۰ نفر
۲۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۸

روزنامه ایران نوشت:

پرونده قتل زن میانسالی که قربانی بدبینی شوهر شیشه‌ای خود شده بود به دادسرای امور جنایی تهران ارسال شد. این زن هاجر نام داشت که صبح روز هفتم خردادماه جاری، همسرش با ریختن بنزین روی بدنش وی را آتش زد و پا به فرار گذاشت. این زن در حالی که میان شعله‌‌ها دست‌وپا می‌زد و جیغ‌زنان از همسایه‌‌ها کمک می‌خواست توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان شهدای یافت‌آباد انتقال یافت.

زن نگون‌بخت به مأموران گفت: صبح در آشپزخانه بودم که ناگهان شوهرم عباس از پشت سر به من نزدیک شد و با پاشیدن بنزین روی بدنم بلافاصله کبریت کشید و با گفتن این که مرا ببخش! از خانه خارج شد و در را به رویم قفل کرد. مرد آتش‌افروز سرانجام با گذشت 13شبانه‌روز دستگیر شد و هاجر نیز که بشدت سوخته بود، پس از گذشت 15شبانه‌روز بستری بودن با وجود تلاش پزشکان روز 22 خردادماه جان سپرد.
به دنبال مرگ هاجر پرونده وی به دادسرای امور جنایی تهران ارسال شد. رسیدگی به این پرونده ادامه دارد.

 

47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 220777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احسان ن IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
    50 10
    کسی که شیشه میکشه دچا توهم های خطرناکی میشه و به مراتب خطرناک تر از یک حیوان وحشی میباشد که بدون اراده و انی دست به هر کاری میزنند گرچه حیوان وحشی هم به خانواده خود اسب نمیزند و متاسفانه کار فرهنگی در مورد این افراد جواب نمیده چون این افراد بعد از مصرف شیشه دچار ثبات شخصیت میشوند و فاقد هر گونه اراده پی نمیتوانند ترک کنند راه حل کشور چین پس از یکسری تبلیغات یک روز را تعیین کرد که افراد معتاد به محلی بروند برای ثبت نام که ماهیانه سهمیه تریاک خود را تحویل بگیرند نزدیک به چند هزار نفر ثبت نام کرد و همگی را سوار بر کشتی کرده و در دریا تخلیه کردند (یک انسان شیشه ای چه فایده ای برای مملکت یا خانواده داشته باشه)
  • بدون نام US ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
    25 19
    حالا هی ملت رو تشویق کنید به ازدواج