زهره طبیب‌زاده با بیان اینکه تغییرات در خیلی از نهاد‌ها شروع شده است، گفت: تعویض‌های مکرر یک شیوه رایج در دولت نهم و دهم بوده است.

نماینده تهران در گفت‌وگو با خبر‌آنلاین، در خصوص ارزیابی‌اش از تغییرات اخیر در استانداری‌ها، گفت: در شرایط موجود در خیلی از نهاد‌ها و وزارت‌خانه تغییراتی در حال رخ دادن است. البته بنده با نفس تغییرات در سال پایانی دولت مخالف هستم.
وی با بیان اینکه این اقدام شیرازه امور را به هم می‌ریزد، افزود: فردی هم که برای پست جدید انتخاب می‌شود قادر نخواهد بود امور را ارتقا دهد .
نماینده تهران در پاسخ به اینکه منشاء این تغییرات را چه می‌دانید؟، اظهار داشت: من اطلاعی از مسائل پشت پرده این تغییرات ندارم ولی معتقد هستم تعویض‌های مکرر که به یک شیوه رایج در دولت نهم و دهم تبدیل شده، موجب بی‌ثباتی در مدیریت‌ها شده است که این روند محدود به جابه‌جاهای فعلی نیست و از قبل هم وجود داشته است.
در حالی که مجتبی رحمان‌دوست دیگر نماینده تهران معتقد است برخی خواست‌های حلقه نزدیکان رئیس دفتر رئیس‌جمهور موجب تغییر استاندار قم شده است،طبیب‌زاده می‌گوید: من درباره چیزی که قطع یا یقین دارم صراحتاً اظهار‌نظر می‌کنم و هیچ‌گونه محافظه‌کاری ندارم ولی درباره امری که واقعاً از آن آگاهی ندارم نمی‌توانم، اظهار‌نظر کنم.
/29212
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 224765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
    2 0
    سرکارخانم محترمه حالاکه وارد مجلس شدید و چهار سال بر اریکه نمایندگی تکیه زدید این سخنان را به زبان می آوردید
  • بدون نام IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
    2 0
    آفرین به این شهامت. ولی کاش این شهامت و صراحت کلام را 4 سال پیش هم داشتند (منظورم خانم طبیب زاده نیست، بسیاری از منتقدان امروز را می گویم...).