه که متولی برگزاری این آزمون سازمان سنجش آموزش کل کشور بوده وهست (یعنی بزرگترین و رسمی ترین نهاد آموزشی کل کشور) و شما اصلا هنگام ثبت نام از طریق خود سایت سازمان سنجش وارد سایت ایران آیلتس می شدی، اونوقت وقتی برادران سعادتی (روسای دانشگاه بین المللی چابهار و مدیران ایران آیلیس در سازمان سنجش) در موسسه رو بستن و کسی پاسخگو نبود و نیروی انتظامی جلوی برج نادر اومده بود و همه اونجا جمع شده بودن و بعد رفتن جلوی در سازمان سنجش تجمع کردن، سازمان سنجش خیلی شیک و ریلکس به عنوان متولی قضیه در ایران اعلام کرد که ما مقصر نیستم و مقصر برادران سعادتی هستند، برید از دست اونا شکایت کنید، خب وقتی یک سازمان دولتی انقدر راحت با پول و اعصاب و زندگی شما بازی میکنه و شما رو به هیچ حساب میکنه ...
  • يك داوطلب IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    6 0
    از مسئولين محترم بيدار و هوشيار سازمان سنجش ممنون هستيم بعد از 4 ماه بالاخره زحمت كشيدند درمورد آزمون آيلتس نظر دادند. عده اي از شركت كنندگان آزمون 10 مارچ 2012 (20 اسفند 90) هنوز مدرك ايلتس خود را دريافت نكرده اند! به عده اي بعد از كلي پيگيري و تجمع و اعتراض حضوري و تلفني فقط تكه كاغذي بعنوان گواهي حضور در ازمون داده شده كه از نظر بين المللي بي ارزش است! آيا واقعا دريافت مدرك آيلتس بعد از صرف هزينه 500 هزارتوماني انتظار غير معقولي است كه با عده اي از دانشجويان حتي برخوردهاي تهديد آميز انجام شد. با تشكر م.ا و بسياري از دانشجويان از تهران