مهدی مهدوی پاسور دوم تیم ملی والیبال ایران مثل هم تیمی هایش از نگرفتن سهمیه خیلی ناراحت است.

به گزارش خبرآنلاین؛ مهدوی معتقد است ایرانی ها هنوز نمی دانند چه اتفاقی افتاده: «ما بعد از بازیها هنوز داغ بودیم. با اینکه همه ناراحت بودیم اما حس نکرده بودیم چه اتفاقی افتاده. کم کم در فرودگاه متوجه شدیم. به نظرم حالا هم نمی دانیم چه شانسی را از دست داده ایم. اجازه دهید بازیهای المپیک شروع شود، وقتی بازی استرالیا را در المپیک دیدیم، تازه متوجه جای خالی خودمان می شویم. تیمی که ما 4 -5 سال است آن را می بردیم به المپیک رفته.»
به نظر او ایران تنها به خاطر یک امتیاز سهمیه را از دست داده: «ما تنها به خاطر یک امتیاز از المپیک جا ماندیم. الان دیگر کاری نمی شود کرد. اما اگر چهار سال دیگر این اتفاق تکرار شود دیگر جای چرا ندارد. من تا آخر عمرم هم این ناکامی را فراموش نمی کنم مگر اینکه اتفاق جدیدی بیفتد. ما خیلی برای سهمیه زحمت کشیدیم. شاید هم قسمت نبوده. به هر حال کسی کم کاری نکرد.»
مهدوی روی حق ایران برای رفتن به المپیک تاکید دارد: «واقعا حق ما المپیک بود. این حرف من نیست. حرف همه تیم هایی است که در توکیو بودند و بازیهای ما را دیدند.» به گفته پاسور دوم تیم، جواز لیگ جهانی می تواند مرهمی برای آه و افسوس ملی پوشان باشد:«رفتن به لیگ جهانی مرهمی است برای این ناکامی. ازطرف دیگر، هیچ تورنمنتی را از دست نمی دهیم. ما اگر از فردا تمرین را طبق سیستم و برنامه انجام دهیم اما تجربه بازی با تیم های بزرگ نباشد فایده ندارد.»
او درباره بازی با ژاپن می گوید: «شکست ژاپن در توکیو خیلی سخت بود. آن هم با نتیجه 3 – صفر. برای اولین بار بود که ما این تیم را در خانه اش 3 – صفر بردیم. حتی در جام جهانی هم 3 – یک برنده شدیم. با اینکه روحیه خوبی نداشتیم اما به خاطر مردم و آرامش خودمان بردیم. می خواستیم بگوییم والیبال ایران این است و حقش رفتن به المپیک. تجربه خیلی خوبی بود. بچه ها در بازی انتقامی عالی کار کردند. همه برای برد ژاپن بازی کردند.»
او با اینکه دوست دارد به آینده امیدوار باشد اما می گوید: «با از دست رفتن این فرصت، درست است که باید به المپیک بعدی امیدوار باشیم اما معلوم نیست برای چهار سال دیگر کی زنده است. سخت است. البته این حرفم به معنای جازدن نیست. من هم دوست دارم چهار سال بعد سالم در خدمت تیم ملی باشم. چرا که بازی در تیم ملی از افتخارات هر ورزشکاری است. ما هم دوست داریم برای ایران افتخار آفرین شویم. با این حال هنوز افسوس می خوریم. هرچند روند والیبال ایران روبه رشد است. آینده روشنی دارد. با پشتوانه نوجوانان و جوانان و البته حضور مربی خوبی مثل ولاسکو، می توان به حضور ایران در المپیک 2016 برزیل امیدوار شد.»
به نظر او تجربه رقابتهای انتخابی المپیک باید به بقیه والیبالیستهای ایران منتقل شود: «بازی در توکیو تجربه خیلی خوبی بود. جایی که همه تیم ها با همه توان آمده بودند. بازی در سطح بالا هم آرزوی همه بازیکنان بود. همه هم چه کم و چه زیاد بازی کردند. باید این تجربه در لیگ به کار گرفته و به جوانان منتقل شود. چرا که تنها 12 بازیکن می توانند برای یک تیم در تورنمنتهای سطح بالا شرکت کنند نه همه بازیکنان.»
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 221642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • eshilla IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
    0 0
    من هم واقعا دلم سوخت...