با شروع فصل تابستان قصه همیشگی کمبود آب هم دوباره آغاز می شود اما گاهی این مسئله ابعاد دیگری نیز پیدا می کند .

حسین یکی از کاربران خبرآنلاین در این زمینه این طور نوشته: اینجانب در شهرک خاورشهر واقع در منطقه 15 تهران زندگی میکنم.اهالی این شهرک از آب آشامیدنی محروم هستند و به همین دلیل مجبورند آب را به صورت دبه ای بخرند. که این مسئله مشکلات فراوانی را برای ساکنین این منطقه ایجاد کرده است.

اما روابط عمومی آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران این موضوع را قبول ندارد. محمدیان یکی از مسئولین این سازمان در این خصوص به خبر آنلاین می گوید: این مسئله به هیچ وجه درست نیست و عده کمی از شهروندان کم لطفی می کنند و زحمات کارکنان این سازمان را نا دیده می گیرند .

در عین حال مرکز 123(اعلام خرابی آب و فاضلاب)در این خصوص می گوید: اگر شهروندان منطقه خاور شهر کمبود آب داشتند حتما با این سازمان تماس می گرفتند و این موضوع را با ما در میان می گذاشتند.

در هر حال اهالی شهرک خاور شهر می توانند با مرکز 123 یا آب و فاضلاب منطقه جنوب شرقی استان تهران تماس بگیرند و مشکل خود را در میان بگذارند.

 

47236
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 224652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یک خاورشهری IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    8 1
    من هم یکی از ساکنین شهرک خاورشهر هستم در طول بیست سال سکونتم در این شهرک همواره با مشکل آب آشامیدنی مواجه بوده و هستیم آقایانی که می فرمایند خاورشهر مشکل آب ندارد لطفا توضیح دهند دلیل وجود آب تصفیه فروشی واقع در نبش خیابان دهم چیست؟ دلیل وجود ماشین های آب فروشی فرات و غیره چیست؟ کمی انصاف داشته باشید بد نیست آقای مسئول
    • narges IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
      3 1
      متاسفانه مسئولین محترم اطلاعی از مشکلات ما ندارن
  • یک خاورشهری IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    4 1
    کسی از کمبود آب صحبت نکرد بحث سر این هست که آب لوله کشی قابل خوردن نیست و ما مجبوریم آب بخریم لطفا صورت مساله را تغییر ندهید
    • حسین IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
      2 1
      منم دقیقا گفتم اب آشامیدنی نه آب غیر بهداشتی مسئولین محترم گویا اشتباه متوجه شده اند
    • افسانه از خاورشهر IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
      2 1
      وااااااااااای چه جالب 25ساله ساکن خاورشهریم و آب میخریم اونوقت مسئولان میگن آب خاورشهر مشکلی نداره :)))) چه جالب
  • بدون نام IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    2 1
    سازمان آب چرا نظرمو نمیذاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • عباس DE ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    5 1
    با سلام من هم یکی از اهالی خاورشهر هستم.واقعا جای تاسف است که روابط عمومی سازمان آب این مورد را تکذیب می کند.اثبات این قضیه فقط خوردن یک جرعه از آب لوله کشی خاورشهر است. مردم خاورشهر آب دبه ایی میخرند.
  • حسین IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    4 1
    من منظورم آب آشامیدنی بود نه آّبی که داخل لوله کشی هست و خود آب و فاضلاب اعلام کرده که تصویه نیست از این آب برای نظافت و شستو استفاده میشه ولی برای شرب آب تصویه شده در این شهرک به وسیله تانکر مخصوص به فروش میرود گویا مسئولین از این وضع اصلا خبر ندارند!!!!!!!!
  • نرگس IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    2 1
    آقای محمدیان اگر شما یک بار به این شهرک که تحت پوشش کاری شما میباشد سر میزدید متوجه میشدید که مردم این شهرک آب را از تانکرهای مخصوص خریداری میکنند و آب آشامیدنی ندارند و از مشکلات مردم باخبر میشدید گویا متاسفانه ......!!!!!
  • alireza IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    2 0
    مشکل اب نباید حل بشه چون اگه حل بشه اقایون کاندیداها دیگه برای انتخابات به مردم خاورشهر چه وعدهای بدن اقای ... که میخواست بره مجلس اومد خاورشهر برامون کریه هم کرد که من واقعا دلم برای این بچه ها میسوزه که دبه به دست دم منبع اب منتظرن تا اب ببرن خونه آقای بشارتی وزیر کشور وخیلی از مسولین دیگه از این وعدها زیاد دادن مهم اینه اگه قرار بود وعده مسئولین به این زودی به نتیجه برسه الان نه تنها خاورشهر بلکه ایران مدینه فاضله بود الان خاورشهر شده گاراژ کامیون هیچ کس نیست بگه تو منطقه مسکونی ورود کامیون ممنوعه فقط تابلو سر شهرک خورده پلیس راهور کجاست این مشکلو ببینه در پایان از بچه های خبرآنلاین تشکر میکنم بخاطر انعکاس این خبر چون نسبت به جایی که 30سال زندگی کردم تعصب دارم
    • یک خاورشهری IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
      2 1
      منم از خبرآنلاین متشکرم این اولین باره که جایی در مورد مشکل چند دهه شهرک محل سکونت ما صحبت کرد کاش مشکل آب آشامیدنی ما هم حل میشد گرچه بعید میدونم یعنی محاله تا به حال بارها مردم درخواست کردند اما دریغ از یک رسیدگی جزیی آخرش هم که پاسخ محمدیان سخن از خواب اقایان داشت. به امید روزیکه ما هم از شیرآب با خیال راحت آب آشامیدنی خود را تامین کنیم نه از دبه های گوشه حیاط یا آشپزخانه.
  • ناهید IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
    3 0
    با سلام من هم یکی از اهالی هستم درسته که ما مشکل آب داریم ولی زحمات مسولین را هم نادیده نمی گیریم پرسنل آب و فاضلاب بسیار زحمت میکشند مشکل مال وقتی است که این شهرک ساخته سده است و جا نمایی مناسبی برای ساخت آن صورت نگرفته است و میبایست پیش بینی های مناسب برای زیر ساخت های آن ازجمله تامین آب شرب مناسب صورت می گرفت
  • حسین IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۶
    3 0
    بازم آقای محمدیان می فرمایند: که این مسئله به هیچ وجه درست نیست و عده کمی از شهروندان کم لطفی می کنند . آقای محمدیان این کم لطفی از مردم محترم خاورشهر نیست این کم لطفی از شما مسئول محترم و مربوط به این بخشه
  • شهروند IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
    1 3
    به عنوان یک مطلع میخواستم بگویم: در شهرهایی که آب آشامیدنی از طریق حفرچاه تامین میشود، کیفیت آب شرب و میزان سختی و املاح موجود در آن مربوط به سفره های زیرزمینی آب در همان منطقه میباشد. و احداث آب شیرین کن هم نیاز به تخصیص بودجه دهها میلیاردی و واردات دستگاههای مورد نیاز که ساخت کشورهای اروپایی و آمریکائی میباشد که در حال حاضر با تحریمهای موجود امری نزدیک به محال است. متصدیان تولید و توزیع آب موظف به گندزدائی و تامین آب بهداشتی از نظر آلاینده ها و نیترات و ... میباشند که بصورت مداوم از سوی دانشگاههای علوم پزشکی وزارت بهداشت کنترل میگردد. لذا تغییر کیفیت آب سفره های زیر زمینی با وصف موجود تکلیفی مالایطاق است. سردبیر محترم، لطفا نظر مرا هم درج کنید.